[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
656
CI
Je hoort bij de 6 in het lijstje + je geeft me echt niet normaal veel hoofdpijn.
 
Reactiescore
999
Iedereen mag blijkbaar semi-claimen tegenwoordig. Het is zelfs mijn 2e potje na jaren afwezigheid en ik begrijp er niets meer van. Op die manier kan iedereen gewoon hinten naar zijn rol en toch niet doodvallen. Eerst fam en nu royalist, hoe zit het nu eigenlijk met da claimen? Als je claimen uitzet moet je toch ook hinten naar je rol uitzetten?
 
Reactiescore
656
Iedereen mag blijkbaar semi-claimen tegenwoordig. Het is zelfs mijn 2e potje na jaren afwezigheid en ik begrijp er niets meer van. Op die manier kan iedereen gewoon hinten naar zijn rol en toch niet doodvallen. Eerst fam en nu royalist, hoe zit het nu eigenlijk met da claimen? Als je claimen uitzet moet je toch ook hinten naar je rol uitzetten?
Had al gevraagd of ik dood mocht vallen, maar was een nee.
Dus kan er niks meer anders van maken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Iedereen mag blijkbaar semi-claimen tegenwoordig. Het is zelfs mijn 2e potje na jaren afwezigheid en ik begrijp er niets meer van. Op die manier kan iedereen gewoon hinten naar zijn rol en toch niet doodvallen. Eerst fam en nu royalist, hoe zit het nu eigenlijk met da claimen? Als je claimen uitzet moet je toch ook hinten naar je rol uitzetten?

Beetje raar ja, claimen en dan op mij stemmen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Maargoed ik heb vertrouwen in de spelleiders, dus hij liegt over ctrl alt delete en is geen ziener en wil hem beschermen.
Of hij gaat dood aan claim, indien niet liegt hij dus.

Ctrl alt delete
 
Reactiescore
656
Heb voor 3e x gevraagd om mezelf dood te laten vallen. Hopelijk heb je er iets aan Noah
 

DeletedUser17472

Guest
Iedereen mag blijkbaar semi-claimen tegenwoordig. Het is zelfs mijn 2e potje na jaren afwezigheid en ik begrijp er niets meer van. Op die manier kan iedereen gewoon hinten naar zijn rol en toch niet doodvallen. Eerst fam en nu royalist, hoe zit het nu eigenlijk met da claimen? Als je claimen uitzet moet je toch ook hinten naar je rol uitzetten?
Nogmaals... zeg me waar ik geclaimd heb. Het is hard geroepen door een ander, niet door mij.
 
Reactiescore
656
Maargoed ik heb vertrouwen in de spelleiders, dus hij liegt over ctrl alt delete en is geen ziener en wil hem beschermen.
Of hij gaat dood aan claim, indien niet liegt hij dus.

Ctrl alt delete
Wat een slechte redenatie weer.
Als je claimed ( goed of fout ) val je dood, dus wat voor onzin roep je weer.
 
Reactiescore
3.584
Het is duidelijk dat er niet snel nog een niet claim potje gaat komen omdat dit veel te lastig blijkt voor vele mensen. Beheers jezelf gewoon en houd je rol voor jezelf ook al weet je iets met zekerheid over een ander en kan je dit niet echt overbrengen om mensen je te laten volgen.

Laat spelleiding maar beslissen wat ze er mee doen, laten wij weer ontopic gaan met nuttigere discussies.
 

DeletedUser17472

Guest
Er staat niet claimen. Dit is de manier van spelen in mijn ogen hoe anderen ook altijd met woordspelingen dingen duidelijk proberen te maken. Daarna (pas veel later) is het met grote letters hier neergezet, maar niet door mij.
En er zijn er nog steeds die mij willen lynchen, dus zo duidelijk is mijn uitspraak van dubbel zuur niet. Deze uitspraak is gedaan voordat time definitief doodviel (dat het bekend is gemaakt).
Het VERMOEDEN wat Royalist is, is door Time geroepen. Daar kan hij niets aan doen.

Dus als jullie vinden dat wij buiten onze schuld om dood moeten vallen kun je bij iedere naam roepen dat hij wolf is en dan zou die, als het toevallig goed is, ook dood moeten vallen.

Meer zeg ik er niet over. Ik het nergens letterlijk geclaimd. En mijn tekst viel niet buiten de context van het spel.
 
Reactiescore
656
Er staat niet claimen. Dit is de manier van spelen in mijn ogen hoe anderen ook altijd met woordspelingen dingen duidelijk proberen te maken. Daarna (pas veel later) is het met grote letters hier neergezet, maar niet door mij.
En er zijn er nog steeds die mij willen lynchen, dus zo duidelijk is mijn uitspraak van dubbel zuur niet. Deze uitspraak is gedaan voordat time definitief doodviel (dat het bekend is gemaakt).
Het VERMOEDEN wat Royalist is, is door Time geroepen. Daar kan hij niets aan doen.

Dus als jullie vinden dat wij buiten onze schuld om dood moeten vallen kun je bij iedere naam roepen dat hij wolf is en dan zou die, als het toevallig goed is, ook dood moeten vallen.

Meer zeg ik er niet over. Ik het nergens letterlijk geclaimd. En mijn tekst viel niet buiten de context van het spel.
Ik vond dat ik zelf moest doodvallen na het gebeuren met Time, dus daarom had ik het ook aangevraagd bij de spelleiding. Maakt niet uit of ik echt ziener ben of niet. Doordat het is geroepen wordt ik anders gezien dan voorheen, dus is niet eerlijk.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vond dat ik zelf moest doodvallen na het gebeuren met Time, dus daarom had ik het ook aangevraagd bij de spelleiding. Maakt niet uit of ik echt ziener ben of niet. Doordat het is geroepen wordt ik anders gezien dan voorheen, dus is niet eerlijk.
Mee eens hoor Royal. Als wij doodvallen is enkel in het voordeel van de wolven, vandaar dat materlotti, die erover blijft zagen, zo hoog op mijn lijstje staat als wolf.
 
Reactiescore
3.584
Ik stel voor om Simeco te lynchen. Lijkt mij dat hij ook wel overdreven graag het tot morgen wilt redden door uitspraken dat de ziener hem anders deze nacht maar moet checken ect.

Acht kans redelijk op infectiewolf. Indien hij een goedje was zou hij minder specifiek die nadruk op morgen leggen telkens. Ook uit zijn lynch stemmen kan je weinig goeds uit ophalen.
 
Reactiescore
293
Maargoed ik heb vertrouwen in de spelleiders, dus hij liegt over ctrl alt delete en is geen ziener en wil hem beschermen.
Of hij gaat dood aan claim, indien niet liegt hij dus.

Ctrl alt delete
Haha lynch me maar lekker het kan mij echt geen kut schelen.

Edit: Je helpt de goedjes er dan nog niet echt op vooruit:D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Haha lynch me maar lekker het kan mij echt geen kut schelen.

Verliezende wolf die het niets meer kan schelen ofzo?

Geloof me aub 1x dit potje, ik heb hier een wolf voor jullie op het presenteerblaadje.
 
Bovenaan