[Speeltopic] WvW #256 Gamers van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser76681

Guest
Mijn argumenten zijn niet alleen gebaseerd op dat privé gesprek (ik heb het er ook wel vaker met jou over gehad privé) en op het moment van mijn lynchpost had ik je copy paste nog niet ontvangen van het gesprek tussen jou & DZ. Toch vond ik je helemaal anders spelen dan vorige netwerkpotjes & had ik het gevoel dat je express af en toe mij negeerde. Maroen vind ik niet verdacht & de fout die die maakte was niet zo bedoelt als ik hem/haar mag geloven. Vandaar dat ik ook op jou ben gebleven, zelfs na dat je dat gesprek doorstuurde.

Maroen -> Hem :) ff verlossen van het hij/zij
 

DeletedUser64575

Guest
Mijn argumenten zijn niet alleen gebaseerd op dat privé gesprek (ik heb het er ook wel vaker met jou over gehad privé) en op het moment van mijn lynchpost had ik je copy paste nog niet ontvangen van het gesprek tussen jou & DZ. Toch vond ik je helemaal anders spelen dan vorige netwerkpotjes & had ik het gevoel dat je express af en toe mij negeerde. Maroen vind ik niet verdacht & de fout die die maakte was niet zo bedoelt als ik hem/haar mag geloven. Vandaar dat ik ook op jou ben gebleven, zelfs na dat je dat gesprek doorstuurde.

Wat ben je toch lekker correct met je 'hem/haar'.

Maar @maroen1 leuk dat je meespeelde. Hopelijk zien we je volgend potje terug :)
 

DeletedUser

Guest
Lynch

Maroen werd verdacht, de gehele groep riep zijn naam. Gooi hem op de brandstapel werd er geroepen, Maroen was bang, en kroop in een hoekje. Vervolgens sprak hij de woorden uit: Laat me met rust! Ik doe niks verkeerd! Met wat wisselwarrig commentaar, werd er toch besloten dat hij degene was, die ze moesten opofferen. Helaas was Maroen het er dus niet mee eens, en trok zijn pistool. EN NU ZITTEN! Jenskeuh wou de held uithangen, en liep naar hem toe. Maar Maroen was niet bang om te schieten, en schoot vliegensvlug Jenskeuh in zijn hoofd, watblaasjeinmijnoor, kon het niet verdragen, had te veel liefdes verdriet, en hing zichzelf op. Maroen werd gauw gegrepen en in het vuur gegooid.
Maroen1 was
Jager
Jenskeuh was
Infectiewolf
Watblaasjeinmijnoor was
Cupido

Stemmingen:
1. Calamus Incendium
2. Freaker Play - Sander14
3. Jenskeuh - Maroen1
4. Dragonfriend723
5. Tigor / Anthraxxis - Maroen1
6. DemocratischeZwijmelaars - Sander14
7. Jokersbrain
8. GaMeBr3AkeR - Sander14
9. Monobear -> Maroen1
10. .Timeforplanb
11. UnleashedPiraat
12. Tim1234
13. WatBlaasJeInMijnSpecialeGoedjesOor? - Tigor
14. Lucaskrol
15. JessicaVD - Calamus Incendium
16. Status Quo
17. Maroen1 - Sander14
18. Sander14 - Maroen1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
LUNCH

Sander14 liep door een bos, savonds, om te checken wie er nou daadwerkelijk niet in zijn bedje lag, maar de internetkast aan het bewaken is. Ineens hoorde hij plots geruis in de struiken, hij keek om zich heen.... Niks te bekennen, hij liep door, maar stond van schrik stil, als er ineens iets heel harigs op hem af dook, hij werd gegrepen, probeerde zich te verweren en riep zijn longen uit zijn lijf maar…. Tevergeefs

Sander14 was

Burger

Burgemeester
Verhul jullie nieuwe burgemeester

Monobear

Stemmingen

Tigor -> Freaker BM

Sander14 -> Sander14 -> DemocratischeZwijmelaars -> Monobear

WatBlaasJeInMijnOor? -> DemocratischeZwijmelaars -> Monobear

Maroen1 -> Tigor

TimeforplanB -> Sander14 -> Monobear

Jokersbrain -> Jenskeuh

DemocratischeZwijmelaars -> Draakje

JessicaVD -> DemocratischeZwijmelaars

MonoBear -> Freaker play

Freaker Play -> Monobear

GaMeBr3AKeR -> Monobear

Jenskeuh -> Monobear


NIET GESTEMD:

Calamus Incendium

Dragonfriend

UnleashedPiraat

Tim1234

Lucaskrol

Status Quo

Royalist
 

DeletedUser64575

Guest
Succes goedjes <3

BTW ik kan boos worden op een onsportieve lunch, maar dat doe ik niet want dit hoort bij het spel.

Laat me raden, jij hebt Maroen omgepraat? We wisten dat jij op Jens zat namelijk, vandaar de lunch :p Of zit ik ernaast?
 
Reactiescore
3.586
Het mogelijke antwoord op de vraag die je stelde kan in mijn ogen van nut zijn in het potje :p
 

DeletedUser

Guest
Onbekende actie

Jessica lag lekker te slapen,
Ze droomde van strand, zee en zon. Een zacht briesje, lekker warm, streek langs haar wang. Een paar spetters warme vocht ook. Ze werd langzaam wakker uit de droom.... om in een nachtmerrie terecht te komen. Ze keek recht in de ogen van... voordat ze zag wat het was, was ze al dood.

JessicaVD was
Priester
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan