[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.193
Ik heb vanaf het moment dat ik die vraag stelde de chat terug gelezen. Ik verwacht dan ook een normaal antwoord.

Geen BL stem meer van mij de komende 10 potjes. Je kunt niet eens normaal antwoorden, alleen maar loze kreten schreeuwen.

Al eerder antwoord op gegeven... lees bappos zijn lijstje maar eens door. Dan word er op gemerkt dat jullie elkaar negeren ingame (anders verwoord eerder) en opeens staat bappos ook in jouw lijst terwijl die door andere al zo vaak benoemd is.
 
Reactiescore
1.498
Al eerder antwoord op gegeven... lees bappos zijn lijstje maar eens door. Dan word er op gemerkt dat jullie elkaar negeren ingame (anders verwoord eerder) en opeens staat bappos ook in jouw lijst terwijl die door andere al zo vaak benoemd is.
Volgens mij ben ik door niemand benoemd?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben bappos twee dagen geleden gaan verdenken. Daarvoor niet. Ik ben een makkelijk slachtoffer en jij maakt daar misbruik van.
 
Reactiescore
2.193
Owja, arme killing toch? Maar er zelf ook heel de tijd op gestemd hebben. Grappig om dan zo'n fake post neer te zetten.

Jullie moeten voor de lol eens teruglezen wat Time allemaal geschreven heeft.... hij lag aan de basis van verschillende lynchen die goedjes waren. Ik snap echt niet dat jullie hem blijven geloven. Hij schreeuwt en jullie volgen. Arme killer, arme ILT

En ga weg met "makkelijk slachtoffer", je bent er amper geweest eerdere dagen. Nu val je door de mand en begin je met die bs.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat moet ik vertellen. Ik ben geen wolf, maar iedereen zit hier dik verkeerd door op mij te stemmen.


reddingspoging op miketijger?
Liever niet. Heb je niet gelezen dat ik al iets leuk heb als afscheidscadeau?
Als jij het niet bent, dan is rukurt het. Maar dan heb je je wel idioot wolfs gedragen. Ik denk dat jullie beiden wolf zijn en hier nu aan het trollen zijn. Alletwee. Het valt op dat rukurt steeds tegen tienen komt.
 
Reactiescore
723
Als jij het niet bent, dan is rukurt het. Maar dan heb je je wel idioot wolfs gedragen. Ik denk dat jullie beiden wolf zijn en hier nu aan het trollen zijn. Alletwee. Het valt op dat rukurt steeds tegen tienen komt.
:redface: Jij nou ook niet beginnen trollen e
 
Reactiescore
1.577
Als jij het niet bent, dan is rukurt het. Maar dan heb je je wel idioot wolfs gedragen. Ik denk dat jullie beiden wolf zijn en hier nu aan het trollen zijn. Alletwee. Het valt op dat rukurt steeds tegen tienen komt.

Jij bent het maar je weet het zelf niet? Ik acht dit heel plausibel overigens.
 
Bovenaan