[Inschrijftopic] #WvW 287: Teachers of Wakkerdam (mentorronde)

DeletedUser74005

Guest
Ben de komende week nog erg druk, zou daarna pas kunnen. (maar hier duren de potjes niet zo lang toch?)

Dan is de ronde inderdaad al afgelopen :p

Iemand anders die zou kunnen invallen? Hebben 1 vervanger nodig.
 

DeletedUser73016

Guest
Ik kan wel als mentor invallen als dat nodig hoort te zijn.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik kan wel als mentor invallen als dat nodig hoort te zijn.

Dit inschrijftopic is van een oude ronde :p

Soms is er naar mijn mening ietwat te veel spam, maar over het algemeen kan er wel goed gespeeld worden. Zolang er onderling respect blijft, heb ik met een agressieve houding geen probleem. De laatste tijd zijn er bizar veel nieuwelingen, het is aan ons om het goede voorbeeld te geven.

Leuk om te zien dat een oude rot ons niet vergeten is ;)

KUCH plaatst iets van 400 berichten in één potje KUCH

KUCH Eurotrip KUCH

Verder ben je wel aardig!:D
 
Reactiescore
976
KUCH plaatst iets van 400 berichten in één potje KUCH

KUCH Eurotrip KUCH

Verder ben je wel aardig!:D

Spam in de zin van niet spel-gerelateerd. Zo goed als elke post van mij in het Eurotrip-potje was spelgerelateerd en heeft geholpen om de overwinning binnen te slepen. Verder was het natuurlijk een potje met meer dan 5000 posts en heb ik het hele potje uitgespeeld ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Spam in de zin van niet spel-gerelateerd. Zo goed als elke post van mij in het Eurotrip-potje was spelgerelateerd en heeft geholpen om de overwinning binnen te slepen. Verder was het natuurlijk een potje met meer dan 5000 posts en heb ik het hele potje uitgespeeld ;)

Je had die ronde ook met 100 posts kunnen eindigen i.p.v. 4x zoveel. Veel posten is gewoon gelijk aan spammen. Tis echt totaal overbodig om 40/50 posts per dag te plaatsen :p
 
Reactiescore
976
Je had die ronde ook met 100 posts kunnen eindigen i.p.v. 4x zoveel. Veel posten is gewoon gelijk aan spammen. Tis echt totaal overbodig om 40/50 posts per dag te plaatsen :p

Het Eurotrippotje was geen klassiek of saai potje, er zaten allerlei twisten in die spelgeralteerde discussies naar boven brachten. Denk maar bijvoorbeeld aan het moment toen MyLove aan het fake claimen was, waarna we met de wolven hebben aangetoond dat ze aan het liegen was, door druk uit te oefenen op de goedjes hebben we zo een bewezen goedje kunnen lynchen. Zonder een aanzienlijk aantal posts hadden we dat nooit verkregen.

Eigenlijk betwijfel ik ook dat ik 400 posts had in dat potje. Ik heb nog niet eens 6000 posts intotaal. Waar kan je dat zien?
 

DeletedUser74005

Guest
Het Eurotrippotje was geen klassiek of saai potje, er zaten allerlei twisten in die spelgeralteerde discussies naar boven brachten. Denk maar bijvoorbeeld aan het moment toen MyLove aan het fake claimen was, waarna we met de wolven hebben aangetoond dat ze aan het liegen was, door druk uit te oefenen op de goedjes hebben we zo een bewezen goedje kunnen lynchen. Zonder een aanzienlijk aantal posts hadden we dat nooit verkregen.

Eigenlijk betwijfel ik ook dat ik 400 posts had in dat potje. Ik heb nog niet eens 6000 posts intotaal. Waar kan je dat zien?

Kun je niet meer zien, dus heb ze met de hand geteld. Nee grapje, maar meen me zoiets te herinneren. Mylove had bijna 1000 posts in haar eentje die ronde :D

Maar tis geen kritiek he, maar vond het komisch dat jij zo'n punt aanhaalde;D
 
Bovenaan