[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser69785

Guest
Stemmen van Ramoth Yoery FreakerPlay en Angelino mis ik nog steeds :(
EDIT: Infamous heb ik ook gemist
 

DeletedUser74966

Guest
Haha, dit bevestigd dat ze niet goed weet op wie ze moet.
Jij zet anders ook geen goed onderbouwde stem neer makker ;)
Ik vind het voor alle info die ik heb nog redelijk oke. Bijna alles wat ik voor de rest is hoor is heel vaag, of onvolledig, of niet verdacht. Dingen waar ik niks mee kan.

En ja, dit bevestigd dat inderdaad, maar zoals ik al zei zie ik haar daarom juist aan voor wolf.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Susan ik ben in elke potje al op woensdag laag in activiteit omdat ik 2 zoons op zwemles heb en morgen is mijn tijd weer voledig btw jouactiviteot is laatste weken ook niet super te noemen je denkt niet echt meer mee ja ik zie jou ook niet als goedje ...

Ik ben eigenlijk de hele dag actief geweest op Skyoe en heb middels skype ook met een aantal spelers gesproken. Oo het forum is mijn activiteit inderdaad beperkt, dat is geblockt bij mij op school dus daar kan ik helaas niet op.
Je kan op skype wel heel snel op mij reageren btw, dus je bent wel actief. Dat is waarom ik je denk ik nog wel het meest verdacht vind.
 

DeletedUser74597

Guest
Skype heb ik op me telefoon en kan daarom wel redelijk snel daar je een antwoord geven ... Dat klopt ...
 
Reactiescore
182
Ik ben eigenlijk de hele dag actief geweest op Skyoe en heb middels skype ook met een aantal spelers gesproken. Oo het forum is mijn activiteit inderdaad beperkt, dat is geblockt bij mij op school dus daar kan ik helaas niet op.
Je kan op skype wel heel snel op mij reageren btw, dus je bent wel actief. Dat is waarom ik je denk ik nog wel het meest verdacht vind.

Www.werkinternetten.nl
 
Reactiescore
167
Ik ben eigenlijk de hele dag actief geweest op Skyoe en heb middels skype ook met een aantal spelers gesproken. Oo het forum is mijn activiteit inderdaad beperkt, dat is geblockt bij mij op school dus daar kan ik helaas niet op.
Je kan op skype wel heel snel op mij reageren btw, dus je bent wel actief. Dat is waarom ik je denk ik nog wel het meest verdacht vind.

Ik snap echt niet waarom je Jessica verdenkt, deze slappe verdenking + hoe ons eerste gesprekje liep op dag1 laten me echt denken dat je een wolf bent. Je hebt vaak zat gezegd dat je als wolf makkelijk te ontmaskeren bent en dit vind ik zo'n voorbeeldje van een mislukte poging om een verdenking te plaatsen. Even in afwachting van wat de uitslag is van vandaag zou ik zomaar eens op jou kunnen gaan morgen

EDIT: Die "gelukkig" aan het begin van de post moest ff weg, dat was van een poging tot een post van vanmiddag :p
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 2 – Ask The Mods

Nadat Blueknife opgeruimd was, werd het nu tijd voor het volgende onderdeel van het programma. Dit was het lievelingsonderdeel van Duckje, aangezien hij hierbij over zichzelf mocht vertellen en wat doet een leider dan wel niet liever dan zijn eigen talenten en succes ophemelen!

Natuurlijk gaf Duckje het organisatorische wrak/moderator uit het TW-team weer de taak om het programmaonderdeel te leiden. Die moderator legde eerst het een en ander uit en vervolgens begon het dan toch echt! Enkele spelers staken al snel hun hand op om een vraag te stellen. Freakerplay vroeg of Duckje of hij weleens eraan had gedacht om te stoppen met het managen van TW, TheRussianBear vroeg Ramoth of ze nog single was en TimeForPlanB vroeg een mod om gratis Premiumpunten.

Na enkele vragen bedacht Duckje zich opeens iets. Hij wees naar de persoon naast hem en nam het woord: deze speler is een oud mod van de chat en daarom heeft hij ook het recht om bij ons te zitten. De organisator voegde daar aan toe, dat als iemand het daar niet mee eens was, we die in elkaar zouden slaan.


