[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
122
Ik heb geen tijd meer vanavond maar ik zal morgen hier nog op reageren.
Beetje mosterd na de maaltijd als ik hier nog op ga reageren nadat het wel heel duidelijk was dat Killer mythomaan was die ItsDash heeft gezien.

Ik benoem vast Bappos en Simeco. Bappos overigens wéér meeloopstem, ontzettend verdacht en weer fout.
 
Reactiescore
1.279
Verder ben ik nu wel benieuwd trouwens, @Calamus Incendium , @.TimeforplanB @bappos en @simeco wie is/zijn bij deze jullie verdachte(n), nu Killing dood is en gewoon burger bleek te zijn.



Ik vind het tot nu toe een frustrerend potje doordat veel mensen het over een paar verdachten eens zijn (Killing, Candiu, in mindere mate Blond, Jo Han en Bappos). Wat telkens resulteert in twee/drie kampen met veel meelopers. Moeilijk om er wijzer uit te worden.
Maar als ik mensen aan moet wijzen, zijn het Candiu, Blond, ILT en miss Simeco. Killing maakte ergens vandaag wel een goed punt over Simeco. Eens kijken of ik die nog kan terugvinden.

En jij? (Ik hoop dat deze post kort genoeg is voor je om hem helemaal te lezen :p )
Dit gaat prima :)

Simeco zou geïnfecteerd kunnen zijn maar is denk ik niet gestart als wolf.

Andere 3 ben ik het mee eens, maar wat je zegt, dat heeft iedereen wel. Juist daarom ben ik er niet zeker van. Enige aanvulling is rupert die net zo speelt als normaal als wolf, zeer afzijdig totdat iemand zijn kant op kijkt.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dit gaat prima :)

Simeco zou geïnfecteerd kunnen zijn maar is denk ik niet gestart als wolf.

Andere 3 ben ik het mee eens, maar wat je zegt, dat heeft iedereen wel. Juist daarom ben ik er niet zeker van. Enige aanvulling is rupert die net zo speelt als normaal als wolf, zeer afzijdig totdat iemand zijn kant op kijkt.

Ik heb indd dezelfde twijfels: doordat iedereen het zo eens is, begin ik eraan te twijfelen.
Rukurt weet ik niet meer hoe hij normaal speelde. Laatste keer dat ik met hem speelde was denk ik rond 200. Maar heb in m'n hoofd dat hij altijd al een beetje een combi van Anthraxxol en CI was als speler.
 
Reactiescore
1.014
Hoe interpreteren jullie de klaagmuur?
Als twee karakters die niet bij elkaar horen. Dus verhaal van blue wb dash/killing klopt niet? Of juist wel en dash is wolf?
Heb ik iets gemist?
Llollking had het eerder over blond als verdacht persoon samen met bappos. Alleen vond hij blond meer slecht.
dus de stem kan ik plaatsen, de timing nog niet.
:rolleyes:
Ik doelde eigenlijk meer op de toegevoegde waarde van het lynchen van blond, maar dit is ook een goed antwoord
Dat dus
Waarom weten we nu dat Itsdash en blue wss goed zijn, iemand die dat nog weet uit de posts van killing?
Blue denkt dat killing dash heeft gezien. En daardoor burger is geworden, omdat killing mythomaan is. Maar het kan ooo precies anders dat ze beiden slecht zijn en dat hij dash goedje maakt door te zeggen dat hij (killing) nu dash wel vertrouwt.
Ik vind het leuk dat je antwoord geeft op je eigen vraag. Doe dat de volgende keer alleen wel in één post?
Verder, denk dat we weinig waarden hoeven te hechten. Elke avond staat er al op de klaagmuur een plaatje van iets Disney-achtig. De eerste dag is van Snow white and the huntsman, tweede herken ik niet en vandaag weer eentje. Denk dat het eerder toeval is, want waarom zouden wolven deze info in vredesnaam delen?



Blue gokte dat en Killing bevestigde dat min of meer. Dat in combi met de plotselinge switch over of Dash goed of slecht was, is een redelijke aanwijzing dat Dash gemytho'd is.
Me2 ? Arme dash.


Het nadeel van de mythomaan is dat hij sterft als burger.
Is dat in dit potje ook zo?
zag het niet staan bij omschrijving. Dan kan killing wolfje geworden zijn door dash te bekijken.

dus dash en blue zijn zeker niet vrijgesproken op deze manier. Als dat al de bedoeling was van blue en/of killing.
 
