[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.014
Dat betekent dus dat je deze ronde gewoon weer een lijstje mag gaan maken Candiu
Dankjewel, maar ik pas nog even voor ik weer niet gewaardeerd word ;)
En ik geef nu toe, dat ik er wel eens naast kan zitten, gezien de drukte met het afsluiten van het schooljaar
 
Reactiescore
3.586
Wat ik hier wolfs aan vind zijn meerdere dingen.
Wolven lezen over het algemeen niet goed mee omdat het voor hun niet heel erg van belang is, daardoor missen ze wel eens dingen in het topic zoals dat je nog niet mag posten bijvoorbeeld.
Verder is het wel een heel makkelijk excuus om als wolf maar mee te lopen elke DL en niet verdacht te zijn.

Denk niet dat als hij wolf was hij dermate risico zou nemen om dit onderwerp aan te halen met een bijkomend plan om meteen in de volle aandacht te staan. Riprobin lijkt dus al eerder een goedje.


Verder mag Glenn ook BM zijn voor mij na enkele goede potjes en lijkt hier atm al goed mee te spelen ook.
 
Reactiescore
1.279
Zodra je patient zero weet, kun je het helemaal terug beredeneren. Wanneer die er nog in zit met relatief weinig spelers, kun je voor alle spelers een schema maken met hoe het zit
ja, maar dan moeten we ook nog wolven eruit halen. we moeten ons niet blind staren op patient zero. is namelijk ook het probleem van de wolven.verder is de kans redelijk aannemelijk dat er ook heel wat geinfecteerde spelers ook dood gaan. er zijn immers lynch stemmen op die persoon gezet omdat zijn of haar spel verdacht is.
 
Reactiescore
1.014
@anthraxxol ik heb mijn tentje weer opgezet, maar mn 2e luchtbedje is leeg.
Ben je rondje camping of slaap je ergens anders deze ronde? :cool:
 
Reactiescore
1.577
Mag ik even bemerken dat het voor patiënt zero vooral belangrijk is om buiten schot te blijven en te overleven zodra hij 2 of 1 mensen kan besmetten?

Dus al die theorietjes over dat patient zero wel gespreid zal stemmen, zijn wat mij betreft bij voorbaat al verdacht. Patiënt zero hoeft namelijk niet gespreid te stemmen, want kan het infecteren aan zijn besmette individuen overlaten.
 
Reactiescore
5
Ik vind het niet bijzonder.. het is weer wat nieuws en men heeft daar zo'n zijn vragen/aanpak/etc bij.

@thewolfflord wat wil jij dan melden over de wolfjes? :p
Weet jij al wie het zijn dan?
Nouja drie mensen vallen op, Riprobin, altijd bezig en candiu.
Riprobin, aangezien hij de discussie over patient zero is gestart.
Altijd bezig vond ik met een onzinnige eerste beschuldiging komen (ten opzichte van riprobin), die hij vervolgens afdoet als een soort uitlok theorie.
Candiu, omdat je verwarring probeerde te scheppen over de patient zero (of daadwerkelijk de rol niet begreep).
Mijn ervaring van vroeger leert dat deze drie mensen daarom waarschijnlijk geen wolf zijn, aangezien wolven niet proberen op te vallen.

Spelers als ItsDash of JokersBrain proberen niet op te vallen en die lijken mij eerder wolf.
 
Reactiescore
1.577
Dat gezegd zijnde ben ik niet zinnens mij door patient zero van de wijs te laten brengen, laat de wolven zich er maar over ontfermen.

@thewolfflord in welke zin proberen Dash en JokersBrain niet op te vallen?
 
Reactiescore
5
Oh. Ik begrijp zelf ook nu pas patient zero. Sorry voor de eerdere opmerkingen. Als geïnfecteerden ook door infecteren kan het inderdaad veel sneller gaan dan we zouden willen. Patient zero hoeft alleen op mensen te stemmen die niet vaak met de groep meegaan dus.
 
Reactiescore
534
Bij deze stel ik mij ook beschikbaar als BM,
Zal het nog een keer melden, tijdens mijn werk kom ik niet online en ben vanaf ongeveer 21:00 uur ook offline.
Blijkbaar is het lastig te onthouden voor de meesten hier, is al vanaf potje #300 zo bij mij en zal ook niet gaan veranderen.

Als het zo gaat als vorig potje dan snap ik niet waarom jij je beschikbaar stelt als BM. Ik vind dat je van een BM op zijn minst wat activiteit mag verwachten. Zéker als je al aangeeft nooit na 21:00 online te komen (terwijl deadline 22:00 is) snap ik niet dat je je beschikbaar stelt als BM.
 
Reactiescore
534
Zijn er ook nog testen beschikbaar dat we onszelf kunnen testen op het virus?
 
Reactiescore
5
Dat gezegd zijnde ben ik niet zinnens mij door patient zero van de wijs te laten brengen, laat de wolven zich er maar over ontfermen.

@thewolfflord in welke zin proberen Dash en JokersBrain niet op te vallen?
Enige bericht van itsdash
Rukurt wil ik als bm zien.

Jokersbrain, ook één bericht. Waarin hij ingaat op iets wat al lang reactie en tegenreactie heeft gehad.

Denk niet dat als hij wolf was hij dermate risico zou nemen om dit onderwerp aan te halen met een bijkomend plan om meteen in de volle aandacht te staan. Riprobin lijkt dus al eerder een goedje.