Poo. Stak zijn hand op om een protest in te dienen.. Want hij vond dat hij het recht had om naast Duckje te zitten. En zo geschiedde: spelers stonden op en renden naar Poo.. Ze duwden hem op de grond, trapten hem in zijn gezicht en sloegen hem in zijn maag. De moderators sprongen er tussen probeerden Poo. te beschermen.

Uiteindelijk kwam iedereen tot rust, maar Poo. was er niet al te best aan toe. Hij werd met spoed naar de spoedeisende hulp gebracht.

Lynch:

0f1221eeb34a69e97dc51d473bae220c.png

8x Saphira
6x Blanco
3x Jessicavd
3x Iamfamous
2x Yankee
1x Jenskeuh
1x Back in Action
1x Beast Incarnate
1x Rick
1x Gamebreaker
1x Tigor

Saphira was de Lynch. Hij was Poo. (welp)!

Lunch:

Er was géén Lunch!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
Ik snap echt niet waarom je Jessica verdenkt, deze slappe verdenking + hoe ons eerste gesprekje liep op dag1 laten me echt denken dat je een wolf bent. Je hebt vaak zat gezegd dat je als wolf makkelijk te ontmaskeren bent en dit vind ik zo'n voorbeeldje van een mislukte poging om een verdenking te plaatsen. Even in afwachting van wat de uitslag is van vandaag zou ik zomaar eens op jou kunnen gaan morgen

EDIT: Die "gelukkig" aan het begin van de post moest ff weg, dat was van een poging tot een post van vanmiddag :p

Hebben wij uberhaupt gepraat dag 1? Zal wel niet heel interessabt zijn geweest iig.
Ik heb geen ijzersterke redenatie tegen Jessica nee, omdat zij gewoon nog niet veel gezegd heeft. Het voelt iig niet goed.

E: leuk resultaat dit, dood welpje. Chapeau mensen!
 

DeletedUser78393

Guest
Ik heb die geaccepteerd, maar jij stemt op mij als bm en je volgt mijn lynchstem, maar je spreekt me niet eens aan, hoe wil je dat verantwoorden? Ik heb alleen de mensen aangesproken die ik al kende omdat ik die ook beter kan inschatten.
Is deze counter serieus of? Kan je aantonen dat je al gezocht hebt? Wie zijn je verdachten op basis van hetgeen je zocht, wie zie jij als slecht?
Ik heb je aangesproken, je hebt m'n contactverzoek niet geaccepteerd. -_- Je aanspreken gaat dan nogal moeilijk, al was verantwoording in dit geval niet eens nodig geweest. Me verantwoorden voor een BM stem is niet nuttig en waarom ik mee ging met jouw stem heb ik gezegd, ik vond het de minst zwakke verdenking van alle dingen die die dag genoemd werden.

"aangesproken die ik al kende omdat ik die ook beter kan inschatten,"
Daarnaast ben jij de persoon die me, samen met de spelleider, uitnodigde om mee te spelen. Jij was de enige speler die ik kende voor we begonnen. Niet alleen kende je me dus gewoon en spreek je jezelf hier tegen, het was ook wel zo aardig geweest om op z'n minst m'n verzoek te accepteren.

"Is deze counter serieus of? Kan je aantonen dat je al gezocht hebt? Wie zijn je verdachten op basis van hetgeen je zocht, wie zie jij als slecht?"
Dit is een reeks lege vragen die je zelf ook niet fatsoenlijk kan beantwoorden. Ja die counter was serieus, je aanval was daarentegen twijfelachtig. Ik kan niet aantonen dat ik hiermee bezig geweest ben, daar zou je me voor moeten filmen. Ik ben ook niet als een malle gaan netwerken omdat dat lastig gaat als ik niemand ken (jij sprak immers ook alleen de mensen aan die je kende), dus als je vind dat ik weinig heb mag dat best, maar dan heb je pech gehad, ik ben volgens mij niet de minst actieve nieuweling ooit ofzo. Wie ik verdenk, dat zijn Saphira en jij nu. Saphira om eerder genoemde redenen, jij omdat je me eruit probeert te werken met drogredeneringen ("waarom heb je me niet aangesproken" (omdat je me niet accepteerde), "belooft veel, doet niks" (ik beloofde ook niks, en zeker geen "uitgebreidere" uitleg, waar jij het even subtiel in veranderde)).
 

