[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
ik heb wat terug zitten lezen, maar ik zie het echt niet :(
zou iemand mij kunnen zeggen wat hem zo verdacht maakt?
want ik kan wel blind meelopen, zou ook graag willen weten waarom.

Dus je ziet mijn posts en komt tot de conclusie dat ik trollerig gedrag vertoon, maar bij Bappos zie je niet dat hij al vier dagen geen enkele bijdrage levert, anthraxxol in eerste instantie redde van de lynch en niet ingaat op verdenkingen aan zijn adres?

Goed, Laila is ook wolf - lijkt me duidelijk.
 
Reactiescore
1.503
Dus je ziet mijn posts en komt tot de conclusie dat ik trollerig gedrag vertoon, maar bij Bappos zie je niet dat hij al vier dagen geen enkele bijdrage levert, anthraxxol in eerste instantie redde van de lynch en niet ingaat op verdenkingen aan zijn adres?

Goed, Laila is ook wolf - lijkt me duidelijk.
Waar ben ik niet op in gegaan?
 
Reactiescore
559
Ben zekerder van Capricorno en Laila om eerlijk te zijn. Ik zie het zo niet bij Famdecibel, omdat ik doorgaans haar posts negeer.
lol omdat ik het niet zie ben ik wolf

maar iedereen verdenkt fam zo'n beetje, maar dat zie jij niet.
dus wil dat zeggen dat jij wolf bent dan?
 
Reactiescore
1.577
lol omdat ik het niet zie ben ik wolf

maar iedereen verdenkt fam zo'n beetje, maar dat zie jij niet.
dus wil dat zeggen dat jij wolf bent dan?

Mocht je aandachtig lezen, had je gemerkt dat ik Fam gisteren bij mijn verdachten plaatste. Ze staat er nog altijd op.

Edit: het is vooral omdat je het niet wilt zien. Zoek mijn theorie over bappos van twee dagen geleden nog maar eens op dan en reageer er gerust op (hetzelfde geldt voor @bappos).
 
Reactiescore
559
Nee, ik constateer enkel dat Fam niet probeert de lynch op Bappos tegen te houden. Dat spreekt in haar voordeel. Ik verwacht dan nog een reactie van jou op mijn theorie tegen Bappos + een eigen lijstje met argumenten.
ik probeer ook niks tegen te houden.
was enkel maar een vraag. ik haal niks uit zijn posts behalve wat verdenkingen.
maar dat geld voor meer spelers, die maar amper argumenten geven.
ik ken bappos zijn spel niet dus ik moet afgaan op anderen.
maar ik wil het wel begrijpen dus vandaar mijn vraag.
 
Reactiescore
28
Nogmaals: Nonkel Jos, Calamus Incendium en welllicht nog ll0ll king zijn de wolven.

Pfft, had ik maar zo'n geluk. Moorden was veel leuker geweest dan daadwerkelijk moeite te moeten doen om wolven te vinden.

Uiteraard stem ik op Bappos want hij valt mij aan, een goedje, best wolverig?!?!?
 
Reactiescore
1.577
Ik wil goedjes ook vragen om uniform te stemmen en een poging te doen aanwezig te zijn rond de deadline. De marge is vermoedelijk niet groot meer, dus een last-minute stemwijziging kan het einde van het potje betekenen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Mijn mobiel belet me een kleur aan tekst te geven
 
Reactiescore
1.577
ik probeer ook niks tegen te houden.
was enkel maar een vraag. ik haal niks uit zijn posts behalve wat verdenkingen.
maar dat geld voor meer spelers, die maar amper argumenten geven.
ik ken bappos zijn spel niet dus ik moet afgaan op anderen.
maar ik wil het wel begrijpen dus vandaar mijn vraag.

Nogmaals, ga eens kijken naar die post die ik een tweetal dagen geleden heb geplaatst over Bappos. Daarin leg ik het glashelder uit. Sindsdien heeft hij zijn gedrag niet gewijzigd. Zodra je die nog eens doorgenomen hebt, verwacht ik een reactie.

Al denk ik dat het nog moeilijk word om me op andere gedachten te zetten. Hoe je hier al een paar keer probeert mezelf in diskrediet te brengen wegens mijn trollerig gedrag, maar dat gedrag vervolgens niet ziet bij Bappos... DE MASKERS VALLEN AF LAILA
 
Reactiescore
28
Ik wil goedjes ook vragen om uniform te stemmen en een poging te doen aanwezig te zijn rond de deadline. De marge is vermoedelijk niet groot meer, dus een last-minute stemwijziging kan het einde van het potje betekenen.

De slechtjes zullen dan niet aanwezig zijn omdat de mededeling enkel voor de goedjes is en daardoor kunnen we makkelijk de wolven vinden en winnen. Nonkel Jos is echt geniaal.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
In ieder geval mocht ij later vandaag op de pc zitten, nonkel laila en bappos zitten alledrie op de schopstoel
 
Reactiescore
559
Ik wil goedjes ook vragen om uniform te stemmen en een poging te doen aanwezig te zijn rond de deadline. De marge is vermoedelijk niet groot meer, dus een last-minute stemwijziging kan het einde van het potje betekenen.
ok mss dat je na het potje dan eens wil napraten hierover?

Bappos
 
Bovenaan