[Speeltopic] WvW #201 Grievers van de Glade ~ Maze Runner Theme

DeletedUser55797

Guest
@Evil Big, ik heb het een paar keer aangegeven. En als je goed kijkt zie je dat "Nick" Nog niet dood is gegaan door een speler, maar wel is doorgekrast op de muur.
 

DeletedUser59612

Guest
@Evil Big, ik heb het een paar keer aangegeven. En als je goed kijkt zie je dat "Nick" Nog niet dood is gegaan door een speler, maar wel is doorgekrast op de muur.

Ahja die verhaaltjes, natuurlijk. Sorry:p

Oké lastig kiezen dit dan, want duckje leek redelijk bewezen in het begin maar dat kan dus allemaal niet meer van waarde zijn..
 

DeletedUser59612

Guest
Duckje ik denk dan Duckje. Misschien heeft Poo de sjamaan opgeofferd maar dat zal ik nooit zeker kunnen weten. Verder zat Duckje in het begin 2x goed en daarna werd het minder en minder.
 
Reactiescore
2.496
Duckje ik denk dan Duckje. Misschien heeft Poo de sjamaan opgeofferd maar dat zal ik nooit zeker kunnen weten. Verder zat Duckje in het begin 2x goed en daarna werd het minder en minder.

Evil, lees goed door hoe poo 'voorlopig' op de sjamaan sterft, dat is niet opofferen, hij stemde op keizer om dan te kijken hoe de rest ging, zoals hij al heel het spel de motivatie 'ik stemde op een wolfje' gebruikt, deze keer is niet anders ;)

Keizer wist dat hij het niet meer ging redden, zet dan snel zijn stem op poo en plaatst dan: Laat ook maar! hiermee wou hij dus eerst voor poo. kiezen om hem op te offeren en merkte dat het niet meer ging / hij alleen niet echt zou winnen, dus gunde hij het poo.

Je maakt een slechte keuze Evil ;)
 

DeletedUser59612

Guest
Evil, lees goed door hoe poo 'voorlopig' op de sjamaan sterft, dat is niet opofferen, hij stemde op keizer om dan te kijken hoe de rest ging, zoals hij al heel het spel de motivatie 'ik stemde op een wolfje' gebruikt, deze keer is niet anders ;)

Keizer wist dat hij het niet meer ging redden, zet dan snel zijn stem op poo en plaatst dan: Laat ook maar! hiermee wou hij dus eerst voor poo. kiezen om hem op te offeren en merkte dat het niet meer ging / hij alleen niet echt zou winnen, dus gunde hij het poo.

Je maakt een slechte keuze Evil ;)

Ja maar voor jou zijn er dus ook een aantal dingen te zeggen.. niet te doen deze keuze.
 

DeletedUser59612

Guest
Jongens er zijn nog 2 wolven, niet 1, 2!

Wat dus het volgende inhoud: Vanavond gaat er 1 speler uit (Zoja wolf -> morgen kunnen burgers winnen, zoneen winnen de wolven).

Scenario 1: Wolf wordt gelynch, ik gelunch
Morgen is er dan 1 wolf en 2 burgers, alles kan zolang de wolf het goed speelt weten de 2 burgers niet wie het is.

Scenario 2: Wolf gelynch, ik geen lunch
1 bewezen goedje, 1 burger, 1 wolf --> Definitieve keuze ligt bij mij en niet bij de wolf ;)

Scenario 2: Burger lynch, ik lunch
2 wolven, 1 burger --> Wolven winnen

Scenario 3: Burger lynch, ik geen lunch
2 wolven, 1 burger --> Wolven winnen

Vannacht MOET ik gelynched worden want morgen blijft er zowiezo 1 wolf en 2 burgers over, als 1 van beide burgers een 'bewezen' goedje zou zijn heeft een wolf maar 1 kans om te winnen -> Mij overhalen dat hij het niet is, en de wolven zijn M.i. nu al een tijdje duidelijk en dus moet ik er wel aan vannacht :p


Mijn stem blijft op Poo.
Groeten

Deze post duidt er op dat je dus niet wist hoe het zat bij de slechtjes. Hij kan natuurlijk gemaakt zijn, maar het spreekt wel in jouw voordeel. Voor nu haal ik mijn stem even van jou af duckje
 

DeletedUser59612

Guest
@Capri. Ik ben bang dat ik de hele redenering niet echt snap.