DeletedUser74966

Guest
Oh wat? Ik had Saphira nou niet bepaald als welp verwacht :0
 
Reactiescore
167
Erg tevreden met deze lynch :D Jammer dat het een welp is, want ik kan nu niet zeggen "zie je ik ben goedje", want het zou ook kunnen zijn dat ik een wolf ben die een fout heeft gemaakt nu. Maar dat geeft nog even niet... ik denk dat Capri wolf is en rick zou ook wel wolf kunnen zijn. Hij draait heel veel om de zaken heen (zoals jens al aangaf) en ik weet niet of mensen het nog kunnen herinneren, maar een tijdje terug speelde er hier ook iemand van weerwolvenvanwakkerdam.net en die speelde in dat ene potje dat hij meedeed exact hetzelfde als rick nu doet. In dat potje was die persoon ook wolf, en draaide hij ook overal omheen.
 
Reactiescore
167
Ik ga mijn volgende stem alvast plaatsen, zodat jullie daar over na kunnen denken voor het slapen gaan (A)

Dat zal Capricorno worden.

dit om 2 redenen:
- Ze heeft altijd al gezegd dat ze het als wolf lastig vind om verdenkingen te maken. Haar verdenking richting Jessica was hier net een ideaal voorbeeld van. Echt een mislukte poging om iets op te zetten in mijn ogen, wat al veel zegt.

Je kan het ook andersom doen, heb jij een woord tegen haar gezegd dan? Contact moet van twee kanten uitkomen. Je maakt je er heel makkelijk vanaf Jessica.
Je bent op Skype stiller dan normaal heb ik het idee en je maakt je er dit potje makkelijk vanaf. Minimaal actief.

Ik ben eigenlijk de hele dag actief geweest op Skyoe en heb middels skype ook met een aantal spelers gesproken. Oo het forum is mijn activiteit inderdaad beperkt, dat is geblockt bij mij op school dus daar kan ik helaas niet op.
Je kan op skype wel heel snel op mij reageren btw, dus je bent wel actief. Dat is waarom ik je denk ik nog wel het meest verdacht vind.


- Ik stelde aan iedereen dezelfde vraag aan het begin ("hey, leuke rol? :))
en ze zei dit:
[17-4-2017 11:45:26] Susan Capricorno: (wave)
[17-4-2017 11:45:31] Susan Capricorno: Doe jij ook mee met WvW?
[17-4-2017 11:45:37] Thijs | GreenGang.| Mr. Rogier | Natural Perfection.: yess
[17-4-2017 11:45:38] Susan Capricorno: Ja dus:p
[17-4-2017 11:45:53] Susan Capricorno: Alvast succes met je examen!
[17-4-2017 11:45:58] Thijs | GreenGang.| Mr. Rogier | Natural Perfection.: thanks :)
[17-4-2017 11:46:03] Thijs | GreenGang.| Mr. Rogier | Natural Perfection.: leuke rol?
[17-4-2017 11:46:15] Susan Capricorno: Ja, ansich wel.
[17-4-2017 11:46:22] Susan Capricorno: Ik ben met name een leuk iemand.
dat "ansich wel" en "ik ben met name een leuk iemand" daarna om meteen op een ander onderwerp te gaan
komt bij mij verdacht over
ja het is iets kleins
maar bovenop haar slechte verdenkingen, wat ze vooral doet als ze wolf is vind ik het genoeg.
Dit is trouwens geen belediging ofzo voor je, maar je hebt het ooit zelf tegen me gezegd dat je het lastig vond om als wolf verdenkingen te maken
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Misinterpretatie Regels:

Duckje was boos op valsspelende spelers. Permaban voor:

Jenskeuh valt dood. Hij was Magic89 (Dwaze Heks).
TimeForPlanB valt dood. Hij was Mylove (Eigenwijze Wolf).

(hihi lijkt Bappos wel, die smijt ook altijd zo met bans)

Om fair spel te kunnen garanderen voor alle spelers zijn wij genoodzaakt deze spelers dood te laten vallen. @Jenskeuh @.TimeforplanB , jullie mogen mij aanspreken op Skype voor eventuele verdere uitleg.

Met Vriendelijke Groet,
De Spelleiding.
 
Bovenaan