[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
3.584
Dan moet je juist niet op mij gaan als je een wolf wilt pakken.
CI zegt al 4 dagen dat ik een wolf ben met totaal geen argumenten.

Het is jammer dat ik geen vorm van een hint kan geven dan zou het meer duidelijkheid geven waarom ik geen wolf ben.

CI mag ook niet hinten dus das het vervelende aan een niet claim potje, je weet niet wat je moet geloven en waarom :p (ik ben er niet zo'n fan van).
 
Reactiescore
293
Nja mijn lynch stem blijft op CI staan, ik ben overtuigd dat ik goed zit. Als het toch een strijd tussen Joker en mij wordt dan ga ik op Joker natuurlijk. We hebben nog de tijd, dus we zullen zien.
 
Reactiescore
1.286
We zijn nog met 7

Stel we lynchen ctrl wordt ci wolf. Waarschijnlijk wordt dan materlotti of ik gelynched vanwege het bericht op de klaagmuur.

Dan blijven er nog 5 over. Tegen 2 wolven. Dan hoeven ze er nog maar eentje mee te krijgen.

Het risico is veel minder groot bij geen lynch op ctrl.
 
Reactiescore
3.584
We zijn nog met 7

Stel we lynchen ctrl wordt ci wolf. Waarschijnlijk wordt dan materlotti of ik gelynched vanwege het bericht op de klaagmuur.

Dan blijven er nog 5 over. Tegen 2 wolven. Dan hoeven ze er nog maar eentje mee te krijgen.

Het risico is veel minder groot bij geen lynch op ctrl.

5 spelers waarvan 2 wolven maar je weet wel sws 1 wolf van die 2 dan (CI) als ctrl goedje blijkt. Maar stel je lyncht CI en hij is geen wolf dan heb je geen duidelijkheid over ctrl, dan kom je in nog moeilijkere verhoudingen. Dezelfde verhouding maar met minder kennis om precies te zijn. Dus voor mij is het risico minder groot bij lynch ctrl doordat het meer duidelijkheid geeft in het totaal plaatje en je vangt sws dus 1 wolf.
 
Reactiescore
1.286
5 spelers waarvan 2 wolven maar je weet wel sws 1 wolf van die 2 dan (CI) als ctrl goedje blijkt. Maar stel je lyncht CI en hij is geen wolf dan heb je geen duidelijkheid over ctrl, dan kom je in nog moeilijkere verhoudingen. Dezelfde verhouding maar met minder kennis om precies te zijn. Dus voor mij is het risico minder groot bij lynch ctrl doordat het meer duidelijkheid geeft in het totaal plaatje en je vangt sws dus 1 wolf.
Niet eens. Eerst de reguliere wolf vinden, dan de optionele. Dus, jij eerst.
 
Reactiescore
1.286
Wat is een optionele en waarom is die minder belangrijk dan een reguliere?
We volgen eerst tigor haar lijst. Een dorpsgek die allerlei mensen op groen heeft staan gaat voor een bericht op de klaagmuur. Jij hangt gewoon.
 
Reactiescore
167
Maar ik wil vooral van @GreenGang. horen waarom ik 100% wolf ben?

Als het klaagmuur bericht echt is wel... maar ik heb net al een post geplaatst waar ik zeg dat het klaagmuur bericht misschien door Antraxx is gemaakt die mij en Chaos had gezien en jou als wolf plaatst om ons te laten denken dat de klaagmuur gelijk heeft. Ik moet zeggen dat ik niet weet of antrax zoiets zou bedenken :p
 
Reactiescore
1.286
Als het klaagmuur bericht echt is wel... maar ik heb net al een post geplaatst waar ik zeg dat het klaagmuur bericht misschien door Antraxx is gemaakt die mij en Chaos had gezien en jou als wolf plaatst om ons te laten denken dat de klaagmuur gelijk heeft. Ik moet zeggen dat ik niet weet of antrax zoiets zou bedenken :p
Nee, maar jokersbrain wel als wolf.
 
Reactiescore
3.584
We volgen eerst tigor haar lijst. Een dorpsgek die allerlei mensen op groen heeft staan gaat voor een bericht op de klaagmuur. Jij hangt gewoon.

Oke die gedachtegang kan ik begrijpen. Ben het er wel niet mee eens ofc. In mijn theorie vang je sws een wolf, in die van u niet. Mijn theorie valt of staat ook niet op basis van die klaagmuur, staat daar los van.
 
Reactiescore
1.286
Mijn theorie is gebaseerd op de dorpsgek.
Die van jou op een claim dat iemand vanuit zijn rol er zeker van is, ook al zijn alle zienende rollen er al uit.


Klaagmuur bericht kan niet van tigor zijn omdat dit de nachtvolgorde is.

Lynch
Slet
BE/Lunch/Infectie
Heks
Zien-acties (dorpsgek/ziener/sjamaan)
Klaagmuur
 
Reactiescore
3.584
Het heeft geen nut om op CI te gaan, dus Jokersbrain

Je zegt zelf dat je eerder denkt dat CI wolf is dan dat ik dit ben. Plus CI beweerd zeker te zijn jij een wolf bent. Jij weet of je wolf bent of niet dus jij weet of CI liegt of niet. Het is raar jij niet doorzet op CI dan. Mss beide wel wolfjes?
 
Reactiescore
293
Je zegt zelf dat je eerder denkt dat CI wolf is dan dat ik dit ben. Plus CI beweerd zeker te zijn jij een wolf bent. Jij weet of je wolf bent of niet dus jij weet of CI liegt of niet. Het is raar jij niet doorzet op CI dan. Mss beide wel wolfjes?
Sorry hoor maar niemand gaat mee op CI dan heeft het voorlopig nog geen nut.
 
Reactiescore
3.584
Mijn theorie is gebaseerd op de dorpsgek.
Die van jou op een claim dat iemand vanuit zijn rol er zeker van is, ook al zijn alle zienende rollen er al uit.

Mijn theorie is niet enkel gebaseerd opdat Calamus zeker is van ctrl maar omdat ik er vanuit ga dat Tigor zeker was dat ctrl goedje was doordat Royalist de ziener dit gezegd heeft terwijl ik er van overtuigd ben en ik niet alleen blijkbaar dat het vrijwel onmogelijk is dat Royalist, ctrl zou opvragen om zijn rol te zien, gezien de huidige situatie ze (nonkel jos die banned was en ctrl die pas inviel nog amper een post had geplaatst. Het is vrij aannemelijk dat Tigor aan de hand daarvan foute vaststellingen gemaakt heeft. Dus ik ga niet blind volgen op dat lijstje van Tigor omdat ik weet wat mijn rol is. En wil nogmaals aanhalen dat ctrl of Calamus sws een wolf tussen zit. Dus waarom daar dan niet voor gaan.
 
Reactiescore
1.286
We hebben net vastgesteld dat het klaagmuurbericht niet van tigor KAN zijn.

Waarom zou een goedje dit plaatsen?

Dus vanuit dat perspectief geredeneerd moet het ofwel de anonieme slaaf zijn ofwel de wolf die dit op de klaagmuur heeft gezet.

Beide maken het voor mij zeer aannemelijk dat de spelers die nog over zijn dus 100% goed zijn.

Dus greengang en ctrlalt del = goedje
 
Bovenaan