[Speeltopic] WvW #200 Jubileumpotje - A Game of Thrones

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bedankt allemaal voor de bm-stemmen tot nu toe :). Het zal jullie niet betreuren! Nu durf ik niemand te beschuldigen omdat jullie zo lief voor me zijn :eek:. Behalve CI die zegt dat ik niet lang op de troon zal blijven :(.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Bedankt allemaal voor de bm-stemmen tot nu toe :). Het zal jullie niet betreuren! Nu durf ik niemand te beschuldigen omdat jullie zo lief voor me zijn :eek:.

Laf, zwak en slap.

Naieve troonzitters als jij eindigen vaak met een rollend hoofd
 

DeletedUser

Guest
Lang geleden, tof om nog eens mee te spelen!! Allereerst gaat mijn bm naar Quechua, betrouwbare speler, zeker en vast klaar om er een geweldig potje van te maken!
 

DeletedUser73558

Guest
Mooizo

Koekjes voor df

Lijkt erop dat roboro bm gaat worden, als we game of thrones spelen zal hij dat wss al snel metvzn leven gaan bekopen

Je hebt een stem, dus nu krijgt iedereent och al koekjes? Dat is wat je zei :D

Ik ben één met de bevolking, een heerser zonder hoogmoedswaanzin. Een dode burger voelt als een rib uit mijn lijf.

Dan gaat het een pijnlijk potje voor je worden denk ik. Ik geloof namelijk niet dat we alle slechtjes eruit kunnen halen zonder casualties.
 

DeletedUser65747

Guest
Mijn stem gaat ook naar Roboro fanatieke speler die altijd zijn best doet.

Ik had dit ook wel een potje gevonden om te netwerken want dat is wat GOT is all about. Ook al stemde ik nee dacht ik.. Met zoveel mensen kan dat eigenlijk best!

Zelf zou ik geen BM durven te zijn na het vorige potje!:D
 

DeletedUser73558

Guest
Mijn stem gaat ook naar Roboro fanatieke speler die altijd zijn best doet.

Ik had dit ook wel een potje gevonden om te netwerken want dat is wat GOT is all about. Ook al stemde ik nee dacht ik.. Met zoveel mensen kan dat eigenlijk best!

Zelf zou ik geen BM durven te zijn na het vorige potje!:D

Je reden voor bm stem vind ik een beetje vreemd. Ik denk dat bijna elke speler aan die beschrijving voldoet. Waarom dan precies hem?

Waarom ben je zo blij over het feit dat je geen bm durft te zijn?
 
Reactiescore
25
Stem op mij en iedereen gratis koekjes

Wat voor koekjes? Ik ben nogal kieskeurig... :rolleyes:

Ja maar niemand zou het burgemeesterschap volledig afwijzen.

Ik denk dat dit niet helemaal klopt. Als BM heb je toch een vorm van extra verantwoordelijkheid en ben je óf sneller opgegeten omdat de wolven je eruit willen hebben óf je wordt verdacht omdat je nog steeds leeft na X nachten. Dus ja.
 

DeletedUser65747

Guest
Je reden voor bm stem vind ik een beetje vreemd. Ik denk dat bijna elke speler aan die beschrijving voldoet. Waarom dan precies hem?

Waarom ben je zo blij over het feit dat je geen bm durft te zijn?

Grappig dat iedereen een dergelijke stem maakt en je mij er precies uit pakt?
Vroeger stemde ik altijd Roboro en hij is nog niet veranderd heb ik gemerkt in de laatste 2 potjes.

Het vorige potje werdt iedereen die BM werdt gelijk geluncht. Beetje blijven opletten Stan.
 

DeletedUser73558

Guest
Ik denk dat dit niet helemaal klopt. Als BM heb je toch een vorm van extra verantwoordelijkheid en ben je óf sneller opgegeten omdat de wolven je eruit willen hebben óf je wordt verdacht omdat je nog steeds leeft na X nachten. Dus ja.

Jazeker dat is zo. Maar hoe verdacht is het als je BM afwijst?

Grappig dat iedereen een dergelijke stem maakt en je mij er precies uit pakt?
Vroeger stemde ik altijd Roboro en hij is nog niet veranderd heb ik gemerkt in de laatste 2 potjes.

Het vorige potje werdt iedereen die BM werdt gelijk geluncht. Beetje blijven opletten Stan.

Nouja, omdat jij op de laatste pagina staat. Zit verder niet echt een redenatie achter waarom ik jou ertussenuit pak.

Ah, en dat maakt jou blij omdat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74593

Guest
Bm stem gaat naar Quechua. Vind hem een goede speler die vaak goed zit op de slechtjes!
 

DeletedUser

Guest
Jazeker dat is zo. Maar hoe verdacht is het als je BM afwijst?

Denk dat een muizenval of ziener niet zo snel op de voorgrond zal treden en dus niet zo snel zou roepen ik wil wel BM zijn.
En ja als je slecht bent zou je het kunnen afwijzen is maar net hoe de speler is en welke rollen er nog meer in zitten.

Dus is maar net hoe je het bekijken wil.
 

DeletedUser73558

Guest
Denk dat een muizenval of ziener niet zo snel op de voorgrond zal treden en dus niet zo snel zou roepen ik wil wel BM zijn.
En ja als je slecht bent zou je het kunnen afwijzen is maar net hoe de speler is en welke rollen er nog meer in zitten.

Dus is maar net hoe je het bekijken wil.

Ja, maar dat is het verschil tussen roepen: 'ik wil bm zijn' en het afwijzen. Kunjack zegt: 'niemand zal het afwijzen' en ik vind dat hij daar gelijk in heeft. Tuurlijk, mensen met bepaalde rollen zijn het liever niet. Maar daarom wijzen ze het nog niet af ;)
 

DeletedUser65747

Guest
Jazeker dat is zo. Maar hoe verdacht is het als je BM afwijst?



Nouja, omdat jij op de laatste pagina staat. Zit verder niet echt een redenatie achter waarom ik jou ertussenuit pak.

Ah, en dat maakt jou blij omdat?

Waar haal je eruit dat het mij blij maakt?
 

DeletedUser

Guest
Bedankt allemaal voor de bm-stemmen tot nu toe :). Het zal jullie niet betreuren! Nu durf ik niemand te beschuldigen omdat jullie zo lief voor me zijn :eek:. Behalve CI die zegt dat ik niet lang op de troon zal blijven :(.

Hoop dat je dan wel een beetje rekening wil houden met je mega lange posts.....:$
 
Reactiescore
25
Jazeker dat is zo. Maar hoe verdacht is het als je BM afwijst?

Tja, je kan bij dit spel al om het minste verdacht zijn :p

Uiteindelijk wordt er om te beginnen maar 1 iemand van de 40 BM. Als iedereen BM wilt worden, dan schiet het nooit op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan