[Speeltopic] WvW #290: The Return

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
559
Wel iig leuk om jou zo actief te zien ;)

Congratz slechtjes alleen wel jammer dat westkip en batchie de enige die echt actief waren.
uhu alle eer aan hun.

ik ben nog slechter als wolf dan als goedje :D
 

DeletedUser76681

Guest
Gelukkig is het maar een spel :) was iig wel leuk om er weer wat in te komen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Eigenlijk konden jullie wel weten dat we Batchie geïnfecteerd hadden. Hij was heel duidelijk aan het hinten dat hij muizenval was. Ik denk dat iedereen dat wel door had? :D

Dat hij niet gewelpt is is me een wonder
 
Reactiescore
1.049
Had geen tijd te lezen eerste 3 fmdagem
Wilde me vandaag nog dood laten valleb want heb te weinig gedaan om als wof de ein eer te krijgen :d
 
Reactiescore
376
Gewonnen door doodvallen van inactieve xD
Steek het daar maar op :eek:

giphy.webp
 
Reactiescore
2.193
Oh wow nog een 5 meelopers ook die enkel 2 min voor de DL online zijn. Allemaal wolfjes hier ofzo?
Ik mag misschien niet de meest snuggere zijn, maar jullie hebben toch een heel nieuw niveau van dom zijn uitgevonden hoor, faking retards.

E: ez win voor de slechtjes met al deze fucking domme inactieve goedjes fml echt man

Dit ja. Ik moest de rol van vita weten, was die goedje wist ik dat laila slechtje was en ook dat batchie infected was :p
 

DeletedUser17472

Guest
Ik had het ieder geval met Pieter van doen. Maar zoals ik al zei, onbegonnen zaak.
 
Reactiescore
746
Oh mijn god mensen.... :D
Leuk gespeeld maar wat kortzichtig soms :p

Ik had westkip en laila door vlak voordat ik stierf en stond al vast dat Batchie en WBJIMO en time goedje waren... Hadden jullie mijn laatste post helemaal niet gelezen? :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Oh mijn god mensen.... :D
Leuk gespeeld maar wat kortzichtig soms :p

Ik had westkip en laila door vlak voordat ik stierf en stond al vast dat Batchie en WBJIMO en time goedje waren... Hadden jullie mijn laatste post helemaal niet gelezen? :D

heb je nou nog niet door dat mensen niks geven om wat het cm zegt
 
Reactiescore
1.733
Zat ik met batxhiebat toch goed? Time wat was jij ? Ben dronken en heb het paar x gelezen maar toch zie ik het niet.
 
Bovenaan