[Speeltopic] WvW #290: The Return

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
93
Zat ik met batxhiebat toch goed? Time wat was jij ? Ben dronken en heb het paar x gelezen maar toch zie ik het niet.
Jij was al tegen Batchie nog voordat hij geïnfecteerd was :p
 
Reactiescore
2.181
Mheh, alle wolven waren voldoende actief. Ga maar kijken over alle dagen. Het is niet omdat jij op het laatste actief was en zij niet, dag ze over heel het potje afwezig waren.

Onzin en dat weet je zelf ook. Cryptic was er amper, jij hebt enkel de eerste 2 dagen actief spel getoond. Laila Mwa actief maar dat is ze ook als hoedje. Ook is dit 80 procent dankzij de inactieve die dood vielen.
 

DeletedUser17472

Guest
Hoe je het ook bekijkt, alle wolven hebben het overleefd. Dat heeft niks met inactiviteit te maken. Jullie waren weer zo dom om niet aan te nemen dat mensen weleens veranderen en mij daarom eruit te stemmen. Was wel een tunnelvisie die jullie dag 1 hadden. En ik heb geprobeerd me te verdedigen, maar met een tunnelvisie is dat echt not done. Echt kortzichtig.
 
Reactiescore
976
Onzin en dat weet je zelf ook. Cryptic was er amper, jij hebt enkel de eerste 2 dagen actief spel getoond. Laila Mwa actief maar dat is ze ook als hoedje. Ook is dit 80 procent dankzij de inactieve die dood vielen.

Rot op joh. Ik was elke dag één vd actiefste spelers. Enkel op de derde dag was ik er niet tijdens de deadline, maar dan was ik er wel voldoende in de dag. Dat deze snelle winst deels te danken is aan de inactievelingen is waar, maar ook het bagger spel van de goedjes heeft bijgedragen. Jullie volgden veel te blind. En zoals ik al zei konden jullie perfect geweten hebben dat Batchie geïnfecteerd was, er moest maar afgestreept worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.181
Rot op joh. Ik was elke dag één vd actiefste spelers. Enkel op de derde dag was ik er niet tijdens de deadline, maar dan was ik er wel voldoende in de dag. Dat deze snelle winst deels te danken is aan de inactievelingen is waar, maar ook het bagger spel van de goedjes heeft bijgedragen. Jullie volgden veel te blind. En zoals ik al zei konden jullie perfect geweten hebben dat Batchie geïnfecteerd was, er moest maar afgestreept worden.

Want je gaat eerst de geïnfecteerde lynchen:')
 
Reactiescore
2.181
Hoe je het ook bekijkt, alle wolven hebben het overleefd. Dat heeft niks met inactiviteit te maken. Jullie waren weer zo dom om niet aan te nemen dat mensen weleens veranderen en mij daarom eruit te stemmen. Was wel een tunnelvisie die jullie dag 1 hadden. En ik heb geprobeerd me te verdedigen, maar met een tunnelvisie is dat echt not done. Echt kortzichtig.

Ja want daarom hebben we verloren.
 

DeletedUser17472

Guest
Je wil toch niet zeggen dat er door de goedjes goed gespeeld is, of wel? Neem je verlies en op naar het volgende potje. Dan meer succes. Simpel.
 
Reactiescore
976
Want je gaat eerst de geïnfecteerde lynchen:')

Je gaat hem op zijn minst niet vertrouwen wanneer je weet dat de kans groot is dat er geïnfecteerd geweest is en hij ondertussen al 2 dagen duidelijk zat te hinten dat hij muizenval was. Ik denk dat er geen één keer melding werd gemaakt van een mogelijke infectie vd muizenval.
 
Reactiescore
2.181
Je gaat hem op zijn minst niet vertrouwen wanneer je weet dat de kans groot is dat er geïnfecteerd geweest is en hij ondertussen al 2 dagen duidelijk zat te hinten dat hij muizenval was. Ik denk dat er geen één keer melding werd gemaakt van een mogelijke infectie vd muizenval.

Tuurlijk hou je het voor mogelijk maar wanneer er geen wolf gelynched is ga je geen gok nemen en infectie lynchen.

Volgend potje aub niet 4 speciaaltjes dood aan inactiviteit.
 

DeletedUser20001

Guest
de wolven waren wel erg inactief. gelukkig zijn we de komende 10 potjes van batchieboy verlost :)

In theorie ook van jou. Op het moment dat jij mij wilde lynchen was ik gewoon echt de muizenval.

Je kon dat weten. Dus logisch dat jij dan verdacht wordt als je toch op mij gaat stemmen. Dus niet slim van je gespeeld Anthraxxis.
 
Bovenaan