[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
28
Waarom is time eruit gehaald

Waarschijnlijk of omdat hij een 'bewezen' goedje was, zeker nu we het einde naderen zijn die gevaarlijk om erin te houden voor wolven. Dat is toch weer een speler minder die ze voor de bus kunnen gooien. En andere mogelijkheid is natuurlijk g/s koppel. Time zit al eventjes redelijk fel op enkele wolven. Kan zijn dat ze dachten dat het een g/s koppel was.

Zal morgen topic nog eens doorlezen qua posts van de spelers die er nog in zitten.
Er zullen op zijn minst nog 2 wolven zijn en de namen beginnen op te raken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.182
Waarschijnlijk of omdat hij een 'bewezen' goedje was, zeker nu we het einde naderen zijn die gevaarlijk om erin te houden voor wolven. Dat is toch weer een speler minder die ze voor de bus kunnen gooien. En andere mogelijkheid is natuurlijk g/s koppel. Time zit al eventjes redelijk fel op enkele wolven. Kan zijn dat ze dachten dat het een g/s koppel was.

Zal morgen topic nog eens doorlezen qua posts van de spelers die er nog in zitten.
Er zullen op zijn minst nog 2 wolven zijn en de namen beginnen op te raken.

Was hij bewezen dan
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.182
Is niet lukraak. Time is er wellicht uitgehaald om ons op het spoor van Fam te zetten. Dat jij daarop aludeert, spreekt allerminst in je voordeel overigens. Deze link kon je zelf ook wel leggen en is gewoon te doorzichtig.

Door deze post stijg je op mijn verdachtenlijst.

Er zijn weinig zaken in de wereld die me minder interesseren beste nonkel
 
Reactiescore
421
Jongens het is wat inactief aan het worden we moeten vaart maken met het wegstemmen van famdecibel.

Ik zal later vandaag mijn lijstje met verdachten posten, maar ik kan vast verklappen dat het doek valt voor famdecibel.
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom zit jij zo te pushen op mij? Jij bent degene die steeds tegen 22 uur online komt om je wolvenstem te zetten.
 
Reactiescore
421
dat is toch geen wolveneigenschap?

bovendien ben ik gisteravond de hele avond actief wolven aan het jagen geweest en daarbij viel jij op.

jij versprak jezelf toen je in het topiks verwees naar de wolvenchat bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
951
Dit wolvenonderonsje is heel schattig famdecibel en rukurt maar we zullen er niet intrappen hoor!

Voor vandaag ga ik in elk geval voor bappos

Naar mijn mening een win-win situatie. Ofwel hebben we een wolf eruit, ofwel een modt, ofwel beide.
 
Reactiescore
1.577
Dit is Capricorno tijdens het duel tussen simeco en anthraxxis twee lynches terug:

Candiu

En svp, vertrouw me iig dat Anthrax géén wolf is @Calamus Incendium @simeco @andere mensen die op Anthrax hebben gestemd.

Het is vrij simpel, Simeco. Als ze G/S zijn, dan moeten de wolven dat maar fixen. Daar hoeven wij niks mee te doen. MAW, je verspeelt een lynch als je een G/G of G/S koppel eruit gooit - laat de wolven daar lekker een lynch aan verspillen.

Lijkt me meer dan voldoende om Capri na Bappos te lynchen. En daarna begint volgens mij de zoektocht naar de laatst geïnfecteerde.
 
Reactiescore
1.449
Dit wolvenonderonsje is heel schattig famdecibel en rukurt maar we zullen er niet intrappen hoor!

Voor vandaag ga ik in elk geval voor bappos

Naar mijn mening een win-win situatie. Ofwel hebben we een wolf eruit, ofwel een modt, ofwel beide.

Dit is gewoon spelvervalsing???
 
Reactiescore
951
Dit is Capricorno tijdens het duel tussen simeco en anthraxxis twee lynches terug:





Lijkt me meer dan voldoende om Capri na Bappos te lynchen. En daarna begint volgens mij de zoektocht naar de laatst geïnfecteerde.

Wat denk jij van Fam? Capri is inderdaad vrij zeker een wolfje ja, zoals je in mijn lijst kunt zien.
 
Reactiescore
556
En als je nu eens je gevoel zo laat en kijkt naar de posts van Bappos. Blijf je dan achter deze post staan?
ik heb wat terug zitten lezen, maar ik zie het echt niet :(
zou iemand mij kunnen zeggen wat hem zo verdacht maakt?
want ik kan wel blind meelopen, zou ook graag willen weten waarom.
 
Bovenaan