[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

DeletedUser76681

Guest
Nee.

Alhoewel iets meer aanwezigheid fijn zou zijn, maar goed. Zoals ik al zei, elkaar de schuld geven is onzin, want iedereen was inactief.


maar credits voor hopeful!! Hij heeft de meeste posts dit.potje!

De rest.gemiddeld rond de 35!

Het komt van.beide kanten zoals hopeful aangaf
 
Reactiescore
376
Mwa, vandaag werd rond 20h (?) bevestigd door Time dat Jess mocht zeggen dat ze drankje had, direct erna spoorde ik haar nog aan om te claimen. Blijkbaar is dit niet gebeurd, net als dat Jess dag 1 drankje niet gebruikte. :mad:

Maar goed, ik mag niet klagen, was zelf inactief as fuck, kwam totaal niet in het potje en had geen enkel idee van wie de wolven waren (vooral omdat ik geen tijd had (wait)). Maar iig goed gespeeld wolfjes en thanks naar Time voor het leiden!
 

DeletedUser74597

Guest
ten eerste ben ik op een groot familie feest en wilde nu niet doodvallen....maar hele dag via me telefoon gereageerd...skype heb ik hier niet dus alle berichten van evt vita heb ik niet gezien .

ik had de actie inderdaad pas dag 2 verbruikt omdat op dag 1 ook niet thuis aanwezig was en pas na de deadline zag dat ik het drankje had en meteen gezegt dat deze ingediend mocht worden .

..dit even ter verduidelijking ....
 
Reactiescore
976
Activiteit was al bij al nog prima. Moest ik Capri kunnen lynchen hebben, had ik persoonlijk met de kennis die ik had toen ik nog in leven was daarna voor Hopeful gegaan en pas daarna zou ik voor Lytho gegaan zijn. Wat dus ook een game-over voor de goedjes was geweest.

Met Castiel zat ik op dag 1 wel grandioos verkeerd. Was echt vrij overtuigd door die stemmen die aangepord leken en allemaal op vitabiskoek stonden.
 
Reactiescore
559
Activiteit was al bij al nog prima. Moest ik Capri kunnen lynchen hebben, had ik persoonlijk met de kennis die ik had toen ik nog in leven was daarna voor Hopeful gegaan en pas daarna zou ik voor Lytho gegaan zijn. Wat dus ook een game-over voor de goedjes was geweest.

Met Castiel zat ik op dag 1 wel grandioos verkeerd. Was echt vrij overtuigd door die stemmen die aangepord leken en allemaal op vitabiskoek stonden.
nogal ja :(
mijn stem op vita was nog een poging om mn partner te redden.
castiel riep dag 1 al dat capri en lytho wolf waren :O
jammer dat we er al zo vroeg uitlagen, goedjes hebben de wolven goed geholpen :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
nogal ja :(
mijn stem op vita was nog een poging om mn partner te redden.
castiel riep dag 1 al dat capri en lytho wolf waren :O
jammer dat we er al zo vroeg uitlagen, goedjes hebben de wolven goed geholpen :D

Yep maar kon er niet naar handelen ... Was immers zo dat het ging tussen Vita of mij en dat maakte dat het heel moeilijk werd de lynch naar 1 van die 2 te verleggen. Het leek me dus beter eerst Vita te lynchen en vervolgens de wolven eruit te werken omdat ik anders zelf nooit de lynch zou overleven.

Hope maakte opeens een vreemde switch waardoor ik eigenlijk dacht dat Hope koppel was met Lytho, maar dat was dag 2 vrij rap al ontkracht.

Het was in elk geval erg jammer want had de intentie ook veel mee te geven aan jou laila :) wilde hier toch als een soort mentor laten zien hoe je wolfjes kon herkennen en hoe je deze dan kon vangen en welke woorden en tactieken je daarvoor kon toepassen. Hoop dat volgende x alsnog te kunnen doen :)
 
Bovenaan