[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Deleted User - 487848581

Guest
zo dat gaat snel
genoteerd
Er werd toestraks kritiek gegeven dat ik op dag 1 niks toevoegde van ItsDash.
Nou, ik presenteer je een wolf gratis en voor niks op dag 2.
Weet niet wat je nog meer van me wil <3
 
Reactiescore
1.804
Er werd toestraks kritiek gegeven dat ik op dag 1 niks toevoegde van ItsDash.
Nou, ik presenteer je een wolf gratis en voor niks op dag 2.
Weet niet wat je nog meer van me wil <3
als Time wolf is geef ik vooral GreenGang credits of heb ik wat gemist?
 

Deleted User - 487848581

Guest
als Time wolf is geef ik vooral GreenGang credits of heb ik wat gemist?
De dag is nog jong. Vaak wordt er een stem op iemand gezet net na de deadline.
Dit wordt vaak tijdens de volgende dag nog een paar x veranderd.
Ik zet een stem neer en die gaat er niet meer af.
Dus ja, ik neem graag wat van de credits op me.
 
Reactiescore
1.804
Uhm, als je het dan toch over credits heb, ik was de eerste die op Time ging hoor meneerke
jajajaja kan goed zijn maar twas wel royalist of hoe heet die gozer die met deze bevinding kwam je begrijpt wel wat ik bedoel
 
Reactiescore
3.586
Laten we eerst afwachten of Time wolf is voor iedereen credits opneemt om een goedje te lynchen.
 
Reactiescore
1.014
Time is een goedje in mijn opzicht, waarom zou hij als wolf voor “verhaal” aangeven dat hij het jammer vind. Dat doe je alleen als je van jezelf zeker bent dat je goedje bent en er van baalt dat je potje over is.
 
Reactiescore
1.000
Time is een goedje in mijn opzicht, waarom zou hij als wolf voor “verhaal” aangeven dat hij het jammer vind. Dat doe je alleen als je van jezelf zeker bent dat je goedje bent en er van baalt dat je potje over is.

Wanneer ga jij eens met een post komen waarin meer staat dan wat goedkope weerleggingen, nietszeggende analyses of vragen aan inactieve spelers? Wie vind jij op dit moment verdacht en waarom?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Time is een goedje in mijn opzicht, waarom zou hij als wolf voor “verhaal” aangeven dat hij het jammer vind. Dat doe je alleen als je van jezelf zeker bent dat je goedje bent en er van baalt dat je potje over is.

want je gaat als wolf niet balen dat je eruit bent? :S
 
Reactiescore
3.586
Time is een goedje in mijn opzicht, waarom zou hij als wolf voor “verhaal” aangeven dat hij het jammer vind. Dat doe je alleen als je van jezelf zeker bent dat je goedje bent en er van baalt dat je potje over is.

Hij maakte daarvoor vooral hele rare sprongen. Die ene zin waarop jij doelt nu vond ik idd ook meer voor hem spreken dan tegen hem. Maar zijn post's daarvoor moet je eens nagaan toch wel zeer apart gedrag wat we niet van hem gewoon zijn. Ik ga sws nog de Mohniels stemmers hun post gedrag nagaan dus als Time zichzelf kan en moet verdedigen en ik vind wat op een ander verander ik mss nog.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Time is een goedje in mijn opzicht, waarom zou hij als wolf voor “verhaal” aangeven dat hij het jammer vind. Dat doe je alleen als je van jezelf zeker bent dat je goedje bent en er van baalt dat je potje over is.
Uhm... jij vind het als slechtje niet jammer als je eruit gaat?
Je speelt toch een spel waarin je graag er lang in zit???
 
Reactiescore
1.014
Aan allen,

het gaat om het moment. Iedereen baalt als hij/zij eruit light. (Echter valt Mohniels buiten deze groep. )
Waarom zou je als wolf voor het verhaal dit al posten?
 

Deleted User - 487848581

Guest
Candiu was afgelopen potje een wof en gedroeg zich heel erg duidelijk als een wof.
Dit potje doet ze wederom weer dezelfde dingen, dus ik begin me toch wel echt af te vragen aan welke kant jij staat @Candiu
Voor nu is het belangrijk om Time eruit te krijgen en dan kijken we weer verder naar nieuwe targets.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Time en Candiu hoeven niet beiden slechtje te zijn. Mocht Time goedje zijn kan het nog perfect zo zijn dat Candiu als 1 vd weinige wel zeker weet dat hij goedje is en het daarom voor hem opneemt.
 

Deleted User - 487848581

Guest
@Calamus Incendium Vind het wel interessant dat jij naar de verdediging van Time kwam.
Zijn jullie heel toevallig samen aan het knuffelen in de wolven chat?
 
Reactiescore
3.586
Ik moest gewoon werken, thanks voor me daarvoor af te rekenen terwijl ik altijd actief ben.

Dit is de zin waarover Candiu (die ik als slechtje acht) aanhaalde. Kan mij er wel in vinden dat een wolf dit niet zou zeggen want daar zie ik de meerwaarde niet van in. Verklaard zijn post's daarvoor alsnog niet waarin die heel rare sprongen maakt.
 
Bovenaan