[Speeltopic] Wvw #265

DeletedUser8414

Guest
Owja en dit is echt iets waar ik over zou liegen? Om vanwege deze reden te concluderen dat Capri een goedje is, is echt absurd.
Ik zeg niet dat je liegt, ik lees alleen wat Rik zegt + mijn eigen ondervinding betreffende extra toegevoegde spelers. Van alle spelers acht ik bij capri de kans het grootste dat ze goedje is, dan is het logisch dat ze mijn stem krijgt. Of vind jij een random stem op iemand die je leuk vindt logischer?
 

DeletedUser74005

Guest
Ik zeg niet dat je liegt, ik lees alleen wat Rik zegt + mijn eigen ondervinding betreffende extra toegevoegde spelers. Van alle spelers acht ik bij capri de kans het grootste dat ze goedje is, dan is het logisch dat ze mijn stem krijgt. Of vind jij een random stem op iemand die je leuk vindt logischer?

Ik zeg niet dat mijn stem logisch is, dat heeft hier ook totaal niet mee te maken he.

Ik zeg alleen dat jouw onderbouwing waarom Capri goedje is niet klopt.. Je gaat toch niet capri als goedje beschouwen op basis van zo'n redenering? Speel gewoon het spel en ga niet met dit soort redeneringen 'goedjes' proberen te zoeken, want als nog ben je gewoon puur aan het gokken.
 

DeletedUser8414

Guest
Mogelijk heb ik het iets te hard uitgedrukt bij mijn stem, maar ik heb het toch al duidelijk genuanceerd dat ik bij haar de KANS om goedje te zijn groter acht, daarom heb ik haar als bm gestemd.
 

DeletedUser74005

Guest
Mogelijk heb ik het iets te hard uitgedrukt bij mijn stem, maar ik heb het toch al duidelijk genuanceerd dat ik bij haar de KANS om goedje te zijn groter acht, daarom heb ik haar als bm gestemd.

Kans blijft gewoon even groot. Jouw gevoel zegt het alleen maar, omdat het is zoals jij zelf zou leiden. Ik bevestig echter dat Rick de verdeling voor 20 spelers heeft gemaakt en niet voor 18, dus dat betekent dat het verder weinig boeit wat jij als leider zou doen, aangezien Rick die 2 plekken gewoon in de rolverdeling op heeft genomen.
 

DeletedUser8414

Guest
Maroen heeft dus indirect bevestigd dat er geen rebelse wolf in zit :p

Verder vind ik capri een waardige bm.
Waarom zit jij zo te vissen of er een rebelse wolf in zit? Dat lijkt me alleen voor de wolven relevant om te weten.
 

DeletedUser8414

Guest
Kans blijft gewoon even groot. Jouw gevoel zegt het alleen maar, omdat het is zoals jij zelf zou leiden. Ik bevestig echter dat Rick de verdeling voor 20 spelers heeft gemaakt en niet voor 18, dus dat betekent dat het verder weinig boeit wat jij als leider zou doen, aangezien Rick die 2 plekken gewoon in de rolverdeling op heeft genomen.
Je negeert hier wel het feit dat Rik heeft gezegd mogelijk geen verdeling voor 20 spelers te hebben gemaakt.

Hoe kan jij dat overigens 'bevestigen', dat zou je alleen kunnen als je de rolverdeling zag, en dat is onmogelijk als je zelf meedoet. :) Je praat dus zelf onzin.
 

DeletedUser66944

Guest
Waarom zit jij zo te vissen of er een rebelse wolf in zit? Dat lijkt me alleen voor de wolven relevant om te weten.
Nee ik zei dat er waarschijnlijk een rol van de extra's gaat in zitten als het met 20 spelers is. Als we rebelse wolf kunnen afstrepen dan lijkt het mij dat er naast de 4 andere wolven (3x ja bij wolf + infectie + welp) er ook nog iets zal inzitten zoals een grafdelver of kleine wilde. Dit noemt men vissen naar informatie zodat je je beter kunt inschatten hoeveel slechtjes je moet zoeken en waar je zoal rekening moet mee houden.

En als we Rik mogen geloven (en is ook jouw redenering jens) dan is de kans juist groter dat capri of de volgende één van die rollen zal krijgen.
 

DeletedUser8414

Guest
Nee ik zei dat er waarschijnlijk een rol van de extra's gaat in zitten als het met 20 spelers is. Als we rebelse wolf kunnen afstrepen dan lijkt het mij dat er naast de 4 andere wolven (3x ja bij wolf + infectie + welp) er ook nog iets zal inzitten zoals een grafdelver of kleine wilde. Dit noemt men vissen naar informatie zodat je je beter kunt inschatten hoeveel slechtjes je moet zoeken en waar je zoal rekening moet mee houden.

En als we Rik mogen geloven (en is ook jouw redenering jens) dan is de kans juist groter dat capri of de volgende één van die rollen zal krijgen.
Hou hier wel rekening mee:

Extra instellingen:
- Niet alle vermelde rollen zullen ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Je hebt gelijk dat er overal ja staat maar die hoeven er daarom niet in te zitten denk ik.
 

DeletedUser74005

Guest
Hou hier wel rekening mee:

Extra instellingen:
- Niet alle vermelde rollen zullen ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Je hebt gelijk dat er overal ja staat maar die hoeven er daarom niet in te zitten denk ik.

'Ja' betekent dat ze erin moeten zitten. 'Mogelijk' betekent dat ze er in KUNNEN zitten.
 

DeletedUser74005

Guest
Welp: Ja, groeit ergens tussen 2 en 5 nachten op, of na een succesvolle welpactie.

Dit viel me trouwens op bij de instellingen. 9 vd 10x als dit er staat, zitten er meerdere welpen in, die een voor een opgroeien.. Grote kans dat dat dan nu ook het geval is?

En na één succesvolle welpactie groeit een welp al op.. Zouden er zo dus 3 of meer kunnen zijn..
 

DeletedUser66944

Guest
Ik denk dat dit eerder werd gedaan zodat er minder snel geclaimd zou worden. Anders zouden er veel te veel slechtjes in zitten met infectiewolf en dergelijke
 

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat dit eerder werd gedaan zodat er minder snel geclaimd zou worden. Anders zouden er veel te veel slechtjes in zitten met infectiewolf en dergelijke

1x infectiewolf + 1x wolf is zeker indd, heb je gelijk in.. Dat zijn 3 slechtjes eigenlijk. Dan zitten er mogelijk 2 welpen in. 3 welpen zou wat overdreven zijn.
 

DeletedUser17472

Guest
Na twee wekdn Spanje ben ik er ook weer. Zoeven alles lezen vanf post 1.

Succes allemaal.
 

DeletedUser74005

Guest
Zijn dab was wel echt met volle overtuiging.. Was echt onder de indruk..
 
Bovenaan