[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.804
Ok jongens ik heb zin in een vliegende start dus vlieg er gewoon meteen in!!!!

Ctrl alt delete

om al mee te starten. :)
Waarom Ctrl alt del?

veel plezier iedereen en...

Halloookes iedereen, na mijn monsterlijke prestatie vorige ronde heb ik besloten om nogmaals een gooi te doen naar het burgemeesterschap!

Stem dus op materlotti voor BM!

materlotti

Bedoel je monsterlijk goed of monsterlijk slecht?

Ik wil graag BURGEMEESTER worden omdat ik lang niet heb meegedaan en net weer terug ben op het forum.

Ik verbind zielen, of ze nou goed of kwaad zijn. Samen schoppen wij dit tot een hoger niveau, samen bereiken wij de GOOD VIBES en vallen al snel genoeg de bad vibes slechtjes op.

Stem verstandig, stem Speeder als BM.

Je zegt dat je goede en slechte zielen verbindt. Ik zou net willen suggereren dat we ons niet teveel verbinden met de wolfjes immers zijn zij de tegenstanders? Verder vind ik jou wel een valabele kandidaat overigens.

Je zegt engel, beetje gevaarlijk in de context van WvW waar er gewoon een beschermengel is.
Vraagje: ben je in dezen serieus of lul je maar wat?
 
Reactiescore
1.498
Ok jongens ik heb zin in een vliegende start dus vlieg er gewoon meteen in!!!!


Waarom Ctrl alt del?



Bedoel je monsterlijk goed of monsterlijk slecht?



Je zegt dat je goede en slechte zielen verbindt. Ik zou net willen suggereren dat we ons niet teveel verbinden met de wolfjes immers zijn zij de tegenstanders? Verder vind ik jou wel een valabele kandidaat overigens.


Vraagje: ben je in dezen serieus of lul je maar wat?
Lul maar wat
 
Reactiescore
1.804
oké prima
is er jou verder al iets opgevallen bappos?
 
Reactiescore
1.735
Ik ben ook akkoord. Vanavond zoek ik even een goeie burgemeester uit. Stemmen mogen uiteraard ook naar mij.
 
Reactiescore
51
Hallo allen. Leuk dat dit potje begint. Ik heb dit spel wel eens vaker op een internet fora gespeeld dus ben wel aardig bekend. Alleen niet op dit forum, dus qua bm stem ga ik lekker makkeljk meelopen.
 
Reactiescore
1.804
Hallo allen. Leuk dat dit potje begint. Ik heb dit spel wel eens vaker op een internet fora gespeeld dus ben wel aardig bekend. Alleen niet op dit forum, dus qua bm stem ga ik lekker makkeljk meelopen.
ga je gang ik heb nog een plekje in mijn schare volgelingen
 
Reactiescore
1.804
oke jongens genoeg gekeuveld tijd om wolfkes te jagen??
 
Reactiescore
1.804
ik had het niet zozeer tegen jou calamus, maar alsnog bedankt voor je input
 
Reactiescore
1.704
Na vorig potje lijkt het me dat of Stefan of ik de BM verdien?

ik begrijp deze post niet helemaal.

ik verdien het idd maar calamus speelde het zo leugenachtig slecht op dag 1 dat hij genoodzaakt was om te claimen. dus dat is geen reden om het te verdienen. Daarbij maakte hij toen die geinfecteerd was een cruciale fout door niet aan te willen geven wie er 'goedje' werd.

wellicht is deze post zo gedaan om mij te paaien zodat ik minder aandacht leg op bewezen wolfje calamus?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ik begrijp deze post niet helemaal.

ik verdien het idd maar calamus speelde het zo leugenachtig slecht op dag 1 dat hij genoodzaakt was om te claimen. dus dat is geen reden om het te verdienen. Daarbij maakte hij toen die geinfecteerd was een cruciale fout door niet aan te willen geven wie er 'goedje' werd.

wellicht is deze post zo gedaan om mij te paaien zodat ik minder aandacht leg op bewezen wolfje calamus?

Ik had jokersbrain, simeco en predator in de smiezen voor ik geinfecteerd werd?
 
Reactiescore
397
Vorig potje had voor mijn gevoel geen enkel goedje enig idee wie de wolven waren. Enkel Stefan heeft een lijst met meerdere juiste wolven gepost. Overigens vind ik het niet altijd juist om op het best spelende goedje van vorige pot te stemmen maar dat terzijde.
 
Bovenaan