[Inschrijftopic] WvW #263

DeletedUser69459

Guest
Het liedje van België vind ik eerlijk gezegd veel te saai om hoog te scoren voor het eurosongfestival, er gebeurt veel te weinig. Als je gaat kijken naar de winnaars van de afgelopen jaren waren dat toch nummers met op een bepaalde manier veel vuur. Dat van België heeft dat totaal niet naar mijn mening en denk dat ze ook live dit niet kunnen brengen met dit nummer.

Maar ja alles beter dan de drie biggetjes van NL (ik doelde op NL ja:p). Ontzettend jammer, aangezien we in NL ontzettend veel talent hebben en mogelijkheden om het Eurosongfestival te winnen.

Rusland moet je ook niet vergeten denk ik, vanwege het conchita effect.\

Hier trouwens aan de odds te zien, is het al bijna zeker dat Italië zal winnen:
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision

Nja, de odds zeggen niet alles he. Veel hangt ook af van de show die ze geven, hoe goed ze zingen op het moment zelf en dan nog het stemgedrag van mensen. Dat kan je niet terugbrengen in statistische shizzle ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Finaleplaats is zeker voor Nederland, overigens denk ik dat ze live erg hoge ogen gaan gooien, omdat zij live meer kunnen dan het gemiddelde eurovisie-artiestje. Als ze het goed wegzetten, net als met Ilse en Waylon, zit top 10 er echt wel in.

Verder klopt er al jaren niks van die odds en veranderen die na het zien van de liveacts nog een keer of tien.

Dat is zeker waar, plus als ze goed promoten wat het nummer betekent dan kunnen ze nog wat stemmen winnen.

Nja, de odds zeggen niet alles he. Veel hangt ook af van de show die ze geven, hoe goed ze zingen op het moment zelf en dan nog het stemgedrag van mensen. Dat kan je niet terugbrengen in statistische shizzle ;)

Alles is een prognose en bookmakers houden daar ook rekening mee :p. Natuurlijk kan er nu nog veel veranderen, meestal geeft het wel een goed beeld.
 

DeletedUser

Guest
Het liedje van België vind ik eerlijk gezegd veel te saai om hoog te scoren voor het eurosongfestival, er gebeurt veel te weinig. Als je gaat kijken naar de winnaars van de afgelopen jaren waren dat toch nummers met op een bepaalde manier veel vuur. Dat van België heeft dat totaal niet naar mijn mening en denk dat ze ook live dit niet kunnen brengen met dit nummer.

Maar ja alles beter dan de drie biggetjes van NL (ik doelde op NL ja:p). Ontzettend jammer, aangezien we in NL ontzettend veel talent hebben en mogelijkheden om het Eurosongfestival te winnen.

Rusland moet je ook niet vergeten denk ik, vanwege het conchita effect.\

Hier trouwens aan de odds te zien, is het al bijna zeker dat Italië zal winnen:
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision

Met 2miljoen views doet België het heus niet slecht hoor. Het is inderdaad een chiller nummer, maar dat hoeft geen probleem te vormen. Vorig jaar won Oekraïne met een vrij atypische ballade waarvan de tekst minder dan 50% in het Engels was. Dé formule om te winnen bestaat er niet, maar "er uit springen" is wel een belangrijke factor (wat jij het Conchita effect noemt).

Rusland tel ik niet mee, de kans groeit elke dag dat er helemaal geen Russische inzending komt. De zangeres in kwestie mag Oekraïne niet meer in en noch Oekraïne, noch Rusland, noch de EBU komt tot een gemeenschappelijk compromis. Verder daalt de kansen voor Rusland om de komende jaren te winnen enorm. Via de jury-voting word er de laatste jaren enorm politiek-tactisch gestemd. De 5 juryleden van Litouwen plaatste Rusland vorig jaar allemaal als laatste in hun top25, dit terwijl Rusland topfavoriet was en uiteindelijk nog eens de televoting moeiteloos won.
 

DeletedUser78320

Guest
Ik kan jammer genoeg toch niet meedoen...



1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Royalist.
8. Arrighi
9. GaMe
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain
13. Jessicavd
14. Maroen1
15. Wbjimo
16.
17. Yankee60
18. SIngle Malt
19. Big Bear
20. sylar2610
21. Greengang
22. Anthraxxis
23.
24. Capricorno
25.
26. .Saphira
27. Blue
28. Beast Retaliate
29.
30. AngelinoLoveYa
 

DeletedUser74418

Guest
Ik weet niet hoelaat het potje gaat beginnen, maar als het na 4 uur is kan ik helaas geen bm stem doen ivm werk
 

DeletedUser8414

Guest
Ik ga het nu opstarten maar de eerste deadlines zijn pas morgenavond dus je hebt nog tot morgenavond 22u voor de bm/lynch stem.
 

DeletedUser75829

Guest
1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky (spelen & lijden)
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Wolfalist.
8. Arrighi
9. GaMe (Lynch dag 1)
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain (wolf)
13. Hopeful
14. Maroen1
15. Lord ...
16.
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser74005

Guest
Op verzoek van Westkip... WIL JE MEEDOEN MET NOG EEN SPEED? SCHRIJF JE IN OP DE GEBRUIKELIJKE WIJZE:

1. Westkip
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Start rond 22:00 uur :)
 

DeletedUser66944

Guest
1. Westkip
2. Freaker
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
mag wel niet veel later starten want moet er om 5u uit :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
1. Westkip
2. Freaker
3. Hopeful
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser75829

Guest
1. Westkip
2. Freaker
3. Hopeful
4. Lord ...
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser74005

Guest
1. Westkip
2. Freaker
3. Hopeful
4. .Saphira
5. Lord...
6. Jenskeuh
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser38277

Guest
1. Westkip
2. Freaker
3. Hopeful
4. .Saphira
5. Lord...
6. Jenskeuh
7. sylar2610
8.
9.
10.
 
Bovenaan