Verder mag Glenn ook BM zijn voor mij na enkele goede potjes en lijkt hier atm al goed mee te spelen ook.
 
Reactiescore
1.014
Nouja drie mensen vallen op, Riprobin, altijd bezig en candiu.
Riprobin, aangezien hij de discussie over patient zero is gestart.
Altijd bezig vond ik met een onzinnige eerste beschuldiging komen (ten opzichte van riprobin), die hij vervolgens afdoet als een soort uitlok theorie.
Candiu, omdat je verwarring probeerde te scheppen over de patient zero (of daadwerkelijk de rol niet begreep).
Mijn ervaring van vroeger leert dat deze drie mensen daarom waarschijnlijk geen wolf zijn, aangezien wolven niet proberen op te vallen.

Spelers als ItsDash of JokersBrain proberen niet op te vallen en die lijken mij eerder wolf.
Oh. Ik begrijp zelf ook nu pas patient zero. Sorry voor de eerdere opmerkingen. Als geïnfecteerden ook door infecteren kan het inderdaad veel sneller gaan dan we zouden willen. Patient zero hoeft alleen op mensen te stemmen die niet vaak met de groep meegaan dus.

Ik hap..
Er zit welgeteld 4 minuten tussen deze 2 posts, dat geeft bij mij aan dat je niet genoeg waardevolle tijd hebt genomen om je 1e post goed te onderbouwen.
Sorry zeggen heeft dan voor mij geen zin.

En dat dikgedrukte...ze proberen niet op te vallen, zij posten tenminste...die anderen die nog niet online zijn geweest?
Zijn die dan allemaal verdacht bij jou??

Ik snap dat jij dus blijkbaar de focus op de wolfjes wil leggen, dat gaf je eerder vanmiddag/vanavond ook al aan, waar ik ook al op reageerde.
maar je legt nu eerder de focus op jezelf.
 
Reactiescore
5
Ik hap..
Er zit welgeteld 4 minuten tussen deze 2 posts, dat geeft bij mij aan dat je niet genoeg waardevolle tijd hebt genomen om je 1e post goed te onderbouwen.
Sorry zeggen heeft dan voor mij geen zin.

En dat dikgedrukte...ze proberen niet op te vallen, zij posten tenminste...die anderen die nog niet online zijn geweest?
Zijn die dan allemaal verdacht bij jou??

Ik snap dat jij dus blijkbaar de focus op de wolfjes wil leggen, dat gaf je eerder vanmiddag/vanavond ook al aan, waar ik ook al op reageerde.
maar je legt nu eerder de focus op jezelf.
Noted. Ik zal wat rustiger en onderbouwender te werk gaan. Ik kan me herinneren dat het spel er vroeger wat drukker en agressiever aan toe ging.
 
Reactiescore
3.586
Als het zo gaat als vorig potje dan snap ik niet waarom jij je beschikbaar stelt als BM. Ik vind dat je van een BM op zijn minst wat activiteit mag verwachten. Zéker als je al aangeeft nooit na 21:00 online te komen (terwijl deadline 22:00 is) snap ik niet dat je je beschikbaar stelt als BM.

DL is om 21:30 uur :)

Jokersbrain, ook één bericht. Waarin hij ingaat op iets wat al lang reactie en tegenreactie heeft gehad.

Ik was op werk toen het potje begon en zodra ik thuis was de paar pagina's bijgelezen en een reactie geplaatst op iets waar ik van vond het een meerwaarde had aan de discussie. Ik vertelde in deze post ook niet iets dat al gezegd was geweest. Mensen vonden Riprobin verdacht, ik haalde aan dit juist niet te vinden.

Heeft weinig met op de achtergrond spelen te maken, gewoon pas net begonnen in het potje. En geloof mij, je zal mij nog genoeg op de voorgrond zien als ik mij daartoe geroepen voel!
 

DeletedUser40402

Guest
Enige bericht van itsdash


Jokersbrain, ook één bericht. Waarin hij ingaat op iets wat al lang reactie en tegenreactie heeft gehad.

Letterlijk 2 berichten boven je post waar je itsdash onopvallend noemt had hij een 2e post gemaakt?

Noted. Ik zal wat rustiger en onderbouwender te werk gaan. Ik kan me herinneren dat het spel er vroeger wat drukker en agressiever aan toe ging.

Nee, nu word je op de eerste dag eruit gestemd als je te actief bent.
 
Reactiescore
723
Candiu
candiu > glenn

Oh. Ik begrijp zelf ook nu pas patient zero. Sorry voor de eerdere opmerkingen. Als geïnfecteerden ook door infecteren kan het inderdaad veel sneller gaan dan we zouden willen. Patient zero hoeft alleen op mensen te stemmen die niet vaak met de groep meegaan dus.
Ben ik de enigste die hier aan anthraxx moet denken?
 
Reactiescore
1.804
Patient zero gaat later in het potje vanzelf opvallen denk ik zo aangezien die zeer gespreid zal stemmen.
In deze fase van het potje ga je daar toch niet achter komen.
opmerkelijke post dit. Patient Zero gaat volgens mij helemaal niet zo obvious spreiden, omdat - zoals je zelf nadien al zegt - zijn infectie exponentieel zal groeien via zijn lynchtargets.
 
Bovenaan