[Inschrijftopic] #WvW 287: Teachers of Wakkerdam (mentorronde)

Deleted User - 487871837

Guest
iemand anders die met me wil leiden nu richie een ban heeft of zal ik het alleen doen?

overzichtje:

Deelnemers:
1.famdecibel (+Anthraxxis )
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4.
5.
6.
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.
 
Reactiescore
1.049
iemand anders die met me wil leiden nu richie een ban heeft of zal ik het alleen doen?

overzichtje:

Deelnemers:
1.famdecibel (+Anthraxxis )
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4.
5.
6.
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.
@Poo. @Duckje waar kunnen we petities inzamelen voor vrijlating Richie... t enige actieve gedeelte van het AF :eek:
 
Reactiescore
559
Deelnemers:
1.famdecibel (+Anthraxxis )
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4.laila (+TimeforplanB)
5.
6.
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.
 
Reactiescore
93
iemand anders die met me wil leiden nu richie een ban heeft of zal ik het alleen doen?

Als t een normale ronde geweest was, had ik wel eens willen helpen met leiden, maar met een mentorronde wil ik toch liever zelf mee kunnen doen.


Maar schijnbaar heb ik wat gemist:eek: Netsky en PlanA banned:eek:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Niet. Ja, we zullen ze missen, maar fout is fout. Ik zou dus ook geen petitie tekenen, hoe graag ik ze ook mag. Sorry.

Dan kan ik je nu garanderen dat de forum moderators bij deze WvW en het Vrije Forum kapot hebben gemaakt. Er gaan nu dusdanig minder spelers zich inschrijven dat het de moeite niet meer wordt te spelen en dat betekent dus dat het klaar is met dit enorm leuke forum op TW.

Ik vind het gigantisch jammer dat er op deze wijze gehandeld wordt door de moderators van het TW team waarmee ze verschillende TW fora gewoon het zwijgen opleggen en kapot maken. Diep en diep zonde en ik vind het zelfs een beetje triest te noemen. Perma bans gaan zitten uitschrijven.

Ik kan je bij deze garanderen dat wanneer deze bans blijven staan dit forum en verschillende andere spel fora alsmede het vrije forum op TW een woestijnlandschap worden waar zeer sporadisch iemand een keer iets komt zeggen maar meer ook niet.

@Poo. @Duckje gigantisch jammer dat het zo moet en dat jullie niet gewoon in kunnen zien dat een perma ban in dit verhaal gewoonweg klinklare onzin is. Je straft mensen voor het maken van grapjes, een kleine straf mag hier uitgedeeld worden omdat mensen zich niet aan de regels houden maar permanent gaan bannen is echt veel te ver en ook forumvernietigend. De tijden dat er 2000 man op een Wereld 2 forum zaten zijn we al lang voorbij en als jullie de paar mensen die wel nog veel op deze fora zitten hun lol ook willen ontnemen zijn jullie en de forum moderators in kwestie lekker bezig.
 

DeletedUser17472

Guest
Als ik hoor (van Sander zelf) dat hij zich heeft opgeofferd, omdat ze Hope wilden ontgroenen, dan weet je dat je kans maakt op een ban. Ze nemen dus zelf het risico. Natuurlijk vind ik het jammer, maar iedereen moet zich aan de regels houden. Ik kijk bij support ook nooit of iemand rang laatst staat of rang 1. Zo kijken ze op het AF daar ook niet naar.
 
Reactiescore
746
Anciënniteit en activiteit op een forum zijn geen excuus voor regelovertredend gedrag (en het was zeker niet een kleine regelovertreding maar het aanhoudend uitdagen). Deze discussie is dan ook afgesloten. Ik hoef jullie er niet aan te herinneren dat ook het bespreken van bans regelovertredend is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Is het een idee deze discussie te verplaatsen naar het discussietopic en dit topic te houden voor ischrijvingen voor de mentorronde?

Niet zo’n leuke binnenkomer voor mensen die hier voor het eerst komen dit.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Anciënniteit en activiteit op een forum zijn geen excuus voor regelovertredend gedrag (en het was zeker niet een kleine regelovertreding maar het aanhoudend uitdagen). Deze discussie is dan ook afgesloten. Ik hoef jullie er niet aan te herinneren dat ook het bespreken van bans regelovertredend is.

Ik ga er hier geen punt meer van maken verder omdat Hope daar om vraagt. Maar ik wil wel graag is in gesprek met wat hier precies de bedoeling van is want hele fora veranderen door dit optreden op een grapje in woestijnen. Wat gigantisch jammer zou zijn in mijn optiek en wat onmogelijk jullie insteek zal zijn.

Ik zal op dit forum niks meer zeggen erover mits er een mogelijkheid tot gesprek wordt geboden.
 

DeletedUser17472

Guest
Deelnemers:
1.famdecibel (mentor )
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4.laila (+TimeforplanB)
5.
6.
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.
 
Bovenaan