[Speeltopic] WvW #256 Gamers van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser64575

Guest
Ja idd ... Vooral met zoeen goed verhaal (behalve laatste dag dan, was kapot lol)

Tsja, kunnen jullie ook niets aan doen. Dag 1 al 5 actieve spelers uit het spel en dag 2 meteen 4 inactieven eruit mogen zetten. Toch vind ik het goed dat je zo consequent gebleven bent en ze meteen dood hebt laten vallen. Wordt altijd teveel uitgesteld naar mijn mening, zelfs als het bedoeld is om het potje te redden.
 

DeletedUser

Guest
Tsja, kunnen jullie ook niets aan doen. Dag 1 al 5 actieve spelers uit het spel en dag 2 meteen 4 inactieven eruit mogen zetten. Toch vind ik het goed dat je zo consequent gebleven bent en ze meteen dood hebt laten vallen. Wordt altijd teveel uitgesteld naar mijn mening, zelfs als het bedoeld is om het potje te redden.

Ja je moet consequent zijn om regels op te kunnen stellen, als je bij de
éen 3 dagen wacht en bij de ander 1, dan is het ook raar hea. 2 Dagen simpel zat.


Tof dat mensen wel vonden dat ik het goed gedaan heb, tuurlijk wist ik niet alles maar heb m'n best gedaan :)
 

DeletedUser65921

Guest
Meeste gebeurde op skype, dat is het gevolg van netwerkpotjes :p
 

DeletedUser74966

Guest
Vind ik wel jammer. Dan mis je nogal wat info als je er minder tijd voor hebt of daar niet altijd bij kunt (zoals ikzelf)
 
Bovenaan