[Speeltopic] WvW #255 Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

DeletedUser8414

Guest
We zijn pas 24 uur bezig.
Gisteravond was ik gewoon actief en daarna andere verplichtingen.
Gewoon online? Ik heb net pas ergens anders gereageerd en verder ben ik niet online geweest dus hoe kom je daarbij?
Op het moment van mijn post zag ik dat je online was en hier nog niet had gereageerd, vandaar deze opmerking. Je hebt echter kort daarna gereageerd wat ik ook aangaf in mijn post.
 

DeletedUser18987

Guest
Is hij de enige inactieveling? of de enige inactieveling waarvan.je zeker weet wat zn rol is? Vind deze post enigszins verdacht.

Zeker weet wat mijn rol is?
Hoe zou Jokersbrain mijn rol kunnen weten dan?
Snap niks van je post en snap al helemaal niet wat daar verdacht aan is door deze reden.
Bedoel je dat we samen wolven zijn of wat?
 

DeletedUser64575

Guest
Ik zeg toch nergens dat ik zeker ben. Ben jij zeker dat ik een slechtje ben dan? Het is dag 1 vermoed dat niemand echt veel waarde hecht aan theorieën.

Dat was ook precies de reden dat ik op een inactiefje stemde. Echter smijt jij nu met een wel heel vreemde theorie naar iemand die al verdacht was. Dat komt eerder als een wolvenstem over dan mijn posts, naar mijn mening dan.
 
Reactiescore
3.587
Dan hoef ik mij idd geen zorgen te maken en dat doe ik ook niet, maar ik wil niet dat er een mogelijk goedje uit gaat omwille van de gemakkelijke stemmen en de redenen die ik voor mij niet terecht vind.

De stemmen op mij zijn anders nog gemakkelijker dus waarom wel op mij stemmen dan? Je begrijpt toch dat ik al 2 redenen heb jou te linken met WBJIMO nu. Eerst verdedig je hem subtiel door te zeggen dat BM stemmen niks zeggen of iemand een slechtje is of niet, toen WBJIMO daar juist voor verdacht werd. Nu WBJIMO wat stemmen krijgt, gaan jullie samen op mij omdat ik al 1tje van BI achter mijn naam had staan zonder degelijke uitleg. Dat vind ik erg goedkoop en erg verdacht.
 

DeletedUser63354

Guest
Vraag je dit omdat je wil testen of ik consequent ben of omdat je gewoon het topic nog niet doorgelezen hebt? Ik heb een aantal pagina's terug namelijk een post gemaakt met wat ik opmerkelijk vond en op basis daarvan een stem geplaatst.

Na die post kan ik daar alleen nog aan toevoegen dat de snelle meelopers (Jessica en Joker) mijn aandacht trekken omdat mijn theorie best nog in zijn kinderschoenen stond.

Beiden. Ik heb de eerste pagina doorgelezen en wat me opviel aan je posts was dat je, afgezien van Jessica die geen goede bm-kandidaat zou zijn (eens), niemand aanviel, maar juist complimenteerde. Ik heb een paar keer gelezen dat je mij een sterke speler vond, waarvoor dank, maar vorig potje was ik bijvoorbeeld gewoon wolf en men zou me daar niet op moeten beoordelen als Bm. Tuurlijk, ik wil best Bm zijn. Maar ik vraag me dan af: Het is laatste tijd weer vanzelfsprekend geworden dat de Bm gezien wordt. En nu zijn er dus al 2 mensen die van mening zijn 'dat Blue een sterkere Bm zou zijn'. Hoezo? Bang om gezien te worden?

Dan ga ik nu nog eens kijken naar je verdenkingen.
 
Reactiescore
1.015
Kan ik ook zeggen over jou stemchange waar ik ook in beide geen duidelijke reden zie ^^ Het is dag 1 verwacht je een waterdichte theorie?


Ik stemde op Sven omdat het bijna 21 uur was en de DL dus mogelijk kon komen, met de gedachte dat zolang die niet komt ik mijn stem wel nog op iets beters kon veranderen.

Ik vind dat je je schuldig maakt aan verzuim. Je stemt op iemand omdat hij zich op de achtergrond houdt bvb, terwijl je er zelf nog niet was. Dit zijn gewoon tegenstellingen die ik niet graag zie.
 
Reactiescore
3.587
Ik vind dat je je schuldig maakt aan verzuim. Je stemt op iemand omdat hij zich op de achtergrond houdt bvb, terwijl je er zelf nog niet was. Dit zijn gewoon tegenstellingen die ik niet graag zie.

Ik claimde dan ook niet zoals Sven wel deed erg actief te zijn. Toen ik mijn lynch plaatste waren er nog amper andere mensen die een lynch hadden gezet dus ging ik zelf achter iets zoeken en kwam op hem uit. Hoeft verder niet teveel achter gezocht te worden, ben gewoon een goedje.
 

DeletedUser8414

Guest
Beiden. Ik heb de eerste pagina doorgelezen en wat me opviel aan je posts was dat je, afgezien van Jessica die geen goede bm-kandidaat zou zijn (eens), niemand aanviel, maar juist complimenteerde. Ik heb een paar keer gelezen dat je mij een sterke speler vond, waarvoor dank, maar vorig potje was ik bijvoorbeeld gewoon wolf en men zou me daar niet op moeten beoordelen als Bm. Tuurlijk, ik wil best Bm zijn. Maar ik vraag me dan af: Het is laatste tijd weer vanzelfsprekend geworden dat de Bm gezien wordt. En nu zijn er dus al 2 mensen die van mening zijn 'dat Blue een sterkere Bm zou zijn'. Hoezo? Bang om gezien te worden?

