[Inschrijftopic] WvW #263

DeletedUser

Guest
1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Royalist.
8. Arrighi
9. GaMe
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain
13. Jessicavd
14. Maroen1
15. Wbjimo
16. Yoery
17. Yankee60
18. SIngle Malt
19. Big Bear
20. sylar2610
21. Greengang
22. Anthraxxis
23.
24. Capricorno
25.
26. .Saphira
27. Blue
28. Beast Retaliate
29. Westkip
30. AngelinoLoveYa
 

DeletedUser74005

Guest
1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Royalist.
8. Arrighi
9. GaMe
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain
13. Jessicavd
14. Maroen1
15. Wbjimo
16. Yoery
17. Yankee60
18. SIngle Malt
19. Big Bear
20. sylar2610
21. Greengang
22. Anthraxxis
23.
24. Capricorno
25.
26. .Saphira
27. Blue
28. Beast Retaliate
29. Westkip
30. AngelinoLoveYa

Je bent er weer :D
 

DeletedUser

Guest
Angelina eerste keer? Of kom ik oudjes tegen :p

Je komt oudjes tegen. :cool:

@AngelinoLoveYa het doet me deugd om jou vlak voor het eurosongfestival op dit forum te zien:)

De periode waar ik eindelijk tot leven kom. :rolleyes::p

Je bent er weer :D

Yep. Deze week georganiseerd op mijn stage kinderpsychiatrie en ik had er eigenlijk wel zin in om nog eens terug dit spelletje online te spelen. TLDR confirmed bij deze! :D
 

DeletedUser72524

Guest
Je komt oudjes tegen. :cool:



De periode waar ik eindelijk tot leven kom. :rolleyes::p



Yep. Deze week georganiseerd op mijn stage kinderpsychiatrie en ik had er eigenlijk wel zin in om nog eens terug dit spelletje online te spelen. TLDR confirmed bij deze! :D

Dus zeg me: wie zijn de kanshebbers dit jaar? Maken de 3 biggetjes een klein beetje kans?
 
Reactiescore
976
1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Royalist.
8. Arrighi
9. GaMe
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain
13. Jessicavd
14. Maroen1
15. Wbjimo
16. Yoery
17. Yankee60
18. SIngle Malt
19. Big Bear
20. sylar2610
21. Greengang
22. Anthraxxis
23.
24. Capricorno
25.
26. .Saphira
27. Blue
28. Beast Retaliate
29.
30. AngelinoLoveYa
 

DeletedUser64575

Guest
1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Royalist.
8. Arrighi
9. GaMe
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain
13. Jessicavd
14. Maroen1
15. Wbjimo
16. Yoery
17. Yankee60
18. SIngle Malt
19. Big Bear
20. sylar2610
21. Greengang
22. Anthraxxis
23.
24. Capricorno
25.
26. .Saphira
27. Blue
28. Beast Retaliate
29.
30. AngelinoLoveYa

Alweer? :(
 

DeletedUser

Guest
Dus zeg me: wie zijn de kanshebbers dit jaar? Maken de 3 biggetjes een klein beetje kans?

(ik vermoed dat je het over nl hebt hier :D) hmm, ze maken een mooie kans om de finale te halen, maar top10 zie ik er wel niet in zitten op dit moment. Sterke concurrentie uit Italië en Zweden. Zeer moderne en radiovriendelijke nummers uit IJsland en Azerbeidzjan. En als we de bookmakers en de online polls mogen geloven speelt België mee voor de overwinning dit jaar. :cool:
 

DeletedUser69459

Guest
(ik vermoed dat je het over nl hebt hier :D) hmm, ze maken een mooie kans om de finale te halen, maar top10 zie ik er wel niet in zitten op dit moment. Sterke concurrentie uit Italië en Zweden. Zeer moderne en radiovriendelijke nummers uit IJsland en Azerbeidzjan. En als we de bookmakers en de online polls mogen geloven speelt België mee voor de overwinning dit jaar. :cool:

Het liedje van Belgie is idd best goed. Maar of we winnen, is de vraag.
 

DeletedUser8414

Guest
Laatste dag om in te schrijven, morgenmiddag start het.

