[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

DeletedUser20001

Guest
Nou de inactieve wolven hebben gewonnen. Denk niet dat ze deze mee mogen tellen. Zo kan ik ook winnen. De hele dag niks zeggen tot 21.30 uur.
 

DeletedUser4045

Guest
Toevallig net over in de wolvenchat:

Waarom heeft er niemand de posts van Tigor en mij goed geanalyseerd. Ik speelde vrij obvious en het was vrij makkelijk connect the dots.

Overigens Castiel viel ik pas door de mand na jouw dood he ;). Daarvoor had ik altijd het voordeel van de twijfel gehad tot de deadline.
 

DeletedUser4045

Guest
Nou de inactieve wolven hebben gewonnen. Denk niet dat ze deze mee mogen tellen. Zo kan ik ook winnen. De hele dag niks zeggen tot 21.30 uur.

Wat ben jij een slechte verliezer. Je kan van mij op dag 2 na niet zeggen dat ik heel inactief heb gespeeld. Overigens weet iedereen dat bij WvW het verschil wordt gemaakt in het uur voor de deadline. Dat jij er niet bent kan ik niets aan doen. Ik was er met momenten wel degelijk, zoals de eerste dag tot op de minuut voor de deadline. Dag 2 heb ik gestemd op westkip omdat het op dat moment er nog om ging spannen of we hem eruit gewipt kregen, maar uiteindelijk met de last minute stemmen maakte ik mij enkel verdacht.

Verder hebben we elke dag (muv vandaag) een inactieve speler als lunch ingediend, omdat we wel het idee hadden dat we er goed voorstonden. Dag 1 lunch naar de speler met minste posts (muv mike want kunnen geen wolf lunchen). Dag 2 naar Cryptic en dag 3 hebben we gespeeld voor de winst door het koppel zonder slet te pakken (thanks Dunkie ;))

Misschien hadden jullie eerder levensheks moeten claimen.

Non-claimronde...
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jezus ik had dag 1 21:30 al het eerste wolvenkoppel eruit ... En met de muizenval was het 2e een kwestie van tijd + dat Lytho ook toen al door de mand viel doordat hij gezegd had dat hij me wel zou helpen maar zich vervolgens afzijdig hield.

Dat NIEMAND daar verder op in gegaan is is echt een wonder :p Dat zou immers alleen een wolfje doen, zoiets zeggen en er vervolgens niet naar handelen en zo totaal niet deelnemen in een lynchstemming.

Ik hoop dat iedereen nu weer geleerd heeft dat mij doden dag 1 echt absurd is. Het bleek daarnaast ook nog is de doodsteek voor de goedjes hoewel Westkip uiteindelijk toch nog goed schoot en de goedjes een uitweg bood.

Al met al zeker een leuk koppelpotje maar hoop dat de activiteit wat omhoog gaat mensen! Zou leuk zijn!

Lytho, Capri, Westkip. Blijf er aub weer een tijdje bij, zou ik echt super tof vinden.

@laila het was ons niet gegund, echt bizar. Maar zou graag in een herhaling opnieuw je koppel zijn want vond het toch erg leuk alsnog ;)

Sorry btw voor die stem op jou dag 1:p Het was een uitlokstem op jou alleen vervolgens moesten we onze telefoons inleveren, dus ik kon daarna niet meer WvW'en xD Nooit gedacht dat je er echt uit zou gaan.

Sorry Castiel. Ik kon het niet laten om je toch dood te laten vallen :)

Tigor en ik gaan welpjes maken Ciao!!

Tigor, je roept maar als ik uit m'n graf op moet komen staan om te redden!

Nou de inactieve wolven hebben gewonnen. Denk niet dat ze deze mee mogen tellen. Zo kan ik ook winnen. De hele dag niks zeggen tot 21.30 uur.

Euhm, sorry hoor maar de goedjes waren hartstikke inactief dus wat dat betreft was er weinig verschil tussen de goedjes en de wolven, ten tweede ben ik gisteren behoorlijjk actief geweest.

Beetje jammer dat ik nu alweer aan een inactief persoon zat gekoppeld. T'is dat ik wolf was, maar anders was dit m'n tweede koppelpotje geweest dat ik heel lonely was:p Twas gezellig, Harald en Arlena!

E: En Fam en Westkip, sorry voor m'n actie van gisteren door jullie op die manier dood te laten gaan:p
 

DeletedUser74597

Guest
Jessica kon gewoon zeggen dat zij het levensdrankje had gekregen. Claimt ze niks mee.

