[Speeltopic] WvW #278 Bully or be Bullied

DeletedUser78762

Guest
maar je zorgt ervoor dat je gelijk ontmaskerd bent en je dus dag 2 of ten laatste dag 3 gelynched word. waardoor je dus met wat geluk 2 welp acties kan doen. en je verder informatie niet eens kan meedelen met je mede slechtjes.
Tuurlijk kan hij die informatie wel delen met slechtjes? :p Als goedjes hem doorhadden en hem lynchen kan hij om 1min voor deadline toch gewoon alle info in het topic plaatsen? Dan weten de wolven ook gelijk alles en hij is toch al dood dus dat maakt nie uit.
 

DeletedUser78666

Guest
Tuurlijk kan hij die informatie wel delen met slechtjes? :p Als goedjes hem doorhadden en hem lynchen kan hij om 1min voor deadline toch gewoon alle info in het topic plaatsen? Dan weten de wolven ook gelijk alles en hij is toch al dood dus dat maakt nie uit.

Dat dus, hij had toen er werd verteld dat hij was gezien meteen alles moeten vertellen.
 

DeletedUser78762

Guest
Het had dit potje niks uitgemaakt nee, ik reageerde alleen op het algemene feit dat hij niks had kunnen betekenen voor de slechtjes, dat had hij wel gekund. :p Hij wist ook niet dat alle slechtjes gingen doodgaan he.
 

DeletedUser77639

Guest
Tuurlijk kan hij die informatie wel delen met slechtjes? :p Als goedjes hem doorhadden en hem lynchen kan hij om 1min voor deadline toch gewoon alle info in het topic plaatsen? Dan weten de wolven ook gelijk alles en hij is toch al dood dus dat maakt nie uit.
ja dat kan je idd. maar op die manier kan je ook alles zeggen. feit blijft dat je je dus opgeeft voor geen enkele goede reden. voor wat informatie die elk slechtje ook zelf kan uitvinden. en met wat geluk 2 welpacties.
 

DeletedUser74966

Guest
ja dat kan je idd. maar op die manier kan je ook alles zeggen. feit blijft dat je je dus opgeeft voor geen enkele goede reden. voor wat informatie die elk slechtje ook zelf kan uitvinden. en met wat geluk 2 welpacties.
Feit is dat Music ook met een valse claim kwam, ik deed gewoon hetzelfde ^^

Dat hij daarna bij me kwam met de mededeling dat hij geen heks was verbaasde me dan ook niks. Ik speelde het simpelweg op dezelfde manier :p
Enkel dat Jessica me zag was jammer :(
 
Bovenaan