1. DemocratischeZwijmelaars
2. Netsky
3. Thranduil
4. Tigor
5. Minister van Defensie
6. MonoBear
7. .Royalist.
8. Arrighi
9. GaMe
10. Famdecibel
11. Time
12. JokersBrain
13. Jessicavd
14. Maroen1
15. Wbjimo
16. Yoery
17. Yankee60
18. SIngle Malt
19. Big Bear
20. sylar2610
21. Greengang
22. Anthraxxis
23.
24. Capricorno
25.
26. .Saphira
27. Blue
28. Beast Retaliate
29.
30. AngelinoLoveYa
 

DeletedUser

Guest
Kan ik ergens lezen hoe dit spel gaat? Zal niet verschillen dan van het kaartspel, toch?
 

DeletedUser

Guest
Het liedje van Belgie is idd best goed. Maar of we winnen, is de vraag.

Eén ding is een feit. Het zal niet aan de diaspora liggen. België werd 6e in 2010, 12e in 2013, 4e in 2015 en 10e in 2016. Wat allemaal vrij mooie scores zijn. Dus de bullshit die tussen 2004-2009 heerste (dat België nooit kan winnen of goed kan scoren) is best wel tegengesproken laatste jaren. Winnen is en blijft uiteraard iets moeilijks. We spreken over 43 deelnemers (als alles goed gaat) en het is nooit zo dat er maar 1 kanshebber is, je botst al gauw tegen 3-4 zware concurrenten. Zelf zie ik België meedoen voor de overwinning en top5 eindigen, maar of het effectief zal winnen zal eraan liggen hoe zwaar er op Italië en Zweden gestemd zal worden. :)
 

DeletedUser72524

Guest
(ik vermoed dat je het over nl hebt hier :D) hmm, ze maken een mooie kans om de finale te halen, maar top10 zie ik er wel niet in zitten op dit moment. Sterke concurrentie uit Italië en Zweden. Zeer moderne en radiovriendelijke nummers uit IJsland en Azerbeidzjan. En als we de bookmakers en de online polls mogen geloven speelt België mee voor de overwinning dit jaar. :cool:

Het liedje van België vind ik eerlijk gezegd veel te saai om hoog te scoren voor het eurosongfestival, er gebeurt veel te weinig. Als je gaat kijken naar de winnaars van de afgelopen jaren waren dat toch nummers met op een bepaalde manier veel vuur. Dat van België heeft dat totaal niet naar mijn mening en denk dat ze ook live dit niet kunnen brengen met dit nummer.

Maar ja alles beter dan de drie biggetjes van NL (ik doelde op NL ja:p). Ontzettend jammer, aangezien we in NL ontzettend veel talent hebben en mogelijkheden om het Eurosongfestival te winnen.

Rusland moet je ook niet vergeten denk ik, vanwege het conchita effect.\

Hier trouwens aan de odds te zien, is het al bijna zeker dat Italië zal winnen:
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision
 
Reactiescore
182
Het liedje van België vind ik eerlijk gezegd veel te saai om hoog te scoren voor het eurosongfestival, er gebeurt veel te weinig. Als je gaat kijken naar de winnaars van de afgelopen jaren waren dat toch nummers met op een bepaalde manier veel vuur. Dat van België heeft dat totaal niet naar mijn mening en denk dat ze ook live dit niet kunnen brengen met dit nummer.

Maar ja alles beter dan de drie biggetjes van NL (ik doelde op NL ja:p). Ontzettend jammer, aangezien we in NL ontzettend veel talent hebben en mogelijkheden om het Eurosongfestival te winnen.

Rusland moet je ook niet vergeten denk ik, vanwege het conchita effect.\

Hier trouwens aan de odds te zien, is het al bijna zeker dat Italië zal winnen:
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision

Finaleplaats is zeker voor Nederland, overigens denk ik dat ze live erg hoge ogen gaan gooien, omdat zij live meer kunnen dan het gemiddelde eurovisie-artiestje. Als ze het goed wegzetten, net als met Ilse en Waylon, zit top 10 er echt wel in.

Verder klopt er al jaren niks van die odds en veranderen die na het zien van de liveacts nog een keer of tien.
 
Bovenaan