[Speeltopic] WvW #278 Bully or be Bullied

DeletedUser77898

Guest
Ik heb de 3 slechtjes die dood moesten om te winnen gevonden, wat maakt het dan nog uit of er nog hulpjes zijn? Deze kunnen niet winnen dus die boeien niks voor winst dus te onbelangrijk om naar te zoeken.
dat maakt mij niet uit, maar jij beweert dat je ALLE slechtjes al had gevonden. Dan moet je dat niet zeggen he
 

DeletedUser78762

Guest
Alle relevante slechtjes he. Ik had je nog te hoog ingeschat dat je dat zou doorhebben, sorry. :p
 

DeletedUser77898

Guest
Alle relevante slechtjes he. Ik had je nog te hoog ingeschat dat je dat zou doorhebben, sorry. :p
nog even het aanpassen om je gelijk te halen, fijne vent ben jij. Anderen neerhalen en jezelf met smoesjes altijd redden. Jij gaat jezelf nog een keer goed tegenkomen, zeker als je dat hier al flikt op een forum voor een gezelschapsspelletje :) Have Fun mate in het leven
 

DeletedUser76681

Guest
Zucht :( ksnap wel waarom spelers afhaken. En kan ze verdorie geen ongelijk geven.

Rens ik vind oprecht dat je het niet slecht deed! Laat je dit niet ontmoedigen omdat er stel hanen een potje verneuken. Of whatever. Gewoon het volgende keer nog is proberen. Je zou het zeker kunnen als ze zich nu niet als idioten gaan gedragen.

@.TimeforplanB je hebt gelijk. Ik vind het onzin om nu op summer te gaan stemmen om dat ie misschien op jullie zenuwen werkt maar komop serieus? Kan niet anders dan dat dat in het vorige potje thuis hoorde -_-.

Iig ik stem niet, dat jullie het maar lekker zelf uit zoeken.
 

DeletedUser77639

Guest
waarom zouden we niet door kunnen gaan? het is dinsdag. ik denk dat iedereen wel zin heeft om nog wat door te spelen alleen moeten jullie dan even zien hoe dit goed kan.
 

DeletedUser78762

Guest
Wat valt er nog door te gaan? Er is niks van spanning meer, het is helemaal gespeeld?
 
Reactiescore
1.049
Einduitslag:
Even geen leuk postje gewoon een echt verhaaltje
Mijn excuses dat het zo is gelopen, Had mijn eerste potje anders voorgesteld
We kunnen het laten doorgaan maar heeft geen nut
Ik wil Pieter erg bedanken! Net als Gijs Capri en Sander waar we terecht konden als nodig
Hoop dat jullie dit korte potje toch nog wel leuk vonden ;)

Spelers Rol
1. Hopeful Burger
2.Yankee Wolf
3. Tigor Cherubijn
4. GameBreaker Welp
5. TimeForPlanB Burger
6. Castiel. Prins
7. Jo han Wijze Burger
8. TUTM Burger
9. SC Beast. Beul
10.Jessicavd Inbreker
11. NITS GB Wolf
12. Loyal Burger
13. Monobear S-Beul
14. PlanA Burger
15. Summer Taai-Taai

Maar iedereen even inschrijven in Jordi's topic nu!
Gefeliciteerd goedjes, Was makkelijker dan gedacht :S
 
Bovenaan