[Speeltopic] WvW #274 Skyrim: A quest

DeletedUser74966

Guest
Beetje irritant dat je gekke personages linkt aan rollen, maar dit niet in de rollen omschrijving gooit. Hallo spelleiding?
Is voor in de verhaaltjes. Heb de rollen in de instellingen zo gelaten omdat het dan gelijk gewoon duidelijk is welke er zijn. Wilde aanvankelijk ook de speciale namen gaan gebruiken, maar ben dit nog vergeten.
 
Reactiescore
770
Ik moet dan vast een klap voor mijn kop gehad hebben toen jij in die periode zorgde dat de hoedjes wonnen. Kan me er namelijk niks meer van heugen.

Beetje rare post dit . Verklaar je nader?
 
Reactiescore
1.015
Zit nu op café dus morgen vliegen we erin. Spelerslijst is redelijk stacked dus heb er echt zin in. BM daarom redelijk wat goede spelers die aanspraak maken.

@*Netsky heb je zin en tijd?
 

DeletedUser66129

Guest
Zit nu op café dus morgen vliegen we erin. Spelerslijst is redelijk stacked dus heb er echt zin in. BM daarom redelijk wat goede spelers die aanspraak maken.

@*Netsky heb je zin en tijd?

Ik heb tijd genoeg nu ik geblesseerd ben. Of ik zin heb. Heb je me ooit een potje zien spelen waar ik er geen zin in had?
 

DeletedUser78666

Guest
Oké iedereen, gezien iedereen een naam heeft gehad en zijn/haar naam bij zijn/haar kamp past (de slechtjes zijn namelijk de vampiers en andere monsters). Wil ik van iedereen een personage weten, dus graag deze lijst invullen en kopiëren:

1. pierre the pieter
2. Tigor
3. dragonfriend723
4. DemocratischeZwijmelaars
5. laila
6. DragonGoesOppai
7. Castiel
8. famdecibel
9. dedman
10. jessicavd
11. Jenskeuh
12. Hopeful
13. .TimeforplanB
14. .TheonlyplanisA = Agmaer
15. Beast Incarnate.
16. donkergat
17. maroen1
18. capricorno
19. *Netsky
20. Anthraxxis
21. Yankee60
22. TurnUpTheMusic
23. Stalov
24. itsARTificial
25. thelightfighter
 

DeletedUser17472

Guest
Succes allemaal.

Castiel
Ondanks dat ik me bedonderd voel het vorige potje mijn stem. De rest vertrouw ik helemaal niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Lees mijn post maar wat beter dan, want ik vertrouw niemand. De beste uit de slechtste. Moet ik dit nu ieder potje zeggen :(
 

DeletedUser65921

Guest
Guys mijn wifi is momenteel naar de kloten, dus ik zit momenteel op 4g op het forum. Ik hoop dat het snel gefixt is want dit is irritant en ik kan er niet mee werken, ik heb zelfs geen idee hoe ik mijn rol pm open.

Anyway, ik zag een paar bm stemmen op castiel, why would you do that nadat jullie vorig potje allemaal bewezen dat je hem als wolf blind achternaloopt. Slechtste keuze die je kan maken.

Thanks voor stemmen op mij! Zelf stem ik voor timeforplanb denk ik, maar ik slaag er nog niet in het blauw en vet te krijgen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Oké iedereen, gezien iedereen een naam heeft gehad en zijn/haar naam bij zijn/haar kamp past (de slechtjes zijn namelijk de vampiers en andere monsters). Wil ik van iedereen een personage weten, dus graag deze lijst invullen en kopiëren:

1. pierre the pieter
2. Tigor
3. dragonfriend723
4. DemocratischeZwijmelaars
5. laila
6. DragonGoesOppai
7. Castiel
8. famdecibel
9. dedman
10. jessicavd
11. Jenskeuh
12. Hopeful
13. .TimeforplanB
14. .TheonlyplanisA = Agmaer
15. Beast Incarnate.
16. donkergat
17. maroen1
18. capricorno = Alea
19. *Netsky
20. Anthraxxis
21. Yankee60
22. TurnUpTheMusic
23. Stalov
24. itsARTificial
25. thelightfighter

Wss dat de wolven gwn iets verzinnen, maar valt altijd te proberen. Wel frappant dat Fam dit lijstje meteen negeert...

Hierbij wil ik ook nog even zeggen dat ik als altijd beschikbaar ben voor BM! Mijn eigen stem gaat naar Dragonfriend, hopen dat je wifiproblemen snel voorbij zijn!

@Dragon, als je op je mobiel zit moet je rechtsonderin 2x op je profielfoto klikken, daarna op 'jouw account', en dan kun je naar je inbox gaan.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Succes allemaal.

Castiel
Ondanks dat ik me bedonderd voel het vorige potje mijn stem. De rest vertrouw ik helemaal niet.

Je hebt vorig potje gezegd dat je Castiel nooit meer zou vertrouwen, en daar heb je alle reden toe, maar nu geef je hem wel je BM?