Waarom is evil big dan plots goedje?
Kan het niet zijn dat marwo pissed was en stem plaatste op medewolf, en dan het laatste moment tot bezinning kwam? Evil big zag dat mede wolf marwo toch ging doodvallen en plaatste dan stem op marwo (die al niet meer ging uitmaken na de stem van Ice).

Ik kan er ofc compleet naast zitten maar ik denk dat ik een belangrijk puntje mis in je redenering? :s

Fair enough.
Dat laatste bewijst dan dat zowel Evil Big als Ice wolven zijn, volgens jou? Dat zou iig mijn theorie ook onderbouwen over de twee. :D
Of begrijp ik dat verkeerd?

Gezien Kunjack sinds mijn laatste stem toch wel weer degelijke argumenten aanhaalt valt mijn verdachte ook een beetje weg.

Voorlopig op het lijstje staan echter Capri, Ice en Evil Big.

Ice wegens een bovenstaande post dat hij in 2 minuutjes het topic heeft doorlezen. Dat kan niemand. Misschien is het voor hem helemaal niet nodig om een topic te doorlezen. Voor hem staat al vast wie er moet sterven? Nogal wolfs om niet te zoeken naar argumenten, maar meer te gaan spelen op gevoel, wat hij tegen Yellow had afgeraden.

Evil big, daar ben ik het niet echt zo zeker over. Soms haalt hij goede argumenten aan, en dan ook weer eens niet. Wisselvallige speler, die het voorlopig goed doet? Voordeel van de twijfel.

Capricorno. Correct me if I'm wrong, maar het enige dat ik zie is dat je anderen verdedigt en andere argumenten probeert te weerleggen. Je komt echter zelf niet af met een goede onderbouwing of een eigen argument? Het is dan ook gemakkelijker om als wolf argumenten te weerleggen dan er zelf op te bouwen tegen weerloze burgers.

Again. Correct me if I'm wrong?

Mmh hier haalt Poo aan dat Kunjack(wolf) niet meer zo verdacht is, maar zijn andere 3 verdachten blijken achteraf allemaal goed te zijn. Dik gedrukt trouwens ook steeds indekken, dat wat wolven altijd doen.

Duckje heeft zo goed als geen verdachte posts, maar post dan ook niet zoveel naast zijn stem posts. Poo daarentegen maakt vaak rare beslissingen en lift vaak mee met andere(credits naar ice voor deze). Ik zet mijn stem dus op Poo en laat hem daar ook op.
 
Reactiescore
746
Jammer Big. je maakt een fout. Ik heb jammer genoeg geen tijd om vanavond te WvW'en. Het enigste waar ik je op wil wijzen:

Sorry evil en poo. Ren mooi georchestreerd stukje toneel op deze en de vorige pagina.... Ben benieuwd hoeveel Posts daarvan achter de schermen doorlopen zijn, dese macht is het erop of eronder voor zowel burgers als wolven en telt iedere stem ;) dat niemand durft te stemmen weegt voldoende door dat ik wel mijn stem plaats.


poo.

@ spelleider, naar alle waarschijnlijk wordt ik gelunched vannacht omdat ik het enige 100% bewezen goedje ben en mijn stem cruciaal is, als er 3 spelers overblijven (en daar is 1 bewezen goedje tussen) komt het op mijn stem neer en ik heb mijn beschuldigingen al geuit, de wolven kunnen niet anders dan mij lunchen om nog kans te maken.