Verder, jammer dat de wolven amper te zien waren.
als je terug las heb ik juist wel gemeld dat ik wist wie de dlh was ...dus feit is dat ze mijn schrijven gewoon niet wilde lezen...anders hadden ze t geweten ..en daarnaast gaf ik na de vraag om te claimen als errst erop gereageerd
 

DeletedUser70435

Guest
Gaat dat hierover? Sorry hoor, maar hier haal ik niet uit dat jij het drankje hebt gekregen. Wat is jouw manier van praten toch apart :p

geloof me ...ik hoopte eigenlijl dat bathie zou zeggen dat hij de lunch gestfopt had dan wist ik nl zeker dat hij wolf was en daar mijn bewijs ...maar t drankje mag zoiezo over jullie of mij gegooit worden dan zal er in elk geval meer richting komen

ik ben 100 % goedje en mijn koppelwederhelft ook

als je me laatste 2 berichten gelezen had weet ik wel wie de dlh is ... maar hoopte dat een andere zou claimen .
 

DeletedUser4045

Guest
Ik vind het bizar dat goedjes hun eigen tekortkomingen blijven projecteren op de wolven.
Er is geen enkele goed onderbouwde theorie vanaf dag 02 gevormd door een goedje.

Maar vooral ons de schuld geven. Ik zal volgende keer op dag 1 gewoon roepen dat ik wolf ben dan weet ik zeker dat men het snapt :).
 

DeletedUser4045

Guest
als je terug las heb ik juist wel gemeld dat ik wist wie de dlh was ...dus feit is dat ze mijn schrijven gewoon niet wilde lezen...anders hadden ze t geweten ..en daarnaast gaf ik na de vraag om te claimen als errst erop gereageerd

Jessica waarom is levensdrankje niet ingezet?
Of is deze dag 2 ingezet?
 

DeletedUser70435

Guest
Ik vind het bizar dat goedjes hun eigen tekortkomingen blijven projecteren op de wolven.
Er is geen enkele goed onderbouwde theorie vanaf dag 02 gevormd door een goedje.

Maar vooral ons de schuld geven. Ik zal volgende keer op dag 1 gewoon roepen dat ik wolf ben dan weet ik zeker dat men het snapt :).
Hoe kunnen we een theorie opzetten met dusdanige inactiviteit. Mij niet gezien.
 

DeletedUser20001

Guest
Ben geen slechte verliezer. Maar als je inactief wilt winnen is mij dat prima. Op naar het volgende potje.
 

Deleted User - 487871837

Guest
jessica omg zeg dan dat jij het drankje gehad hebt
Ik vind het bizar dat goedjes hun eigen tekortkomingen blijven projecteren op de wolven.
Er is geen enkele goed onderbouwde theorie vanaf dag 02 gevormd door een goedje.

Maar vooral ons de schuld geven. Ik zal volgende keer op dag 1 gewoon roepen dat ik wolf ben dan weet ik zeker dat men het snapt :).

Zowel de wolven als de goedjes waren inactief en elkaar de schuld geven is dom en onzinnig. Ik zat er kut in en m’n partner was ook inactief dus dat motiveerde weinig. Verder deed niemand echt moeite om dingen op te zetten dus was er bar weinig om mee te werken, waardoor ik bijvoorbeeld niet de zin had om terug te lezen en te zien dat jij Castiel liet sterven op dag 1, wat kon hinten naar je wolf zijn.
 

DeletedUser4045

Guest
jessica omg zeg dan dat jij het drankje gehad hebt


Zowel de wolven als de goedjes waren inactief en elkaar de schuld geven is dom en onzinnig. Ik zat er kut in en m’n partner was ook inactief dus dat motiveerde weinig. Verder deed niemand echt moeite om dingen op te zetten dus was er bar weinig om mee te werken, waardoor ik bijvoorbeeld niet de zin had om terug te lezen en te zien dat jij Castiel liet sterven op dag 1, wat kon hinten naar je wolf zijn.

Maar is het nieuw hier dat de wolven als gangmaker moeten optreden en zich allemaal vol in the spotlight moeten zetten? Weet ik dat voor de volgende keer.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maar is het nieuw hier dat de wolven als gangmaker moeten optreden en zich allemaal vol in the spotlight moeten zetten? Weet ik dat voor de volgende keer.

Nee.

Alhoewel iets meer aanwezigheid fijn zou zijn, maar goed. Zoals ik al zei, elkaar de schuld geven is onzin, want iedereen was inactief.
 
Bovenaan