[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

DeletedUser17472

Guest
hallo vrienden en vriendinnen.
Rare post
Dat heet vroegtijdig opgeven.
Of er om vragen?

of je uit de lynchschijnwerpers halen. En uiteindelijk niet gelunchd worden ;-)
Nee, dat is logisch nadenken. Als hij is wat Time zei, dan willen de wolven hem weg.

Misschien wordt je nog wel gered door de heks. Waardevolle actie aangezien dag 3 infectie is en dan dus geen lunch.
Daar hopen we dan maar op.

Morgen zal ik weer eens met een theorietje komen waar ik in een wolf mee in de kraag ga vatten.

Bereid jullie alvast maar voor!!
Weer een rare post. Dit is niet actief wolven zoeken, maar passief vanuit je roedel kijken wat er gebeurt.

Materlotti

Cl
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
ik mag niet eens meer hallo zeggen tegen mijn vrienden en vriendinnen??? ok
 
Reactiescore
656
ik mag niet eens meer hallo zeggen tegen mijn vrienden en vriendinnen??? ok
Je doet niks.
Je bent bezig met een hoop andere forum dingen, maar met dit spel houd je je niet echt bezig.
 
Reactiescore
1.014
Nee, dat is logisch nadenken. Als hij is wat Time zei, dan willen de wolven hem weg.

Dat deel begrijp ik wel idd, klinkt allemaal logisch. Maar opgeven voor dat je zekerheid hebt dat je doodgaat, zou ik nooit doen.
Vandaar mijn opmerking: Dat heet vroegtijdig opgeven.


Wat betfreft CI, vreemd gedrag, maar wel allemaal makkelijk geplaatst. Afleiding? Irritatie? of gewoon verveling en geniet CI van de tegenreacties die die krijgt.
 
Reactiescore
1.014
Het moet wel een druk stemmoment worden straks, er staan pas 6 stemmen.
 
Reactiescore
1.014
Dan hoop ik nog steeds dat er mensen met stemmen komen die NIET uit zelfbescherming zijn :rolleyes:
 
Reactiescore
61
Dan hoop ik nog steeds dat er mensen met stemmen komen die NIET uit zelfbescherming zijn :rolleyes:
Volgens mij zijn wij nu de enigen die 3 stemmen hebben en Dash is iets naar de goede kant geschoven op mijn schaal.
Maar als er mensen zijn die mee willen gaan op de @anthraxxol vind ik dat ook prima, gezien zijn agressieve houding richting mij heb ik het vermoeden dat hij wel eens executeerder kan zijn.
 
Reactiescore
167
Ik ga nu even beginnen met mijn speurtocht, had 2 job interviews vandaag en ben net weer thuis dus verwacht iets van mij over 30-60 minuten.
 
Reactiescore
1.804
Twijfel een beetje tussen altijd bezig en ctr alt del vandaag. Die laatste geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel maar hij speelt mijn inziens best wel wolfs.
 
Reactiescore
167
Oke mensen vroegen mij wat ik vind van @Candiu en @altijd bezig dus hierbij mijn bevindingen:

@Candiu:
Ik ga nu even geen 20 quotes plaatsen om interessant te doen, maar gewoon samenvatten wat ik van je posts vind tot nu toe. Je stelt veel vragen wat eventueel wel wolfs zou kunnen zijn. Vragen stellen is als wolf namelijk slim om heel actief te lijken zonder echt te vangen. Ook heeft candiu time verdedigd na dag 1.

Waarom?
Waarom zou je typen dat je net pas je rol leest. En dat het niet erg is.
Het is onnodige informatie geven waar iedereen wat mee gaat/kan/wil doen.
Tenzij het je bedoeling was mensen uit hun tent te lokken.

Hier valt @Candiu @famdecibel aan, en hier ben ik het wel volledig eens met Candiu. Ik vind dit een verdachte post van Fam. Nu wijk ik even af van mijn stukje over Candiu dus later meer, maar als conclusie ga ik voor Candiu zeggen dat hij enigszins verdacht is voor mij, maar nu het voordeel van de twijfel krijgt.

