[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
1.014
Geen lunch? Pr0lieeb laatste normale wolf die lunch had ingestuurd en die dus niet door is gegaan?
 
Reactiescore
534
Lunch nacht 5

Crashed thomas train.jpg

Oh néé! Wat gebeurde er nu? De trein onder leiding van Arbeitman crashte.

Arbeitman was Anthraxxol
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
3.584
famdecibel
mohniels
Divine Legion
Candiu
miketijger

Dash
Anthraxxol
simeco
Jokersbrain
 
Reactiescore
1.014
Bij mij is iedereen rood, omdat Arbeitman iedere lynch heeft bepaald voor mij.

mensen die niet online zijn gekomen afgelopen 48 uur zie ik niet als witte wolf. Een wolf zou beter moeten weten, dan alleen maar offline te zijn.

Alhoewel die een makkelijke taak heeft.
 
Reactiescore
1.014
famdecibel
mohniels
Divine Legion
Candiu
miketijger
Dash
Anthraxxol
simeco
Jokersbrain
 
Reactiescore
3.584
Waarom zou ik rood zijn Candiu? En kan ik ergens de rol omschrijving van de witte wolf vinden.
 
Reactiescore
1.014
Waarom zou ik rood zijn Candiu? En kan ik ergens de rol omschrijving van de witte wolf vinden.
Omdat sommige posts van jou mij doen twijfelen. Net als deze hierboven.
Doen alsof je niet weet wat de witte wolf inhoudt.
 
Reactiescore
1.014
jokers verwijten dat hij rollenkennis mist en dan zelf zoiets posten . haha
Dus dit is onze nieuwe BM...

hij mist geen rollenkennis, dat is het hele punt. Hij verwijt zichzelf dat hij het niet weet. Hij weet het dondersgoed.

wat is er mis met mijn post trouwens?
 
Reactiescore
1.697
Dus dit is onze nieuwe BM...

hij mist geen rollenkennis, dat is het hele punt. Hij verwijt zichzelf dat hij het niet weet. Hij weet het dondersgoed.

wat is er mis met mijn post trouwens?

dat als er geen lunch was, dan was het potje ten einde met de lynch?

dat mag je wel weten na al die rondes
 
Reactiescore
3.584
Hoe vind ge eigenlijk een witte wolf, die speelt solo, heeft geen verbanden met een gewone wolf. Is toch letterlijk gokken of hopen iemand hem gezien heeft, al zijn alle ziener rollen er al uit.

Het is leuk voor Candiu dat ze voor mij bepaald dat ik het 'dondersgoed weet' maar stel dat het niet zo is kan toch iemand mij ergens een linkje droppen of een tekstje plakken over deze rol.
 

DeletedUser17472

Guest
Bij mij is iedereen rood, omdat Arbeitman iedere lynch heeft bepaald voor mij.
Dan heb ik graag dat je al mijn posts eens terug leest. Zijn er ditmaal niet zoveel. Maar ik heb ik heb mijn eigen plan getrokken. Ik geef niks om een BM.
 
Reactiescore
1.014

DeletedUser17472

Guest
Nu zijn er dus echt drie van mijn verdachten uit en een vierde had ik nog niet op mijn lijstje staan. Ik twijfel tussen candiu, antraxx, dash en simeco. Echter candiu gaat niet steeds de witte wolf benadrukken als ze het zelf is. Blijven die 3 heren dus over. Antraxx ben jij de witte wolf?

Ik ben er vanavond weer. Probeer tussendoor mee te lezen.
 
Bovenaan