[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
397
Killingsspree

Helaas geen tijd aangezien ik ga quizzen, vandaar mijn stem op diegene die tot nu toe de meeste heeft.
Ja dat is verstandig dan. Op degene met de meeste stemmen.

@ItsDash Ik weet het niet meer. Ik hoop dat we genoeg stemmen mee krijgen maar verwacht het niet. Sorry dat ik je meeneem maar moet dot proberen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Mededeling

Gebeurtenissen en spelerslijst aangepast, als ook lynchlijstje dag 2 toegevoegd.
 
Reactiescore
1.804
klopt @killingsspreeee, 180 graden gedraaid na DL2 maar ik ga ervanuit dat er meer speelt dan enkel 'een verdachte post'. Als dat niet zo is en jij blijkt goedje dan weet ik alleszins dat ik Time nog minder serieus moet nemen dan ervoor maar voorlopig neem ik het risico wel.

Verder tief op met jullie 10 pagina's op een uur tijd zo kom ik er echt niet toe alles bij te houden.
morgen zullen we alvast een pak wijzer zijn alleszins :wink: :wink:
 
Reactiescore
397
klopt @killingsspreeee, 180 graden gedraaid na DL2 maar ik ga ervanuit dat er meer speelt dan enkel 'een verdachte post'. Als dat niet zo is en jij blijkt goedje dan weet ik alleszins dat ik Time nog minder serieus moet nemen dan ervoor maar voorlopig neem ik het risico wel.

Verder tief op met jullie 10 pagina's op een uur tijd zo kom ik er echt niet toe alles bij te houden.
morgen zullen we alvast een pak wijzer zijn alleszins :wink: :wink:
Jouw stem gaat het verschil well ht zijn. Vertrouw Dash en blue en stem niet op mij.
 
Reactiescore
1.577
Mocht ik echter niet gelyncht worden dan is de kans groot dat we een wolf lynchen en dan zal ik een bijna bewezen goedje zijn en hetzelfde geldt voor hen twee. Daarnaast ben ik heel bang dat met het aantal inactieve spelers dat de wolven bij een slechte lynch maximaal één lynch verwijderd zijn van een eventuele overwinning. Vooral na de eventuele infectie, daarnaast hebben we weinig rollen die informatie kunnen vinden en kunnen de wolven makkelijk een lynch sturen, omdat ze in verhouding met de burgers nog veel man over hebben.

Daarnaast weet ik als enige van mezelf dat ik goed ben en zou ik me als goedje nooit opofferen als ik niet zeker weet dat de goedjes dan winnen. Ik denk dat de grootste kans om te winnen is als ik impact op het potje kan blijven houden. Daarnaast ben ik een goedje met zo'n beetje de meeste informatie. Dus ja, ik probeer mezelf te redden maar ik denk dat dit het beste is wat ik kan doen om de goedjes aan een overwinning te helpen.


IK IK IK, je praat over niets anders?

Nee, maar je zegt hier dat je een grote kans ziet dat we een wolf lynchen als we jou niet lynchen. En na deze post zie ik je nog twee keer veranderen van lynchtarget. Een wolf in het nauw?

Ik zie dat sommigen proberen te pushen alsof jij een zienende rol zou hebben. Maar er zijn nog andere verklaringen. Feit is: slechts één manier om het met zekerheid te zeggen, en dat is door jou nu te lynchen en voort te gaan met het potje.
 
Reactiescore
397
IK IK IK, je praat over niets anders?

Nee, maar je zegt hier dat je een grote kans ziet dat we een wolf lynchen als we jou niet lynchen. En na deze post zie ik je nog twee keer veranderen van lynchtarget. Een wolf in het nauw?

Ik zie dat sommigen proberen te pushen alsof jij een zienende rol zou hebben. Maar er zijn nog andere verklaringen. Feit is: slechts één manier om het met zekerheid te zeggen, en dat is door jou nu te lynchen en voort te gaan met het potje.
Je hebt gelijk, eerste keer dat ik echt wordt aangevallen sinds ik terug ben en doe mijn best het er goed van af te brengen voor mijn team.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Het lijkt voor mij zelfs alsof we vandaag wat verspild hebben? In ieder geval, als killingspreee er nu uitgestemd wordt, wat zijn rol ook moge zijn (het liefst wolfje uiteraard), zal het potje weer 'normaler' kunnen verlopen en zullen we in ieder geval meer te weten komen. Verder heb ik echt ongelooflijke kneiterharde barstende koppijn, dus wellicht zeg ik morgen tegen mezelf 'combino, wat bedoel je met deze post?'
 
Reactiescore
2.193
Het lijkt voor mij zelfs alsof we vandaag wat verspild hebben? In ieder geval, als killingspreee er nu uitgestemd wordt, wat zijn rol ook moge zijn (het liefst wolfje uiteraard), zal het potje weer 'normaler' kunnen verlopen en zullen we in ieder geval meer te weten komen. Verder heb ik echt ongelooflijke kneiterharde barstende koppijn, dus wellicht zeg ik morgen tegen mezelf 'combino, wat bedoel je met deze post?'

Weet je en dit bedoel ik met alle respect, als je niet weet of je tijd hebt schrijf je dan niet in. Nu zet je de stem op mijn lynch maar ik ben er niet eens blij mee door je inzet deze pot.

Geld voor iedereen trouwens.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Morgen vrij :cool: dan kan ik volop meedoen. Ook al vind ik dat dag 1 voornamelijk over de deelname van ll0llking ging en vandaag weet ik er nog geen touw aan vast te knopen. Het blijft nogal grijs gebied...

maar bedankt voor je motivatie :cool:

Ik heb nergens wat beloofd.

Ik heb ff terug gezocht waar ik op doelde: je beloofde gisteren je vandaag volop in te zetten. Je hebt dan wel behoorlijk veel gepost, maar bijzonder weinig bijgedragen.

Verder verrassend stil geweest het laatste uur eigenlijk. Killing staat nog steeds op lynch gok ik? Ben benieuwd..
 
Reactiescore
397
Bedankt voor de pot allen! Zoals aangegeven echt mijn best gedaan voor goedjes en zal meenemen dat mensen niet zo te spreken zijn van mijn aantal posts en de kwaliteit daarvan. Volgend potje zal ik ze proberen te beperken en te focussen op hoge kwaliteit posts. Ondanks dat er op dag 2 werd besloten dat ik wolf was, heb ik geprobeerd er het beste van te maken. Zonder succes weliswaar, maar het was wel leuk :D.

Hopelijk tot volgende pot allemaal! Veel succes allemaal!
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lynch dag 3

aan alle mooi sprookjes komt een einde, als ook aan dat van Killing.


hij was
Burger

lynch dag 3.JPG




Lunch dag 3


Je hebt zo van die mensen die alle dagen elk uur kunnen eten, dat dachten zij ook.

er was geen lunch vanavond


Klaagmuur


image0.png




Sidenote:
Sorry voor mijn boeiende verhalen :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Pardon? Jij hebt net als mij op hem gezeten. Verschil is dat ik er wel verantwoordelijkheid voor neem.

Godver, ik had toch wel verwacht dat je het sarcasme en de zelfspot van mijn post in zag
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hoe interpreteren jullie de klaagmuur?
 
Bovenaan