[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Reactiescore
1.804
Godver mijn internet deed moeilijk zonet hopelijk is mijn stem nog op tijd?
 
Reactiescore
1.804
Godver wat is dit??????
Mijn identiteit geopenbaard???
 
Reactiescore
61
Nou mensen, dit bewijst maar weer hoe slecht iemand zich kan verdedigen.

Nu ben ik de wolf? Dat was ik gisteren ook al toen ik sule verdedigde (wat ik overigens niet deed). Nu sule goedje blijkt, is die reden ook weer door te strepen.

Ik verdedigde de actie naar sule toe, die sloeg echt nergens op.

Dus ik ben wolf, omdat ik overdreven reageer?! Dus iedereen die nog niks heeft laten weten of laat staan een stem heeft geplaatst is goedje?

Mooie theorie!
AB jij bent 99% wolf of je bent met een van je eerste posts als goedje de verkeerde weg ingeslagen en nu ben je verdwaald.
Het verdraaien van mijn woorden is wel iets waar je goed in bent blijkbaar, ik gaf een reden waarom jij wolf zou kunnen zijn niet waarom anderen dat niet zijn.
Laten we dan samen verdwalen, ik weet de weg.

Wel heel kort door de bocht om er van uit te gaan dat de lunch niet door is gegaan vanwege 3 mensen die geen stem hebben uitgebracht.
Als ik die theorie beter had geacht dan een speciaaltje had ik dan niet mijn stem op een van de inactieven geplaatst in plaats van een stem op Candiu?

Dat terzijde lijkt het mij logischer dat een speciaaltje de lunch heeft tegengehouden. De bengel heeft bijzondere krachten, waardoor de kans reëel is dat hij/zij de lunch heeft tegengehouden. Kijk maar eens naar de instellingen:

Mag voor elke lunch iemand beschermen, inclusief zichzelf. Let op dit is gewijzigd: krijgt de lunch doorgestuurd door de spelleider(s) en bepaald dan of deze persoon beschermd wordt, maar: Door het beperkte aanbod van de ontwikkelde vaccins is dit in totaal maar 3 keer mogelijk, er mag niet 2x achter elkaar dezelfde persoon beschermd worden.

De stelling dat de wolven inactief waren, lijkt me nu wel van de baan.
Aangezien nonkel wolf was en op dag 1 inactief zat ik er dus niet zo gekke ver vanaf, daarnaast is de aanpassing op de BE mij ontgaan waardoor het nog steeds aannemelijker is dat Candiu de wolf is in mijn opgen.

Weer geen lunch?!

Dan heeft of nonkel ingestuurd en daardoor niet doorgegaan? Of een speciaaltje die zijn/haar best doet? Of alsnog/weer/steeds nog inactieve wolven?
Dus nu is het ineens wel mogelijk dat de wolven inactief zijn, terwijl iedereen (behalve Simeco) een stem heeft geplaatst?
Ik blijf er dus bij dat jij de wolf bent Candiu
 
Reactiescore
2.386
Waarom? Hij heeft volgens mij amper nog iets gezegd zelfs, dit vind ik zeer verdacht. Ik verwacht nog wel een reactie voor de dl van zowel jou als Jokersbrain
Juist daarom, hij plaatste op pagina 2 een verdenking en plaatste pas zijn stem toen hij zag dat 2 anderen ook hun stem op Sule zetten. Vind ik verdacht. Sindsdien ook niet zo heel veel bijgedragen buiten wat oneliners. En nu zijn stem snap ik eigenlijk ook helemaal niet? Stemt op mij omdat Nonkel slecht is, I guess? Of het is gewoon een counterstem, geen idee.
Nou dan had ik het bij het juiste eind over nonkel. Vraag is nu een beetje of dashba ook wolf is.

Voorlopig: Kerouac. Hier durf ik wel geld op in te zetten.
Waarom op mij? Enige argumentatie is wel op zijn plaats. Of is het een even goede argumentatie als Buurman Bolderbast van gister?
Eerst maar eens afwachten wat hij tegen je had, maar zijn post was zeer verdacht zoals ik toen ook meteen aangaf.
Zeg mij even waarom mijn post verdacht is. Had aangegeven in de ochtend dat ik hem verdacht vond.

@altijd bezig wie verdenk jij?
@Yube en jij? Want wij hadden gisteren ook een woordwisseling en ik vraag me af hoe je er nu nog over denkt om alle testen in de handen van onze BM te leggen.
 
Reactiescore
1.014
Dus nu is het ineens wel mogelijk dat de wolven inactief zijn, terwijl iedereen (behalve Simeco) een stem heeft geplaatst?
Ik blijf er dus bij dat jij de wolf bent Candiu

Niet ineens, ik zei dat al eerder. Ik gaf toen alleen aan, dat inactieve wolven niet de enige reden was voor geen lunch.

Volgens mij baal jij gewoon dat de lunch niet is doorgegaan en dat je het nu zonder je medewolven moet doen.
 
Reactiescore
61
Juist daarom, hij plaatste op pagina 2 een verdenking en plaatste pas zijn stem toen hij zag dat 2 anderen ook hun stem op Sule zetten. Vind ik verdacht. Sindsdien ook niet zo heel veel bijgedragen buiten wat oneliners. En nu zijn stem snap ik eigenlijk ook helemaal niet? Stemt op mij omdat Nonkel slecht is, I guess? Of het is gewoon een counterstem, geen idee.

Waarom op mij? Enige argumentatie is wel op zijn plaats. Of is het een even goede argumentatie als Buurman Bolderbast van gister?