@altijd bezig :

Altijd bezig vind ik wel redelijk verdacht moet ik zeggen. Ik moet zeggen dat ik niet echt een specifieke post heb waarop ik hem verdenk, maar hij heeft een aantal dingetjes. De voornaamste is dat jij eigenlijk alleen maar loopt te stemmen uit zelfbehoud, zelfs als je niet eens in de echte gevarenzone zit (vorige dagen). Dit is gewoon een wolvenactie omdat je bang bent om dood te gaan denk ik en daarom sta jij ver bovenaan mijn lijstje nu.


Dan nog even een bonusronde, @famdecibel, aangezien het lezen van @Candiu zijn posts mij naar haar to leidde.

Ik lees net mijn rol pas. Niet erg. Ik lees morgen alles bij vanaf blz 1. Nu eerst slapen.

Succes allemaal.

Time zoals de meeste potjes. Voor mij is hij, ondanks zijn boze houding af en toe, 1 van de betere spelers en daarom vertrouw ik hem ook de rol van burgemeester toe.

Moet je trots op zijn. Maar je vertelde gisteren zelf dat je gewoon was om snel een stem te zetten. In mijn ogen is dat zo snel zeker een onnadenkende stem. Waarom Time?


Waarom vind je de posts van Candiu verdacht? Ze speelt niet anders dan twee potjes geleden of het potje daarvoor.


Iedereen kan slechtje zijn. Ik vertrouw nooit iemand.


Gewoon je eerste post. Je vraagt toch niet in je eerste post of iemand wolf is. Ik vind dat een agressieve benadering. Zeker naar mij toe. Je weet wel hoe ik ben en dat soort vragen moet je dus niet aan mij stellen want dan krijg je eerlijk antwoord. Ik sterf liever als wolf dan dat ik lieg.


Hoe kun je nu 100% zeker zijn van Time? Heb je hem gezien op de één of andere manier?


Gaan we weer. Blijf toch eens lief. Dan zal ik lief blijven voor jou dit potje. Al zit je daar niet op te wachten denk ik.

Antraxxol
Gezien zijn speelwijze gisteren was het niet antraxxol. Hij leek wel of er een ander logt op zijn account. Aangezien ik daar niet van uit ga, is hij dus wolf.

Ik geef Puga iets meer credits na wat er gisteren gebeurde. Waar zijn alle AB stemmers gebleven?

Ik zou bijna mijn stem op @.Royalist. zetten. Waarom ben jij zo zeker van je stem?

Als je mij duidelijk kunt aantonen waarom Time wolf is en waarom een capri, een simeco, een tigor een xantraxx een joker, een weet ik wie allemaal, niet? het eerste vind ik het belangrijkste


Fam verdedigd Time heel subtiel, haar eerste post vond ik mega vreemd (dank u Candiu) en verder komt ze gewoon over het algemeen niet over als een goedje. Verder deze 2 posts vind ik ook vreemd:

Maar goed, ik moet nu dus met een ander doel gaan spelen en ga dus even teruglezen.

Met zo'n post gaan de alarmbellen bij mij wel rinkelen, en verder verdacht je ook nog eens mij en Simeco zonder enige reden:

Ik acht beiden slecht. Je stem pas zetten net voor de deadline is verdacht. Zeker als hij zijn stem na een claim zet.
Greengang heeft voor mij een slechtjesrol. Hoeft niet persé wolf te zijn.


Dit bedoel ik dus... ik ben er zeker van dat er tussen de timestemmers wolven zitten en beiden kunnen dat dus zijn.

Royalist heb ik bij de goedjes staan. Dit ging te hard in op Time. Je doodt niet een medewolf, ook niet als het G/S is



Conclusie, ik ga stemmen op Altijd Bezig of Fam, afhankelijk van wie ik er met mijn stem uit kan krijgen.
 
Reactiescore
1.699
ik kan niet geloven dat ons candiu een wolf is. is ze dat wel zal ze me diep teleurstellen :(
 
Bovenaan