[Speeltopic] WVW #259: Surprise eitjes?

DeletedUser64575

Guest
rollen doorschuiven tijdens een lopend potje. :D:D

ik dacht aan Jessica haar speelstijl te zien dat ze burger was maar later claimde ze levensheks dit heeft me van slag gemaakt.

tevens mogen g/s best roepen hoe de vork in de steel zit. is niet per definitie vals spel.

We vonden het lullig om haar koppel zo te laten eindigen. Beginnersfoutje :p

We hadden het leuker gevonden als de optie dat de goedjes kunnen winnen ook in leven bleef. Helaas was dat nu niet meer het geval.
 

DeletedUser

Guest
vind dat g/s voor zich moet houden dat ze koppel zijn, ondanks dat het heet onder de voeten word, maar dangeef je op dit moment een keuze die niet moeit.
 

DeletedUser1435

Guest
We vonden het lullig om haar koppel zo te laten eindigen. Beginnersfoutje :p

We hadden het leuker gevonden als de optie dat de goedjes kunnen winnen ook in leven bleef. Helaas was dat nu niet meer het geval.

zeker een beginnersfout. met cruciale gevolgen blijkt dus achteraf. mijn hele visie was erdoor naar de klote.

het maakt niet uit wat jullie leuker vinden. laat de spelers maar bepalen wie er gaat winnen ;)
het was bijv ook nog een optie geweest dat mono en tigor daadwerkelijk blue eruit kregen omdat 1 van de andere mee zou gaan en dat blue de lunch op monobear wist te krijgen :D
 

DeletedUser77639

Guest
vind dat g/s voor zich moet houden dat ze koppel zijn, ondanks dat het heet onder de voeten word, maar dangeef je op dit moment een keuze die niet moeit.
blue was gezien door sander, wat hem de meest onlogische lynch maakt tegenover Tigor,

Dat ik koppel was met tigor had je al kunnen zien hoe ik haar verdedigde toen blue voor het eerst op Tigor ging.
 
Reactiescore
976
zeker een beginnersfout. met cruciale gevolgen blijkt dus achteraf. mijn hele visie was erdoor naar de klote.

het maakt niet uit wat jullie leuker vinden. laat de spelers maar bepalen wie er gaat winnen ;)
het was bijv ook nog een optie geweest dat mono en tigor daadwerkelijk blue eruit kregen omdat 1 van de andere mee zou gaan en dat blue de lunch op monobear wist te krijgen :D

Dan hadden ze het zover gekregen nadat ze zichzelf bloot hadden gegeven als G/S & dan was het gewoon een kwestie van: 'wie laten we het liefst winnen?'.
Dat is geen WvW ;)
 

DeletedUser77639

Guest
We vonden het lullig om haar koppel zo te laten eindigen. Beginnersfoutje :p

We hadden het leuker gevonden als de optie dat de goedjes kunnen winnen ook in leven bleef. Helaas was dat nu niet meer het geval.
de goedjes konden winnen als blue lynch was en ik lunch, dus goedjes die niet meer konden winnen is BS.

ik zorgde er alleen op een manier dat niet goed was dat goedjes nog eens kans maakte
 

DeletedUser77639

Guest
ik speel voor winst en het is niet al te makkelijk iemand te verdedigen die al niet goed in het potje zit, mede doordat ze een slechtje was dan geef ik het niet gelijk op door ons dood te laten gaan.

Ja ik heb ons enorm obvious gemaakt, maar dat is ook alleen maar omdat jullie gelijk tigor stemde.
 

DeletedUser1435

Guest
en het wisselen van Jessica rol zorgde juist uiteindelijk voor de grootste verwarring.

opeens claimde ze levensheks uit het niets. terwijl ze eerder cupido claimde.

dit gaf mogelijk bij sommige de doorslag om haar rare gedrag af te straffen met een lynch.
 

DeletedUser64575

Guest
de goedjes konden winnen als blue lynch was en ik lunch, dus goedjes die niet meer konden winnen is BS.

ik zorgde er alleen op een manier dat niet goed was dat goedjes nog eens kans maakte

Als Freaker en Yankee daadwerkelijk hadden gedacht dat ze nog konden winnen, dan was het nog leuk geweest. Als je naar hun laatste posts kijkt dan is het duidelijk dat ze wisten dat ze niet meer gingen winnen :p
 

DeletedUser77639

Guest
Als Freaker en Yankee daadwerkelijk hadden gedacht dat ze nog konden winnen, dan was het nog leuk geweest. Als je naar hun laatste posts kijkt dan is het duidelijk dat ze wisten dat ze niet meer gingen winnen :p
wat dus BS is, gedacht te kunnen winnen is evenveel als niet meer kunnen winnen, behalve als het ging hoe ik zeg

blue lynch en ik lunch wat nog perfect mogelijk was

EDIT: net hetzelfde als paar potjes terug waar ik het opnam tegen een G/s. waar het me bijna gelukt was om de goedjes te laten winnen ipv het G/s koppel
 

DeletedUser64575

Guest
en het wisselen van Jessica rol zorgde juist uiteindelijk voor de grootste verwarring.

opeens claimde ze levensheks uit het niets. terwijl ze eerder cupido claimde.

dit gaf mogelijk bij sommige de doorslag om haar rare gedrag af te straffen met een lynch.

Cupido is een bijrol, dus Levensheks + Cupido had prima gekund. In die situatie was DAMN alsnog Burger geweest.
 

DeletedUser1435

Guest
Dan hadden ze het zover gekregen nadat ze zichzelf bloot hadden gegeven als G/S & dan was het gewoon een kwestie van: 'wie laten we het liefst winnen?'.
Dat is geen WvW ;)

de goedjes konden winnen als blue lynch was en ik lunch, dus goedjes die niet meer konden winnen is BS.

ik zorgde er alleen op een manier dat niet goed was dat goedjes nog eens kans maakte

dit dus. blue kon het koppel weer opnaaien.

feit is gewoon dat de spelleiding advies moet vragen aan zeer vakbekwame wvw'ers in deze situaties.
 
Reactiescore
976
wat dus BS is, gedacht te kunnen winnen is evenveel als niet meer kunnen winnen, behalve als het ging hoe ik zeg

blue lynch en ik lunch wat nog perfect mogelijk was

EDIT: net hetzelfde als paar potjes terug waar ik het opnam tegen een G/s. waar het me bijna gelukt was om de goedjes te laten winnen ipv het G/s koppel

Kijk dit vind ik al fout. Je kiest als G/S de positie om de goedjes te helpen, dat zou niet mogen. G/S is een derde partij, die voor zichzelf moet strijden tot de dood.
 
Bovenaan