[Speeltopic] WvW #255 Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

DeletedUser74966

Guest
Lijkt mij dat wolven elkaar ook wel proberen te redden? Tenminste, aangezien ze in de minderheid zijn (nog) en ze daarom niet eentje willen verliezen kunnen ze elkaar ook gaan safen. Logisch
 

DeletedUser76681

Guest
Elke speler wil toch zijn eigen hachje redden?
Daar hoef je niet per se wolf voor te zijn.
Ik vind de stemmen op Jokersbrain ook behoorlijk goedkoop.
Ik snap dat je op dag 1 voor niemand gegronde redenen hebt maar Jokersbrain dacht in ieder geval mee.

Hij betrapte mij op een onwaarheid en dat vind ik echt niet zo gek gevonden.
Als iemand actief zegt te zijn en het dan niet is, zou ik dat ook verdacht vinden.
Ik weet alleen niet of dat bij mij veel zegt maar dat is een ander verhaal.
Vorige potje was ik namelijk wolf en een van de actiefste.

Klopt, Geef ik je geen ongelijk in. Maar zou je dan in eerste plaats niet even wachten tot die persoon online komt en kijkt wat ie zegt alvorens je een stem plaats omwille dat hij zegt actief te zijn maar niet actief is.l op dat moment?

Zo zou ik toch zijn iig. Maar goed is idd gissen en soms verkeerd gissen.
 

DeletedUser18987

Guest
Klopt, Geef ik je geen ongelijk in. Maar zou je dan in eerste plaats niet even wachten tot die persoon online komt en kijkt wat ie zegt alvorens je een stem plaats omwille dat hij zegt actief te zijn maar niet actief is.l op dat moment?

Zo zou ik toch zijn iig. Maar goed is idd gissen en soms verkeerd gissen.

Bij een normaal potje wel want dan weet je dat het nog meer dan uur is tot de deadline.
Nu weet je echter niet wanneer de deadline is en moet je al stemmen.
Dan is het toch niet erg vreemd dat hij alvast een (voorlopige) stem plaatst in afwachting van de reactie.
 

DeletedUser76681

Guest
Bij een normaal potje wel want dan weet je dat het nog meer dan uur is tot de deadline.
Nu weet je echter niet wanneer de deadline is en moet je al stemmen.
Dan is het toch niet erg vreemd dat hij alvast een (voorlopige) stem plaatst in afwachting van de reactie.

Dat heb ik ook niet gezegd en dat begrijp ik ook wel dat je dan een stem plaats. Maar ik vind zijn argumentatie fout, omdat ik wbj Verdedig en hij er een mogelijke link in ziet (die er helemaal niet is) volgt hij jenskeuh en stemt hij op wbj?

Nou dan heeft hij toch nog tijd gehad om eventueel eens te kijken waarom er op andere Lynch stemmen waren gekomen? En niet alleen op wbj? Ik heb zelf eerst gekeken waarom er Lynch stemmen kwamen op Marneus bv.
 

DeletedUser48278

Guest
Ik kon helaas niet meer stemmen ivm werk. Maar ik denk dat Yankee, jokersbrain en WBJIMO ook allen goedjes zijn eigenlijk.
 
Reactiescore
3.586
Ik denk dat de stemmen op jou vooral gebaseerd zijn omdat je je hachje wilt redden. En omdat je dingen leest die er niet zijn. ;)

Je vergeet wel 1 belangrijk dingetje. Namelijk dat WBJIMO al 3 stemmen had inclusief mijn stem voor er 1 stem of 1 aanleiding naar mij was gewezen. Dus hoezo om mijn hachje te redden?
 
Reactiescore
3.586
Klopt, Geef ik je geen ongelijk in. Maar zou je dan in eerste plaats niet even wachten tot die persoon online komt en kijkt wat ie zegt alvorens je een stem plaats omwille dat hij zegt actief te zijn maar niet actief is.l op dat moment?

Zo zou ik toch zijn iig. Maar goed is idd gissen en soms verkeerd gissen.

Vergeet niet dat mijn lynch niet enkel gebaseerd was op het feit dat hij zei actief te zijn en dit niet was. Overigens is zijn reactie op deze post precies wat ik toen dacht.

