[Speeltopic] WvW #263

DeletedUser66129

Guest
Maar dat ik dood ging was ook gewoon kut. Oké Angelino had mij gezien, logisch. Maar puur omdat mijn claim het aflegde tegen de claim van Single Malt lag ik er die dag uit. Anders had ik dag erna ongetwijfeld uit gelegen, maar was wel kut op dat moment.
 

DeletedUser63354

Guest
enige wat jullie moesten doen was naar freaker luisteren

sander, je hebt wel lef om de bengel te lunchen terwijl de kans praktisch 50/50 was dat ik mezelf zou beschermen :p
 

DeletedUser8414

Guest
Klaagmuur

Weervolven van Wakkerdam
Is dus iets dat fam echt niet kan
Ze heeft gelezen en gelezen
En ook dit potje is het weer bewezen.
Fam snapt er weer helemaal niks van!
Ook ditmaal is haar rol weer goed
Ook al is het dat ze wolfs doet.
Ze is jager, en snapt niets van dit spel.
Ja, een schot plaatsen, ook op goedjes, doet ze wel.
Ach, ooit zal ze wel leren hoe ze dit spel spelen moet.
Sorry jongens, maar ik snap het echt niet :(
 
Reactiescore
3.586
Vergeet niet dat de slechtjes ook tegenslag hebben gehad met Jessica die haar versprak in de WVW skype chat. Was meteen RIP Welp :)
 

DeletedUser74597

Guest
Ik was welp en zocht gebroeders...zat wat ik later achter kwam op 2 wolven en 1 gebroeder... 3dedag twijfelde ik om op wbjimo of royalist als gebroeder en koos de verkeerde :)
 

DeletedUser63354

Guest
Gebroeders zijn wel easy welptarget inderdaad. Best wel een vergrote kans. Moet wel iets aan gebeuren.
 

DeletedUser74597

Guest
Daarom ook dat ik yankee zijn claim negeerde dacht echt bewezen gebroeders te spotten ..erg simpele target idd
 

DeletedUser66129

Guest
Gebroeders zijn wel easy welptarget inderdaad. Best wel een vergrote kans. Moet wel iets aan gebeuren.

Ik had sowieso DZ en Royalist door als gebroeders. Daarnaast twijfelde ik tussen een Tigor (nu freaker) of Angelino. Maar had Antraxxis totaal niet verwacht weer als gebroeders.

Maar inderdaad, waren vrij makkelijk te spotten mits je weet waar je moet zoeken. Daarom wou ik ook Angelino lunchen, dacht echt dat die gebroeder was want dat zijn rollen waar je geen 3 of 4 van wilt hebben op het einde.

En stelde nog voor om één van de gebroeders te infecteren om eventueel andere gebroeders op verkeerd been te zetten. Maar wist dat MvD Sander was, goeie speler. En had door dat Angelino BM naar hem zou spelen. Iets wat dus zeer goed uit zou komen voor de wolven.

Anyway mooi gespeeld allemaal. Zeker genoten.
 

DeletedUser

Guest
Vosactie dag 1: DemocratischeZwijmelaars, Netsky, Minister van Defensie (JA)
Op dag 1 werd ik gekoppeld met Maroen1, die overspelige cupido was met DZ. Maroen wist me te vertellen dat DZ broeder was en dat Tigor/Freaker Play en Anthraxxis ook gebroeders waren + dat Royalist een mythomaan was die DZ zijn rol overnam en dus ook gebroeder was.

Vosactie dag 2
Ik had 2 verdachten, Netsky en Minister, mits ik een Ja kreeg de dag ervoor en DZ zeker goedje was. Mits minister opnieuw risico liep om gelynched te worden koos ik voor Netsky, maar ik wou 100% zeker zijn van Netsky zijn goedje/slechtje rol, dus combineerde ik hem met 2 bewezen goedjes, namelijk Maroen en DZ. Wederom kreeg ik (JA)

Vosactie dag 3
Wederom zat Minister bij diegene om gelynched te worden en begon ik vrij zeker te zijn van zijn goed zijn. Verder zat ik met 2 verdachten, Jessica en Famdecibel, ik wou zeker zijn of zij goed of slecht waren. Om te voorkomen dat ik met 3 nieuwe namen een Ja kreeg en dus alsnog moest zitten zoeken op 3 namen, verkleinde ik mijn zoekactie door slechts 2 namen door te geven + 1 bewezen goedje. Dit zou ervoor zorgen dat ik dus 1 wolf op 2 random namen heb, of 2 bewezen goedjes. De namen die ik door gaf waren Jessica en Famdecibel (+ bewezen goedje Royalist), het respons was (NEE)

Dit maakte dat ik op dag4 meerdere bewezen goedjes had die nog leefden in het spel:
- Tigor/Freaker Play
- Royalist
- Famdecibel
- Jessica

Plus dat ik vrij overtuigd was van het feit dat Minister een goedje was, vooral op het gevoel en het feit dat ze tot 3x toe bijna eruit gelynched werd. Als ze werkelijk wolf was, dan hadden de wolfjes op dag2 of 3 echt wel beter hun best gedaan om de aandacht wat meer op andere spelers te leggen.

Verder was het bericht op de Klaagmuur op dag2 van het liedje van mij. Ik wou daar de hint geven dat de vos nog leefde. De zangeressen waren een tweeling, ze zingen dat ze konden zien wat ze gingen worden (de wethouder die dus mijn rol zou overnemen), maar dit in verleden tijd, dus met de hint dat die persoon reeds gestorven was. En ik wou de nadruk leggen dat ik nog leefde, vooral met de vos.

Het bericht op de Klaagmuur van dag3 was ook van mij. Daar liet ik zelfs letterlijk het woordje vos vallen en gaf ik aan dat "ik" wist dat Netsky een slechtje was. Dat was onmogelijk als de vos niet meer leefde.

Het bericht op de Klaagmuur van dag4 was uiteraard ook van mij. Ik wou de info nog niet letterlijk in het topic gooien onder eigen naam, in de hoop dat ik alsnog niet gelunched zou worden, maar ik begon te beseffen dat dit risico te groot werd, dus besloot ik maar om het via de Klaagmuur te doen. Vooral het feit dat ik dezelfde woorden en foto poste met mijn profielfoto, probeerde ik de hint te geven dat het een betrouwbare post was en dat die van mij kwam.



Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid schept in het verhaal. :D
 

DeletedUser

Guest
Heb nog nooit zo'n slecht potje gespeeld als goedje man. Mag me diep schamen, misschien dat sander14 mij meer kracht geeft dan een kut VVD-minister.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja ik vond het echt fucking debiel dat Angelino die bm doorspeelde naar sander. Maar dacht dat er iets achter zat waardoor hij toch goedje was. Maargoed ik geef geen credits aan de wolven, want dit is was appeltje eitje geweest als Big bear niet gewoon expres het potje verneukt, want als er 1 iemand goed was van de overgebleven spelers dan was het freaker.
 
Bovenaan