[Speeltopic] WvW #201 Grievers van de Glade ~ Maze Runner Theme

DeletedUser55797

Guest
De Ontsnapping:

Siggy & Stephen. Nog twee man in dit grote helse doolhof. Ze hebben een apparaat in hun handen, maar ze weten niet wat ze er mee moeten. Ze trokken een paar dagen er voor uit om het ding te onderzoeken. Zonder resultaten. Stephen wou hier echt wegwezen, hij stelde voor toch die vervloekte Maze in te gaan. Siggy wist het allemaal maar niet. Voor zijn ogen zijn al zoveel Gladers verslonden door die grote vieze smerige Grievers. Maarja, we kunnen hier ook niet overleven met twee personen. De gewassen houden het niet lang meer uit. Ze hebben meer aandacht nodig dan dat hun in deze staat kunnen geven. En er is tevens een heel groot deel verwoest door de Grievers.

Siggy gaf eindelijk toe, hij is de 'leider' van de twee, maar laat dat momenteel niet bepaald merken. Stephen nam het voortouw. Sleep wat verse speren. Spon zelfs een boog en wat pijlen. Siggy was enkel in trans en bad tot een goed einde.

Die nacht stapte ze nog de Maze binnen. Ze waren bijna in de midden cirkel tot er wat gebeurde. Het ijzere apparaat met W.C.K.D erop begon te piepen. Siggy schrok zich dood en scheet letterlijk in zijn broek. Stephen dook juist naar Siggy toe, het kwam namelijk van hem af. In zijn kontzak had Siggy namelijk het apparaat gestopt, dat nu langzaam begon te piepen. Volgens mij is het een tracker... Het wil dat we het gepiep volgen. Siggy knikte alleen.

Ze begonnen verder naar buiten te lopen. En ja hoor, het ding begon steeds sneller te piepen. Siggy begon te stamelen. Maar wa wa wat a als de de dddd de Griever dit nuunuuuunununuu hoort Stephen?! Nouen! Als we dit ding niet volgen sterven we geheid! Siggy hield zijn mond maar en knikte. Uiteindelijk kwamen ze uit op een grot, die nog niet eerder beschreven was. In de grot was er een brug, een stenen brug. Zonder railing. Stephen keek over de rand en zei: blijf maar uit de buurt van de railing... Het is een behoorlijke val naar beneden gezien ik de onderkant niet eens kan zien. Siggy was duidelijk weer bang, deze plek beviel hem ook gewoon helemaal niet. Toch stak hij met Stephen de brug over. Ze kwamen aan bij een stenen muur, wat zo te zien een deur is. Stephen vroeg zich of hoe dit ding nou eigenlijk opende. Siggy raakte het aan het ging open. Hij zette wel twee stappen terug. Stephen glimlachde: goed gedaan man!

Ze stapte de kamer binnen. Er kwam echter geluid van achter. En voor ze het wisten vloog Stephen door de lucht, hij kon nog net de rand van de brug vast grijpen. Siggy pakte zijn speer vast en ontweek de steek van de Griever. Stak zijn speer in de steekarm. Die vervolgs afbrak. Siggy deisde achteruit. Maar te laat. De Griever hapte het hoofd van Siggy af. Het lichaam viel als een zak pinda's op de grond. Stephen was bijna omhoog geklommen maar liet zich snel zakken toen hij zag dat de Griever omdraaide. De Griever was er waarschijnlijk van overtuigd dat hij eroverheen was gevallen, want hij liep door. Stephen gooide zijn been over de railing, maar daarmee brokkelde wat van de brug af... Een lange stilte, maar toch hoorde je een kets van de stenen die de grond raakte. De Griever liep door richting de ingang. Stephen slaakte een zuchtje en liet zicht verder omhoog trekken. Toen hij eindelijk stond werd hij weer opgetild. en vloog door de lucht. De Griever had klaarblijkelijk de stenen gehoord en ging onder de brug door lopen.

De mensen van WiCkEd kregen te horen dat project 1 niet gelukt was. Alle proefkonijnen waren gesneuveld.

Poo. was Nick > Griever (Winnaar)
Duckje was Siggy - Bengel [lynch]
Evil Big was Stephen - Burger [lunch]
 

DeletedUser1435

Guest
evil big slechste speler ever dus.

ik maakte duckje bm omdat hij dus bewezen goedje was maar jij gaat hem alsnog lynchen dan ben je echt oerstom haha :D
 

DeletedUser24056

Guest
knap dat de pot nog op de rails is gekregen na het geflater van Marwo.

Goed gedaan uiteindelijk Poo. Had niet gedacht dat dit zou lukken.
 