Nou dan heeft hij toch nog tijd gehad om eventueel eens te kijken waarom er op andere Lynch stemmen waren gekomen? En niet alleen op wbj? Ik heb zelf eerst gekeken waarom er Lynch stemmen kwamen op Marneus bv.

Misschien heb ik alles gelezen en vond ik de lasten tegen WBJIMO het beste en heb ik daarom mijn stem op hem veranderd. Jij en WBJIMO stemmen vervolgens op mij en daardoor gaat hij er misschien in blijven en ik uitgaan dus er is wel degelijke een link.
 

DeletedUser18987

Guest
Vergeet niet dat mijn lynch niet enkel gebaseerd was op het feit dat hij zei actief te zijn en dit niet was. Overigens is zijn reactie op deze post precies wat ik toen dacht.

Wat is die ander reden dan? Slechte kandidaatstelling voor BM?
Snap verder niet wat je bedoeld.
 

DeletedUser64575

Guest
Vergeet niet dat mijn lynch niet enkel gebaseerd was op het feit dat hij zei actief te zijn en dit niet was. Overigens is zijn reactie op deze post precies wat ik toen dacht.



Misschien heb ik alles gelezen en vond ik de lasten tegen WBJIMO het beste en heb ik daarom mijn stem op hem veranderd. Jij en WBJIMO stemmen vervolgens op mij en daardoor gaat hij er misschien in blijven en ik uitgaan dus er is wel degelijke een link.

Mwah, ik sluit me aan bij Marneus. Ik denk dat jij noch Yankee slechtje zijn, en ik zelf natuurlijk ook niet. Dan is het aan de BM om er toch iemand uit te stemmen.

Dit is het nadeel van gericht stemmen zonder een degelijke theorie.

E: woordjes vergeten
 

DeletedUser77639

Guest
Sinterklaas (BM) stemming
Alle zwarte pieten verzamelden zich in de vergaderzaal, Het sinterklaasfeest moest natuurlijk doorgaan maar er was niemand die alles in goede banen kon leiden. De pieten besloten dus een Sinterklaas te benoemen die alles geregeld moest krijgen. Alle pieten gingen druk in overleg wie de beste Sinterklaas kon zijn dit jaar.
Na uren te hebben overlegd zijn ze tot een stemming gekomen en is er een sinterklaas aangeduid

1. .Time4planB -> Jessicavd -> Blue -> freaker play
2. Tigor -> Jenskeuh
3. Gamebr3aker -> freaker play
4. Jenskeuh -> Blue
5. Jessicavd -> Energy
6. TheManWithItzBlueKnife -> freaker play
7. Yankee60 -> Jessicavd
8. .Royalist. -> Blue
9. Beast Incarnate. -> Blue
10. Energy.
11. Marneus Calgar -> Jenskeuh
12. Svennieboys -> freaker play
13. A Step Back
14. Draakje -> Time4planB
15. Jokersbrain -> Jenskeuh
16. Xilios -> yankee60
17. Calamus Incendium
18. McAwesome -> Jenskeuh
19. WatBlaasJeInMijnOor? -> Jessicavd -> Blue
20. Typiene -> freaker play
21. Freaker play -> Blue

uitlsag:
5x Blue
5x freaker play
4x Jenskeuh
1x Energy
1x Jessicavd
1x Time4planB
1x yankee60

er is nog geen Sinterklaas

Morgen nieuwe BM uitslag
Er kan nog gekozen worden tussen freaker play en Blue​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Wat een kutforum seg, ik kan maar 2 posts onder multiquote zetten ofwat :redface::redface::redface:
Daar gaat dus de helft van de posts die me opvielen toen ik herlas.
Sorry zag hem net pas.

Was aan het streamen.

Nee... Ik zeg altijd zo; beter goed gejat als slecht verzonnen. ik kon zelf niks verzinnen, is dat wat je wilt horen? Denk nou toch eens logisch na.
EDIT:
Echter ga ik voor
Tiphiéne

Vond het nogal een snelle conclusie op mij en een rare beredenering.

Ik zei dat gisteren al, nogal overgelezen dus maar ok.
En ik vind het redelijk wolfs om dingen te gaan pikken van anderen, je hebt normaal altijd een eigen mening.
Wolfjes gaan echter zich goed proberen te gedragen en goedjes nadoen dus.

