[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Deleted User - 487963986

Guest
chmegers

ik weet dat we hier nog wel tijd voor hebben, maar gezien het vorige potje, denk ik wel dat hij de supply drop goed zou gebruiken.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416

Deleted User - 487966474

Guest
Wat een gekke BM stemmen, ik zeg stem lekker op mij!
Want ik ben de beste!

Zelfkennis dat heb ik. jullie blijkbaar niet.

Zelf moet ik nog even zien wie ik de stem geef aangezien ik natuurlijk niet op mezelf mag stemmen.
Voor nu Tigor
 
Reactiescore
1.577
KOM MAAR HIER MET DIE STEMMEN.

Veel zin in dit potje. Ik twijfel nog een beetje tussen BI en Chmegers voor mijn BM-stem, maar heb nog wel even tijd om de knoop door te hakken. Overtuig me, dames.
 
Reactiescore
1.015
KOM MAAR HIER MET DIE STEMMEN.

Veel zin in dit potje. Ik twijfel nog een beetje tussen BI en Chmegers voor mijn BM-stem, maar heb nog wel even tijd om de knoop door te hakken. Overtuig me, dames.

Ik ben helaas geen dame. Ik vrees dus dat je eerder naar chmegers moet gaan kijken. Hebben vgm beide slechts 1 potje met je gespeeld. Ik zou zeggen kijk naar dat potje van elk en kies op basis daarvan, wie dat ook moge zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
KOM MAAR HIER MET DIE STEMMEN.

Veel zin in dit potje. Ik twijfel nog een beetje tussen BI en Chmegers voor mijn BM-stem, maar heb nog wel even tijd om de knoop door te hakken. Overtuig me, dames.

en waarom stem je niet op mij vieze bucker
 
Reactiescore
1.577
en waarom stem je niet op mij vieze bucker

Omdat jij maar matig speelde vorig potje

en je stemt ook niet op mij

Ik ben helaas geen dame. Ik vrees dus dat je eerder naar chmegers moet gaan kijken. Hebben vgm beide slechts 1 potje met je gespeeld. Ik zou zeggen kijk naar dat potje van elk en kies op basis daarvan, wie dat ook moge zijn.

Thx voor de tip ouwe

Wil jij graag BM zijn?
 
Bovenaan