DeletedUser59612

Guest
evil big slechste speler ever dus.

ik maakte duckje bm omdat hij dus bewezen goedje was maar jij gaat hem alsnog lynchen dan ben je echt oerstom haha :D

Ik weet niet of en wanneer jij hem zag. Dit kan voor en na het wolf maken geweest zijn. Zelf zat je ook veel fout dus niet helemaal eerlijk dit;)
 

DeletedUser1435

Guest
onzin. ik ging gewoon op spelers die ik niet gezien had.

overigens had ik poo wel door ja maar ik was helaas iets te snel dood.


duckje zag ik geloof ik nacht 4 pas ofzo. niet dat jij dat kon weten maar als ik geen bewezen goedjes meer had dan had ik wel wat twijfel laten doorklinken op zijn minst in mijn bm opvolger ;d
 

DeletedUser59612

Guest
Allemaal achteraf:p maarja klopt dat had ik kunnen gebruiken maar nooit aan gedacht. Want ik keek wel nog op wie jij zat maar dat waren vooral dode goedjes.
 

DeletedUser1435

Guest
in feite was het uitermate geniaal van mij bedacht want duckje was dus engel en ging mnder rap dood door lunch en lynchen zou men hem ook niet zo was mijn theorie.

kon idd deze situatie ontstaan. waardoor hij de beslissing moest brengen en de overige 2 dus op elkaar zouden moeten stemmen en duckje enkel maar een inbox moest kraken.
 

DeletedUser30312

Guest
in feite was het uitermate geniaal van mij bedacht want duckje was dus engel en ging mnder rap dood door lunch en lynchen zou men hem ook niet zo was mijn theorie.

kon idd deze situatie ontstaan. waardoor hij de beslissing moest brengen en de overige 2 dus op elkaar zouden moeten stemmen en duckje enkel maar een inbox moest kraken.

Maar de dorpsoudste was al dood dus de bengels konden niet meer beschermen. We hadden met name geluk dat met de lunch van prosieeb jij ook weg viel. Anders was het een stuk lastiger geworden.

@poo De keuze om mij op te offeren uiteindelijk toch goed uitgepakt :) En Dark night lunchen ipv duckje of big. Goed gespeeld nog de laatste dag. Toen evil big switchte dacht ik echt dat het over was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Poo. Goed gespeeld allemaal. Nu is het tijd voor "The Detective" (zie spellenforum).


hehe :eek:
 
Reactiescore
2.491
Ben al blij dat ik een groot deel van de wolven wist te vinden :) en nooit twijfelen evil!

Mooi potje jongens, dankjewel
 

DeletedUser

Guest
Ja hij heeft het gewoon gedaan hoor. Maar duckje, sowieso heb jij wat mod krachten misbruikt hier. Je had de wolven te snel.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik moet zeggen dat ik aan het einde toch wel een beetje droevig werd:( Ik had toch gedacht dat Evil Big er wel aan zou denken als goedje, en anders Poo. wel, om de posts van mij en Stefan terug te kijken!
Ik hinte duidelijk naar Duckje en Pr0sieeb goedje, Stefan maakte Duckje zelfs BM, en was ziener.

Maar laat ik niet te veel zeggen, want ik was hier de stomste.

Roboro sprak me aan, dacht dat ik wolf was, en ik zei dit:D

[20:58:54] Capricorno Tribalwars: NeexD
[20:59:06] Capricorno Tribalwars: Ben een oersukkel eersteklas kneusxD
[20:59:16] Robin | Roboro: Wat :p
[20:59:17] Capricorno Tribalwars: Ofwel, een debielxD

Vraagt hij serieus nog:

[20:59:25] Robin | Roboro: Hoezo
[20:59:25] Robin | Roboro: :p
[20:59:33] Robin | Roboro: Is dat een rol

Het punt was dus dat ik op dag 2 een bericht kreeg van Mooteman: Ga je nog een actie doen, of wat??

Ik vroeg me af waar hij op doelde, een DO doet toch geen actie verder? Ik had dus de verkeerde beschrijving gelezen, want Ben en Alby stonden onder elkaar, en DO en dorpsgek lijken op elkaar.
Dus in plaats van 9 mensen had ik er 3 gezien. De dag daarna vermoord door jagerschot.

Dus uiteindelijk was ik toch wel het kneusje van deze rondexD

Maar Mooteman, goed geleid! Einige puntje is wel dat je aan het einde ineens heel veel ging verklappen. Dus zeggen dat er nog een sjamaan in zat e.d. Dat had je niet moeten zeggen, gewoon lekker zelf uit laten vogelen.
En de laatste deadline was een beetje raar om ineens te verplaatsen.
Maar verder goed geleid, en leuke verhalen! :D
 
Reactiescore
746
Ben al blij dat ik een groot deel van de wolven wist te vinden :) en nooit twijfelen evil!

Mooi potje jongens, dankjewel

Als hij nooit mag twijfelen dan was jij sowieso dood. Eerste stem stond op jou. Dan heb jij hem overgehaald op mij te stemmen. En dan weer omgedraaid. :D
Dus al bij al is twijfel goed :cool:

Mede door mijn twijfel hebben we gewonnen. Ik twijfelde tussen DK en Prosieb lunch. Heb toen prosieb gekozen na een kleine kansberekening :D :D :D
 
Bovenaan