[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.196
kan iemand dit beantwoorden?

we gaan er nu van uit dat miketijger wolf is maar als je een leugen vaak genoeg herhaalt wordt het niet plots de waarheid

de nazi's gebruikten deze tactiek ook en kijk wat voor desastreuze gevolgen dat had. willen we hetzelfde met dit potje wvw?

Anthraxxol was infectiewolf en mike zei dat hij zeker wist dat Anthraxxol geen wolf was en noemde de rol olaf.
 
Reactiescore
28
Geïnfecteerde kan even duren. Maar kan altijd controleren welke dagen er geen lunch was en dan nalopen wie er rond die tijd anders begon te spelen.
 
Reactiescore
1.577
kan iemand dit beantwoorden?

we gaan er nu van uit dat miketijger wolf is maar als je een leugen vaak genoeg herhaalt wordt het niet plots de waarheid

de nazi's gebruikten deze tactiek ook en kijk wat voor desastreuze gevolgen dat had. willen we hetzelfde met dit potje wvw?

Dit is een vraag voor @Stalov

Harhar
 
Reactiescore
723
Anthrax moest niet gered worden. Ik dacht dat hij een goedje was. Dat kost mij nu mijn leven.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zou het fijn vinden als je dat toch even uitlegt dan, want ik snap niet wat ik met bappos te maken heb. Die staat al een tijdje op mijn eigen verdachtenlijstje.
Pas nadat er gezegd werd dat dat juist niet het geval was.
Ik heb he gevraagd om uitleg waarom je mij aan bappos koppelt. Waarom negeer je die vraag?
Negeer ik niet, heb daar al antwoord op gegeven.
Heb ik wel

Word dit een ja nee spelletje?

Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag. Of heb je die niet?
Fam is net voor de derde keer oma geworden, dus vanuit bappos valt dat wel in de categorie dateable.
Vierde maal :)
 
Reactiescore
421
nee ik hecht waarde aan een zuiver proces dus ik wil weloverwogen mijn stem uitbrengen

net zoals ik dat bijvoorbeeld bij jo han deed. dat was een goed doordachte stem maar jo ban speelde gewoon nie tnaar zijn rol, dus dat hij geen wolf bleek was niet mijn schuld.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb die al gegeven eerder vandaag, lees en je zal vinden.
Ik heb vanaf het moment dat ik die vraag stelde de chat terug gelezen. Ik verwacht dan ook een normaal antwoord.

Geen BL stem meer van mij de komende 10 potjes. Je kunt niet eens normaal antwoorden, alleen maar loze kreten schreeuwen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik heb vanaf het moment dat ik die vraag stelde de chat terug gelezen. Ik verwacht dan ook een normaal antwoord.

Geen BL stem meer van mij de komende 10 potjes. Je kunt niet eens normaal antwoorden, alleen maar loze kreten schreeuwen.

Wolvenchat teruggelezen?
 
Reactiescore
421
Ik heb vanaf het moment dat ik die vraag stelde de chat terug gelezen. Ik verwacht dan ook een normaal antwoord.

Geen BL stem meer van mij de komende 10 potjes. Je kunt niet eens normaal antwoorden, alleen maar loze kreten schreeuwen.

De chat?! verwijs je nu naar de wolvenchat?
 
Bovenaan