Handige manier om stemmen te ronselen gisteren? Er even inwrijven dat hij 100% bewezen is. Wat dus niet zo is. Even zeggen dat zijn stem cruciaal is om er een slechtje uit te krijgen. En dan nogmaals zeggen dat hij een goedje is. En dan zeggen 'de wolven kunnen niet anders dan mij lunchen'. En dat klopt helemaal. Iedere deftige wolf zou in dit stadium de BM gelunched hebben. Waarom is dat niet gebeurd? Ik zal het je zeggen. Gisteren stond zowel DK als Big nog in twijfel. Hij voelde het warm worden onder zijn voeten gezien ik nog twijfelde tussen big en Gerwin. Even benadrukken dat hij goedje was zou misschien stemmen in zijn voordeel kunnen opleveren, namelijk het niet stemmen op Gerwin, maar stemmen ronselen voor tegen Poo.

Daarnaast nog wat. DK was voor rede vatbaar. Duckje zit al een paar rondes op mij te vitten. ALS ik wolf was.. had ik duckje gelunched omdat ik DK had kunnen overtuigen denk ik. hem laten inzien dat hij fout zat met mij. Zoals jij me vanochtend geloofde, big. Met Duckje is dit al een paar rondes niet meer mogelijk. Mede door die extra kracht van zijn BM stem... dan moest Duckje dood wilde ik overleven.

iig, je zei al dat je je stem niet meer aanpast (wat ik jammer vind). Dus gefeliciteerd slechtjes. Het was een mooie ronde!

(en ook direct tot vanavond laat, as I said, ik heb vandaag niet echt tijd om te WvW'en nu)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59612

Guest
Ja jezus voor beide is er wat te zeggen... het is gewoon 50/50. Ik ga nu maar op jou Poo omdat Duckje vaker op goedjes ging, maar dat zegt ook niks door die wolf die erbij gekomen was..
 
Reactiescore
746
Tja. Ik begrijp je keuze helemaal hoor. Het is gewoon de verkeerde. En ja, dat is cliché... I know.

Daarnaast stel ik voor dat je kijkt naar wie er het hele spel relatief consequent heeft gestemd.
Ik heb dag 1 kunjack; wolf lynchstem geplaatst etc
gisteren slechtje eruit waar ik als eerste op stemde.
Gisteren was ik eraan door Gerwin als jij niet had gestemd. (had hij blijkbaar niet gemerkt.. zie post erna).


En dat terwijl Duckje sinds dag 3(?) al 'verzekerd' is dat goedjes slechtjes zijn.
Als je het mij vraagt beetje raar

Terwijl duckje, 1ste 2 dagen goed gestemd, dan plots niets meer?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59612

Guest
Voor beide is wat te zeggen, daarom is het gewoonweg gokken:p
 

DeletedUser59612

Guest
Maar het probleem is dat jullie misschien wisten dat sjamaan niet alleen kon winnen en dus hem opofferde?
 
Reactiescore
746
Ik wist dat sjamaan niet alleen kon winnen. Heb ik hier nog gezegd. Echter heb ik ook gezegd dat ik gerwin stemde omdat ik ervan overtuigd was dat hij wolf was. (en ik dacht dat jij sjamaan was). Denk daarbij ook, ik was die dag de eerste die op gerwin stemde. Lijkt me onzin om iemand op te offeren als
1) er slechts 1 stem op jou staat ,
2) er nog geen enkele stem op je medespeler staat?
Daarnaast heeft Duckje sinds dag 3 ook gerwin doodgezwegen. Nooit wat over gezegd. Ik echter heb hem wel steeds vermeld als verdachte. (lees maar na)

Blijkbaar ligt het anders en was gerwin sjamaan, duckje wolf. (gemaakt door mooteman op dag 3)
 

DeletedUser55797

Guest
Gezien ik over een half uur niet meer online ben. En dat Zowel Duckje, als Evil evenals als Poo vastbesloten is met zijn stem.

Deadline!!!

Zometeen: Verhaal - Uitslag & de nabeschouwing / talk kan beginnen :D
 

DeletedUser59612

Guest
Oprotten dit kan je niet doen.... ik zit te twijfelen hier..
 

DeletedUser55797

Guest
oke, als je nog twijfeld kan ik je nog wel tijd geven. Of stem je nu definitief op Duckje?
 
Bovenaan