Je weet hoe manipulatief hij als slechtje kan zijn en dat hij jou compleet om de tuin kan leiden en je vertrouwt hem het meest van iedereen?
 

DeletedUser17472

Guest
Sorry, wat een zwak excuus, geen WiFi. Ik zoek de helft van de tijd via gsm. Je concessie kun je hem makkelijk openen via je mail.

Het feit dat castiel zo makkelijk mensen kom overtuigen is wat maakt dat hij voor mij toch de bm stem krijgt. Hij kan dit makkelijk ook als goedje , daar ben ik van overtuigd
 

Deleted User - 487871837

Guest
Guys mijn wifi is momenteel naar de kloten, dus ik zit momenteel op 4g op het forum. Ik hoop dat het snel gefixt is want dit is irritant en ik kan er niet mee werken, ik heb zelfs geen idee hoe ik mijn rol pm open.

Anyway, ik zag een paar bm stemmen op castiel, why would you do that nadat jullie vorig potje allemaal bewezen dat je hem als wolf blind achternaloopt. Slechtste keuze die je kan maken.

Thanks voor stemmen op mij! Zelf stem ik voor timeforplanb denk ik, maar ik slaag er nog niet in het blauw en vet te krijgen.

Als je de oude layout gebruikt dan staat er 'inbox' rechtsbovenin en dan kun je via daar naar je PMs.

Oké iedereen, gezien iedereen een naam heeft gehad en zijn/haar naam bij zijn/haar kamp past (de slechtjes zijn namelijk de vampiers en andere monsters). Wil ik van iedereen een personage weten, dus graag deze lijst invullen en kopiëren:

1. pierre the pieter
2. Tigor
3. dragonfriend723
4. DemocratischeZwijmelaars
5. laila
6. DragonGoesOppai
7. Castiel
8. famdecibel
9. dedman
10. jessicavd
11. Jenskeuh
12. Hopeful
13. .TimeforplanB
14. .TheonlyplanisA = Agmaer
15. Beast Incarnate.
16. donkergat
17. maroen1
18. capricorno
19. *Netsky
20. Anthraxxis
21. Yankee60
22. TurnUpTheMusic
23. Stalov
24. itsARTificial
25. thelightfighter

@GaMeBr3AKeR @Mylove zijn die namen dingen die je vrij mag posten of is het geheim?
 

DeletedUser17472

Guest
. Wel frappant dat Fam dit lijstje meteen negeert
Ik negeer dat lijstje idd bewust. Die speler ken ik niet, vind hem irritant en wat hij vraagt staat voor mij gelijk aan claimen. Dat doe je niet op dag 1. Dan zijn het daarbij namen duur niet bekend zijn, alleen voor de kenners. Ik vind het dus een onzinpost. Hij noemt niet eens welke naam hij zelf heeft gekregen. Ik negeer dat dus bewust idd.
Maar dat doet iedereen, je bent de eerste die erop in gaat Capri, dat zegt net zoveel als dat ik het negeer :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Fam, ik vind je nu al raar bezig.

Mensen vertrouwen is altijd een dingetje voor je en je hebt in het verleden vaak mensen BM gegeven die je vertrouwde, meestal vanwege non wvw gerelateerde redenen.

Als mensen je vertrouwen schaden dan ben je daar vaak uitgesproken over:

Ik heb ook genoten... alleen Castiel... je snapt dat ik je nu never nooit meer vertrouw

Dit is heel logisch.
Ik zou ook wel twee keer nadenken voor ik hem vertrouw. Castiel is een goede wolvenjager, maar hij kan ook enorm manipulatief zijn. Dat is juist de reden dat hij gevaarlijk als BM is. En wat doe jij nu? Hop, BM sten.

Dit is verder niks tegen Castiel, ik gun hem het BM-schap normaal van harte, want hij is zekee een goede speler, maar het valt me wel op dat je jezelf nu al tegenspreekt.
 
Reactiescore
559
Sorry, wat een zwak excuus, geen WiFi. Ik zoek de helft van de tijd via gsm. Je concessie kun je hem makkelijk openen via je mail.

Het feit dat castiel zo makkelijk mensen kom overtuigen is wat maakt dat hij voor mij toch de bm stem krijgt. Hij kan dit makkelijk ook als goedje , daar ben ik van overtuigd

raar dat je nog vol vertrouwen achter hem aan loopt :O
hij is idd ook heel overtuigend ook als slechtje, dus waarom zet je al een bm stem op hem terwijl je nog niet zeker weet dat hij een goedje is.

mijn BM stem gaat naar dragonfriend ik vond hem het vorige potje goed spelen met duidelijke argumenten
 

DeletedUser17472

Guest
Spreek plan a ook even aan hope. Afgelopen week heb ik veel gesproken met castiel. Bij mij zwakken dingen weer af naarmate de tijd vordert. Niks mis met een bm stem op castiel. Het is hij of jenske, en ik ben bij castiel gebleven. Ik verander ook niet. Iemand die zo kan overtuigen, kan dat ook als goedje. Ik heb bm stemmen voor mindere redenen zien geven. Blauwe naam, that is it.
 
Bovenaan