Dan ga ik nu nog eens kijken naar je verdenkingen.
Ik baseer me niet alleen op het vorige potje, ik heb er best een aantal teruggekeken en je kwam er vaker goed uit, vandaar ook mijn complimenten die ik meermaals maakte.

Ik wil echter graag BM worden, maar ik acht mij minder geschikt omdat ik minder ervaring heb, dit is mijn 3e potje namelijk. Maar zoals gezegd, ik wil het graag worden, dus indien je op mij wil stemmen kan ik dat alleen maar toejuichen. Ik heb ook geen schrik om gezien te worden, graag zelfs! :)
 
Reactiescore
1.015
Heb je nog nooit iemand actief weten zijn over het algemeen, maar die er dag 1 niet was vroeg? Ik ben ook maar 6u30 thuis. Als ik je zeg actief te zijn en mijn eerste reactie komt rond 7u of ik bouw een theorie en die komt pas rond 8u. Ga je me dan ook lynchen omdat ik gezegd heb actief te zijn, maar niet vroeg online kan zijn?
 

DeletedUser18987

Guest
Laten we nou ook niet een groot drama gaan maken van die stem van Jokersbrain op mij.
Ik was er inderdaad niet, daar heeft hij gelijk in.
Het was een makkelijke stem van hem maar om hem daar nu op te veroordelen vind ik ook wel erg makkelijk.
 
Reactiescore
3.587
Heb je nog nooit iemand actief weten zijn over het algemeen, maar die er dag 1 niet was vroeg? Ik ben ook maar 6u30 thuis. Als ik je zeg actief te zijn en mijn eerste reactie komt rond 7u of ik bouw een theorie en die komt pas rond 8u. Ga je me dan ook lynchen omdat ik gezegd heb actief te zijn, maar niet vroeg online kan zijn?

Ik snap maar bar weinig van je zinsopbouw eerlijk gezegd :s Mijn lynch op Sven had trouwens niet enkel daarmee te maken. Maargoed ik ben geen wereldspeler dus snap sws niet dat jij het verdacht vind dat ik niet met iets beters afkom op dag 1 terwijl letterlijk nog niemand met iets beters was afgekomen net voor de DL die al kon komen.
 

DeletedUser63354

Guest
Nou, eerlijk gezegd is het wel een heerlijk belangrijk detail in deze dat Capri niet meedoet.
Daarmee vervalt eigenlijk gewoon je hele punt maar je zegt dat je punt in stand blijft? Apart.
Natuurlijk is het hartstikke vreemd dat hij zomaar, zonder dat het veel toevoegt, een speler noemt die niet meedoet.
Vind het erg verdacht dat je Tiphiene als minder bekende speler makkelijk probeert te bashen.
En dan ook nog eens met een reden die niet klopt.

Ik vertrouw Jokersbrain --> TheManWithItzBlueKnife voor geen meter.

Mwah. Je komt met een post terwijl ik daar straks al verklaard had (tegen Dragonfriend) dat het een poging tot uitlokking was. Toen ik erachter kwam dat Capri niet meedeed, wilde ik mijn stem voor even laten staan, totdat er een reactie kwam. Daarna heb ik hem ook weggehaald.

'Makkelijk bashen' is dan ook totaal niet aan de orde. De posts van Tiphiene daarna vond ik juist toevoegend.
Dat je mij 'voor geen meter' vertrouwt is trouwens bijzonder overdreven. Ik zou denken dat dit een poging tot uitlokken is?

Graag zie ik een reactie tegemoet. Ben benieuwd.
 
Reactiescore
3.587
Als ik eruit lig en WBJIMO blijkt ooit een slechtje te zijn bekijk dan de link met Tigor nog eens als die er dan nog inzit en omgekeerd ook ^^
 

DeletedUser18987

Guest
Mwah. Je komt met een post terwijl ik daar straks al verklaard had (tegen Dragonfriend) dat het een poging tot uitlokking was. Toen ik erachter kwam dat Capri niet meedeed, wilde ik mijn stem voor even laten staan, totdat er een reactie kwam. Daarna heb ik hem ook weggehaald.

'Makkelijk bashen' is dan ook totaal niet aan de orde. De posts van Tiphiene daarna vond ik juist toevoegend.
Dat je mij 'voor geen meter' vertrouwt is trouwens bijzonder overdreven. Ik zou denken dat dit een poging tot uitlokken is?

Graag zie ik een reactie tegemoet. Ben benieuwd.

Je kan van alles zeggen dat het een poging tot uitlokken is.
Het kan zeker zo zijn dat dat het geval was maar het kan ook gewoon een makkelijk excuus zijn.

Je liet inderdaad je stem staan maar je gaf al wel een voorzetje hoe Typhiene kon reageren.
Op die manier valt je uitlokking ook niet erg serieus te nemen.
Typhiene reageerde ook precies zoals logisch en precies zoals jij het al had voorgezet.
Hele vreemde actie van je.
 
Bovenaan