Op zo een soort stemmen zet ik altijd een stem terug. Zie maar naar vorig potje tussen sander & mij.


Aangezien hij bleef doortrollen na mijn stem acht ik die kans groter, ja. Bovendien toen hij gisteren aan het praten was in de wvw chat zei hij nog niets gelezen te hebben en kort daarna zette hij zijn bm stem op blue en had hij precies toch al wat gelezen als je ziet wat voor comments hij maakte (over goedwillig goedje & dergelijke dat iemand anders eerder dat potje zei).

Ik ben totaal niet mee omdat ik niet in die chat zit maar ok.
Overigens is altijd iets doen geen argument dat het ok is.

Verder was er iets met kansen van 4 op een rij. Aangezien de eerste 3 potjes al gepasseerd zijn is de kans dat hij dit potje wolf is weer gewoon hetzelfde als voor ieder ander, het weinig waarschijnlijke is de potjes hiervoor al gebeurd.

Ik had ook nog 2 posts van xilios staan die ik weg moest doen, iets over 'zeker van een rol zijn'
Je legde al uit dat hij als wolf weet dat die goed is, ok tot daar. Maar als wolf weet je van 20 spelers ofzo dat die goed zijn. Waarom stemt hij dan op die? Want als ik het me goed herinner zei jij die ene speler waarvan hij zeker van de rol was.
 
Reactiescore
3.586
Wat is die ander reden dan? Slechte kandidaatstelling voor BM?
Snap verder niet wat je bedoeld.

Slechtjes worden toch geen of zeer zelden BM? Dus wie zich kandidaat stelt zou in Theorie geen slechtje kunnen zijn. Tenzij je uw kandidatuur zo slecht maakt dat je geen kans maakt als dekmantel. Was ik aan het denken ^^
 

DeletedUser77639

Guest
Lynch Dag 1

Toch vonden de pieten dat er wat mis wat en dat er een aantal heel vreemd deden, het leek alsof er pieten waren die het sinterklaasfeest wouden boycotten.
De pieten zochten naar de meest verdachte en besloten hem in een donker kamertje op te hangen.


1. .Time4planB -> Marneus Calgar
2. Tigor -> jokerbrain
3. Gamebr3aker -> yankee60
4. Jenskeuh -> WBJIMO?
5. Jessicavd -> Marneus Calgar -> WBJIMO?
6. TheManWithItzBlueKnife -> Typiene -> Beast Incarnate.
7. Yankee60 -> Typiene
8. .Royalist. ->
9. Beast Incarnate. -> freaker play -> jokersbrain
10. Energy. ->
11. Marneus Calgar -> freaker play
12. Svennieboys -> jokersbrain -> Blue
13. A Step Back ->
14. Draakje -> yankee60
15. Jokersbrain -> svennieboys -> WBJIMO?
16. Xilios ->
17. Calamus Incendium ->
18. McAwesome ->
19. WatBlaasJeInMijnOor? -> Calamus Incendium -> jokersbrain
20. Typiene -> yankee60
21. Freaker play -> Beast Incarnate.

Uitslag:
3x jokersbrain
3x WBJIMO?
3x Yankee60
2x Beast Incarnate.
1x Typiene
1x freaker play
1x Marneus Calgar

Mededeling!
Lynch Dag 1

Na even te overleggen zijn we tot een oplossing gekomen.
aangezien er 2 pieten gelijk stonden in de BM stemming, hebben ze beide een de kans gekregen iemand te redden van de lynch zak.

Waardoor er 2 van de 3 pieten gered is.

Freaker play besloot om WBJIMO? te redden
Blue besloot om jokersbrain te redden.

yankee60 bleef dus over en zal de lynch zijn.

yankee60 was doodsheks

Denk er verder aan dat er morgen een echte BM gekozen gaat worden tussen freaker play en Blue​



Lunch Dag 1

In de nacht veranderde er een aantal pieten van kleur en gingen opzoek naar nog druk werkende zwarte pieten.

