[Speeltopic] WvW #256 Gamers van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
3.586
Enigste wat je opgevallen is? Ik was gewoon online. Game ook btw

De ketterse was ook gewoon online,.... zullen zien of Game wolf is dan, zo niet overweeg ik wel op jou te stemmen. En ja in de 2 pagina's van vandaag is dat het enige wat me hier opviel ja :)
 

DeletedUser76681

Guest
Gamebreaker

ik vertouw het niet bij hem, maar had nog wel wat meer respons verwacht na mijn postje
 

DeletedUser

Guest

Lynch:

GameBreaker!!! Het is Gamebreaker!! Riepen er vescheidene, nee, zei gamebreaker! Ik ben het niet! Geloof me nou! Jawel kettersewolf! Jij bent het! Je had beter niks kunnen doen! Gamebreaker probeerde zich nog te verweren maar niets hielp, niets bracht de goedwillige mensen op andere gedachten, hij werd gegrepen en op de brandstapel gegooid.




Gamebreaker was:



Priester
 

DeletedUser

Guest

LUNCH


Royalist lag heerlijk te slapen, tot hij luid gehuil hoorde. Hij sprong op met een mes in zijn handen. WIE IS DAAR! Riep hij, uiteraard geen reactie. Hij keek voorzichtig uit het raam, want hij kreeg het allemaal mee wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Dus hij was op zijn hoedde, op zijn hoedde voor de wolven, hij liep naar buiten maar voordat hij 1 stap naar buiten had gezet, werd hij vanachter gegrepen door een harige klauw.



Royalist was

Burger
 

DeletedUser65921

Guest
Ok dit is ferm kut want we hebben nog minstens 2 slechtjes

2. Freaker Play
4. Dragonfriend723
5. Tigor / Anthraxxis
7. Jokersbrain
10. .Timeforplanb
16. Status Quo

Jokersbrain kan enkel welp zijn wel.
 

DeletedUser75690

Guest
Huh wtf? Waarom zou ik welp zijn of (ketterse) wolf? Ik heb gewoon een claim.
 

DeletedUser75690

Guest
freaker play.

Stuur me even een PM, mijn skype ben ik alweer kwijt..
 

DeletedUser75690

Guest
Ik claim een zienende rol. Maar waarschijnlijk ben nu ik vanavond of lunch of lynch door jullie slimme actie. Beetje dom om zomaar lukraak mensen te gaan beschuldigen met z'n allen.
 
Bovenaan