[Speeltopic] WVW #259: Surprise eitjes?

DeletedUser63354

Guest
Reden dat ik het g/s koppel doorhad was omdat Mono nogal op mij aant bashen was zonder echte aanleiding en op gegeven moment nogal opzichtig Tigor verdedigde.

'Je gaat hard op Tigor' Nou alles wat ik deed was stemmen want het was al duidelijk waarom, er waren veel meer anderen die hetzelfde deden maar hij bleef maar op mij.
Dat kon ook tunnelvisie zijn, maar ik besloot Arlena (Tigor) uit te lokken door te zeggen dat ik Mono wel wilde lunchen

Ik kreeg binnen 3 seconde allemaal redenen waarom het beter was om Time te lunchen dus toen heb ik het gewoon aan Arlena gevraagd. Ze kon niet meer liegen want ik had het toch al door :p

Toen besloten dat we de goedjes in ieder geval niet lieten winnen en dat we het op de laatste dag met theorieën zouden uitvechten :p
 

DeletedUser76681

Guest
Zover zijn we helaas niet gekomen hè Twan :D

Maar goed twas wel leuk om mee te doen
 

DeletedUser63354

Guest
Ik had de theorie ook niet nodig op de laatste dag omdat ik alles al wel redelijk op had gezet dat jij gelynched zou worden.

Zoals freaker zei (en daarom heb de lunch veranderd gister naar anthraxxis en dus niet freaker, want freaker hielp mijn kant meer :p) was jij 100% wolf en ik misschien geinfecteerd. Ze hadden ook geen weet van het koppel dus ik had mezelf de dag er na nog vrijwillig kunnen laten lynchen (zogezegd, maar ik won dus omdat er wat meer mensen dood zouden gaan dan gepland).
 

DeletedUser8414

Guest
Gefeliciteerd @TheManWithItzBlueKnife, terechte winnaar. Beetje jammer van de manier waarop het moest eindigen maar jouw winst was al quasi zeker. Ik neem het je ook niet kwalijk @MonoBear, ik snap dat je het wou proberen maar het lijkt me logisch dat we geen zin hadden in een dergelijke laatste dag.

Bedankt aan iedereen die actief deelnam, het was zeker leuk om te leiden tegenover de meerderheid van de deelnemers.

Nog iets klein wat niet vermeld is, er was ook een mythomaan (Dirk), maar hij werd burger omdat hij westkip had gezien.

Bedankt aan @WatBlaasJeInMijnOor? om samen te leiden, perfecte samenwerking. Credits voor leuke verhaaltjes zijn ook allemaal voor hem. :D
 

DeletedUser

Guest
Sowiso vraag ik me 1 ding af, Tigor heeft dan Twan laten weten van t koppelzijnde, in de wolvenchat, is dit niet ook onsportief? Tigor had bijvoorbeeld last minute de stem kunnen veranderen om zo iemand anders te lunchen, of zie ik dit verkeerd?
 

DeletedUser76681

Guest
Is al meerdere keren voor gekomen hoor dat een GS koppel bekend is bij de wolven.

Daarbij hadden we afgesproken dat lunch enkel via de wolven chat mocht gewijzigd worden en niet via pm op het AF :)
 

DeletedUser63354

Guest
Sowiso vraag ik me 1 ding af, Tigor heeft dan Twan laten weten van t koppelzijnde, in de wolvenchat, is dit niet ook onsportief? Tigor had bijvoorbeeld last minute de stem kunnen veranderen om zo iemand anders te lunchen, of zie ik dit verkeerd?

Wat is er onsportief aan? :)
 

DeletedUser64575

Guest
Sowiso vraag ik me 1 ding af, Tigor heeft dan Twan laten weten van t koppelzijnde, in de wolvenchat, is dit niet ook onsportief? Tigor had bijvoorbeeld last minute de stem kunnen veranderen om zo iemand anders te lunchen, of zie ik dit verkeerd?

We hebben inderdaad opzettelijk PM uitgesloten voor de lunch, om zo te vermijden dat G/S en wolven elkaar konden naaien zoals een paar potjes terug :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Bizar is dat ik als persoon die het potje niet volgde al op dag 4 wist dat Blue geïnfecteerd was en ook wel goed door had dat Tigor wolf was. Goedjes jullie moeten je schamen, vooral een @Anthraxxis die klaarblijkelijk niet zijn wolfdar gebruikte.
 

DeletedUser63354

Guest
Bizar is dat ik als persoon die het potje niet volgde al op dag 4 wist dat Blue geïnfecteerd was en ook wel goed door had dat Tigor wolf was. Goedjes jullie moeten je schamen, vooral een @Anthraxxis die klaarblijkelijk niet zijn wolfdar gebruikte.

ja mits er een infectiewolf inzat moest ik wel de geinfecteerde zijn lol
 

DeletedUser1435

Guest
Bizar is dat ik als persoon die het potje niet volgde al op dag 4 wist dat Blue geïnfecteerd was en ook wel goed door had dat Tigor wolf was. Goedjes jullie moeten je schamen, vooral een @Anthraxxis die klaarblijkelijk niet zijn wolfdar gebruikte.
jij had het altijd nog een stuk makkelijker als mij. jij hoefde alleen maar blue te verdenken. ik jullie beide.
 

DeletedUser77710

Guest
Bizar is dat ik als persoon die het potje niet volgde al op dag 4 wist dat Blue geïnfecteerd was en ook wel goed door had dat Tigor wolf was. Goedjes jullie moeten je schamen, vooral een @Anthraxxis die klaarblijkelijk niet zijn wolfdar gebruikte.

Meh, je stelde heel de tijd vragen over hem naar mij. Vanaf dag 2-3 kon je al weten dat het een wolf was.
 
Bovenaan