Jammer genoeg voor de gekleurde pieten was iedereen vroeg naar bed om morgen alles op alles te geven om het Sinterklaasfeest te laten doorgaan.


er was GEEN lunch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8414

Guest
Sinterklaas (BM) stemming
Alle zwarte pieten verzamelden zich in de vergaderzaal, Het sinterklaasfeest moest natuurlijk doorgaan maar er was niemand die alles in goede banen kon leiden. De pieten besloten dus een Sinterklaas te benoemen die alles geregeld moest krijgen. Alle pieten gingen druk in overleg wie de beste Sinterklaas kon zijn dit jaar.
Na uren te hebben overlegd zijn ze tot een stemming gekomen en is er een sinterklaas aangeduid

1. .Time4planB -> Jessicavd -> Blue
2. Tigor -> Jenskeuh
3. Gamebr3aker -> freaker play
4. Jenskeuh -> Blue
5. Jessicavd -> Energy
6. TheManWithItzBlueKnife -> freaker play
7. Yankee60 -> Jessicavd
8. .Royalist. -> Blue
9. Beast Incarnate. -> Blue
10. Energy.
11. Marneus Calgar -> Jenskeuh
12. Svennieboys -> freaker play
13. A Step Back
14. Draakje -> Time4planB
15. Jokersbrain -> Jenskeuh
16. Xilios -> yankee60
17. Calamus Incendium
18. McAwesome -> Jenskeuh
19. WatBlaasJeInMijnOor? -> Jessicavd -> Blue
20. Typiene -> freaker play
21. Freaker play -> Blue

uitlsag:
6x Blue
4x Jenskeuh
4x freaker play
1x Energy
1x Jessicavd
1x Time4planB
1x yankee60

Blue is jullie nieuwe Sinterklaas
Time had toch nog geswitcht naar freaker dus is het 5-5 tussen freaker en blue? :p
 
Reactiescore
1.015
Wat een kutforum seg, ik kan maar 2 posts onder multiquote zetten ofwat :redface::redface::redface:
Daar gaat dus de helft van de posts die me opvielen toen ik herlas.

Je kan ze nog steeds per 10 doen, hoor. Gewoon citeren en dan aan het eind ergens op een + en dan citaten invoegen. Krijg je een overzicht van de citaten en dan gewoon invoegen.

E: concreet. Alle citaten op +citaat drukken. Dan druk je op reageer bij het laatste citaat dat je wil (hier geen +citaat). Je kan ze ook allemaal citeren, random quote pakken om te reageren en manueel weg dan. Doordat je op reageren drukt, verschijnt er linksonder tekstvak een balk met citaten invoegen. Die balk heb je nodig om het snel en efficiënt te doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.586
Wat een kutforum seg, ik kan maar 2 posts onder multiquote zetten ofwat :redface::redface::redface:
Daar gaat dus de helft van de posts die me opvielen toen ik herlas.

Ik heb daar ook enorm lang mee gesukkeld. Je moet je scherm 1 of 2x verkleinen als je teveel citaten hebt zie je een bepaalde knop niet meer en deze zie je wel als je uw beeld dus verkleint.
 

DeletedUser18987

Guest
Slechtjes worden toch geen of zeer zelden BM? Dus wie zich kandidaat stelt zou in Theorie geen slechtje kunnen zijn. Tenzij je uw kandidatuur zo slecht maakt dat je geen kans maakt als dekmantel. Was ik aan het denken ^^

Stel me eigenlijk altijd op een korte manier kandidaat als ik me kandidaat stel.
Vind het namelijk onzin om een uitgebreid verhaal te typen aangezien mensen daar toch niet voor stemmen volgens mij.
Mensen stemmen op activiteit en op basis van het vorige potje voor zover ik weet.
Actief was ik van plan om te zijn vandaag dus dan had ik een serieus gehad naar mijn mening.
Echter ben ik niet actief geweest dus daar ging mijn kans.
Waarschijnlijk sowieso niet zoveel kans gehad aangezien ik het vorige potje wolf was en g/s koppel.

Heb me overigens zover ik weet nog nooit kandidaat gesteld als wolf.
Ook niet met een slechte kandidaatstelling dus.
 
Reactiescore
3.586
De enige reden waarom er geen lunch is komt doordat er op een DO gelunched is of zijn daar meerdere opties bij?

Infectie enzo kon toch pas na enkele dagen.
 
Bovenaan