Reactiescore
999
Ik kan jullie bevestigen: ik ben GEEN wolf. Twee wolven direct een stem op mij en ze hopen dat de goedjes gaan meelopen. Trap er niet in jongens, we hebben al te veel goedjes verloren en dit gaat de verkeerde kant op.

llollking.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als twee karakters die niet bij elkaar horen. Dus verhaal van blue wb dash/killing klopt niet? Of juist wel en dash is wolf?

Llollking had het eerder over blond als verdacht persoon samen met bappos. Alleen vond hij blond meer slecht.
dus de stem kan ik plaatsen, de timing nog niet.

Dat dus

Blue denkt dat killing dash heeft gezien. En daardoor burger is geworden, omdat killing mythomaan is. Maar het kan ooo precies anders dat ze beiden slecht zijn en dat hij dash goedje maakt door te zeggen dat hij (killing) nu dash wel vertrouwt.

Is dat in dit potje ook zo?
zag het niet staan bij omschrijving. Dan kan killing wolfje geworden zijn door dash te bekijken.

dus dash en blue zijn zeker niet vrijgesproken op deze manier. Als dat al de bedoeling was van blue en/of killing.

.... lieve schat. Killing is dood en goedje. Dus deze complottheoriën over dat Killing en Dash samen wolf zijn ofzo zijn nu gelijk al ontkracht.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik vind het leuk dat je antwoord geeft op je eigen vraag. Doe dat de volgende keer alleen wel in één post?
Verder, denk dat we weinig waarden hoeven te hechten. Elke avond staat er al op de klaagmuur een plaatje van iets Disney-achtig. De eerste dag is van Snow white and the huntsman, tweede herken ik niet en vandaag weer eentje. Denk dat het eerder toeval is, want waarom zouden wolven deze info in vredesnaam delen?



Blue gokte dat en Killing bevestigde dat min of meer. Dat in combi met de plotselinge switch over of Dash goed of slecht was, is een redelijke aanwijzing dat Dash gemytho'd is.

Ik geef helemaal geen antwoord op mijn eigen vraag, dat toontje mag je best achterwege laten.
 
Reactiescore
1.014
.... lieve schat. Killing is dood en goedje. Dus deze complottheoriën over dat Killing en Dash samen wolf zijn ofzo zijn nu gelijk al ontkracht.
Hoi andere lieve schat... dit was getypt na de post van Jo Han, die hij nu terugdraait.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Verder ben ik nu wel benieuwd trouwens, @Calamus Incendium , @.TimeforplanB @bappos en @simeco wie is/zijn bij deze jullie verdachte(n), nu Killing dood is en gewoon burger bleek te zijn.



Ik vind het tot nu toe een frustrerend potje doordat veel mensen het over een paar verdachten eens zijn (Killing, Candiu, in mindere mate Blond, Jo Han en Bappos). Wat telkens resulteert in twee/drie kampen met veel meelopers. Moeilijk om er wijzer uit te worden.
Maar als ik mensen aan moet wijzen, zijn het Candiu, Blond, ILT en miss Simeco. Killing maakte ergens vandaag wel een goed punt over Simeco. Eens kijken of ik die nog kan terugvinden.

En jij? (Ik hoop dat deze post kort genoeg is voor je om hem helemaal te lezen :p )

Enige opvallende aan Simeco is dat hij echt heel erg afweek van 1 stemming en constant inactief is, terwijl hij toch redelijk actief is op andere kanalen.

Zijn matige activiteit zorgt ervoor dat ik verder ook niet veel extra over hem kan zeggen.
 
Reactiescore
1.279
Hoi andere lieve schat... dit was getypt na de post van Jo Han, die hij nu terugdraait.
Alsnog reageer je na de lynch en lunch, ik neem aan dat je zelf wel weet dat killing goedje is?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wat vinden jullie van Miketijger? Ik heb nog niet zo goed naar hem gekeken, heb het idee dat hij makkelijk door het potje heen aan het cruisen is.
 
Reactiescore
1.279
Wat vinden jullie van Miketijger? Ik heb nog niet zo goed naar hem gekeken, heb het idee dat hij makkelijk door het potje heen aan het cruisen is.
Mike zijn post was echt zwaar onzin.
Weet niet goed of hij het niet scherp heeft of wolf is. Ik neig sterk naar het eerste.
 
Bovenaan