Zeg mij even waarom mijn post verdacht is. Had aangegeven in de ochtend dat ik hem verdacht vond.

@altijd bezig wie verdenk jij?
@Yube en jij? Want wij hadden gisteren ook een woordwisseling en ik vraag me af hoe je er nu nog over denkt om alle testen in de handen van onze BM te leggen.
Op dit moment zijn mijn verdachten:
Candiu, zoals ook te lezen in mijn vorige post.
Verder vermoed ik dat er een wolf/welp zit tussen mohniels, ItsDash of anthraxxol.
De reden dat ik deze drie verdenk is meer een gevoel als ik kijk naar hun stem gedrag afgelopen dagen.

Niet ineens, ik zei dat al eerder. Ik gaf toen alleen aan, dat inactieve wolven niet de enige reden was voor geen lunch.

Volgens mij baal jij gewoon dat de lunch niet is doorgegaan en dat je het nu zonder je medewolven moet doen.
Zoals ik dus ook in mijn voorgaande post aangaf, hield ik ook rekening met een speciaaltje waardoor ik jou verdachter vind dan de inactieven van dag 1.
 
Reactiescore
1.707
ik ga zo even de posten van den nonkel teruglezen en aan de hand daarvan de wolf vangen die ik net toevallig in mijn inbox heb ontvangen van den nonkel.
ik ga dus doen alsof ik een theorie maak maar in feite is dat om te verbergen dat ik vals speel. excuses alvast hiervoor, maar anders kan ik niet winnen?
 
Reactiescore
1.540
MEDEDELING

Vermoeden van netwerken wat uiterst strafbaar is. Leiders gaan in overleg jullie horen hier later over.
 
Reactiescore
1.707
schiet je ff op speeder het heeft weinig zin om door te spelen tot jij de cheater heb gevangen. straks maak ik een theorie en gooi je die persoon er juist uit?
 
Reactiescore
1.014
schiet je ff op speeder het heeft weinig zin om door te spelen tot jij de cheater heb gevangen. straks maak ik een theorie en gooi je die persoon er juist uit?
Jij begon er toch over?
 
Reactiescore
1.707
Jij begon er toch over?
ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik straks een goede theorie maak tegen iemand en dat juist die persoon degene is die verdacht wordt van netwerken

dan is het beetje zonde van de theorie en tijd
 
Reactiescore
1.014
ik ga zo even de posten van den nonkel teruglezen en aan de hand daarvan de wolf vangen die ik net toevallig in mijn inbox heb ontvangen van den nonkel.
ik ga dus doen alsof ik een theorie maak maar in feite is dat om te verbergen dat ik vals speel. excuses alvast hiervoor, maar anders kan ik niet winnen?

Je bent echt nooit serieus....
 
Reactiescore
1.540
MEDEDELING

Geen bewijs kunnen vinden van netwerken. Indien er later alsnog aantoonbaar bewijs wordt gevonden, worden beide spelers alsnog uitgesloten voor verdere deelname.
 
Reactiescore
1.014
ik ga zo even de posten van den nonkel teruglezen en aan de hand daarvan de wolf vangen die ik net toevallig in mijn inbox heb ontvangen van den nonkel.
ik ga dus doen alsof ik een theorie maak maar in feite is dat om te verbergen dat ik vals speel. excuses alvast hiervoor, maar anders kan ik niet winnen?

Nou kom maar op dan, alles om jouw lynchstem op mij weg te krijgen.
 
Reactiescore
421
Waarom op mij? Enige argumentatie is wel op zijn plaats. Of is het een even goede argumentatie als Buurman Bolderbast van gister?

Zeg mij even waarom mijn post verdacht is. Had aangegeven in de ochtend dat ik hem verdacht vond.

Het gaat niet zozeer om je verdenking richting mij.

Het gaat erom dat er gisteren een vrij duidelijke discussie was, die erover ging of altijd bezig of jokersbrain onthoofd zou worden. Jij hebt daar totaal niet aan deelgenomen. Dan wordt het tegen het einde tamelijk ongemakkelijk als wolf, dus moet je eerder je stem al uitbrengen zonder op te vallen. Maar op wie? Je wilt namelijk niet opvallen.

Je stem was er zodanig met de haren bijgetrokken dat ik je niet geloof. Je bent wolf.
 
Reactiescore
2.386
Daar kan ik inkomen, bedankt voor de argumentatie.

Maar waarom ik AB en Joker niet verdenk/verdacht: AB vind ik goed meespelen. Ja hij zat fout met Sule, maar voor de rest heeft hij volgens mij nog niet teveel fout gedaan. Joker zijn speelstijl als slechtje heb ik gezien in ronde 300, waar hij veel duidelijker was over informatie en veel meer de mensen aan het sturen was dan hier, juist omdat hij voorkennis in handen had. Nu had ik niet het gevoel dat hij slechtje was, want hij was eerder aan het vissen en aan het ontwijken dan echt sturen.

Daarnaast vind ik jouw actie nog steeds heel erg vreemd van de eerste dag, en sindsdien heb je enkel nog maar bij anderen ingepikt.
Candiu vind ik nu ook zeker niet zo goed spelen als normaal, Anthrax is een waardeloze BM, AB overleeft al 2x op het nippertje maar er is gewoon nooit sprake van een reddingsactie, jij volgt, Yube en Riprobin vind ik deftig meespelen. Over de anderen heb ik tot nu toe nog geen echt uitgesproken mening.
 
Bovenaan