[Speeltopic] WvW #200 Jubileumpotje - A Game of Thrones

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52001

Guest
game-of-thrones.jpg


Algemeen
Hints: Nee
Klaagmuur: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Eindtijd stemmen: 21:30. Verhalen zo snel mogelijk daarna.
Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Marwolaeth
Lynch: Rood en vetgedrukt in het topic.
Burgemeester/King of the Iron Throne: Blauw en vetgedrukt in het topic. Oude kiest nieuwe.
Netwerken/Claimen: Zowel Netwerken als Claimen is niet toegestaan. Iedereen die dit wel doet, zal mysterieus door de Bliksem getroffen worden en op slag dood zijn.

Nachtvolgorde
Deadline
Tywin (extra stem wordt er bijgeteld dus. Moet VOOR deadline worden ingestuurd, anders niet geldig)
Lynch
Lunch (+acties die tegen de lunch beschermen zoals eventuele heksen en beschermengels)
Doodsdrankje
Mythomaan
Zienerrollen krijgen hun rol
Stalker
Ygritte
Varys

Deze acties gebeuren zodra ik ze binnen heb. Voor de deadline is voor de nacht, na de deadline is na de nacht:
Cupido
Beul
Infectie
Petyr


Als ik nog wat vergeten ben, staat er vast duidelijk bij de roluitleg wanneer het is. Zo niet, stuur in PM de vraag. NIET in het topic.

Wat betreft de muizenval en rattenval: Ze moeten voor de deadline van de vorige dag, een tijd voor de volgende dag insturen. Dus voor de deadline van de BM, tijd voor dag 1, etc. Deze tijd mag tussen 24:00 en de deadline zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Rollen
Goede rollen:
Eddard Stark
Een normale burger, alleen dan beschermt tegen vroeg sterven. Als hij wordt gelyncht of geluncht op dag 1, zal hij blijven leven. Hij is dan dus een ‘bewezen goedje’ mocht hij dag 1 de lynch zijn. Hoe lang hij dat dan blijft, is niet te voorspellen.

Catelyn Stark/Tully
Een jager, alleen dan een speciale. In plaats van dat ze iemand mag vermoorden als ze zelf sterft, mag ze iemand vermoorden wanneer 1 van haar kinderen sterft. Dit geldt enkel voor het eerste kind dat sterft.

Robb Stark
Een normale burger.

Sansa Stark
Cupido. Als ze zich koppelt aan Joffrey gaat ze niet dood wanneer hij sterft. Bij elk ander persoon waar ze zich aan koppelt wordt het een normaal koppel, dat moet winnen met de goedjes of alleen als ze zich koppelt aan een slechtje.

Arya Stark
Een normale burger, maar als Jaqen sterft zal ze zijn rol als stalker overnemen.

Jon Snow
Weet helemaal niets. Een gewone burger dus! Als Ygritte hem vindt worden ze koppeltje.

Hodor
Hodor. Hodor hodor hodor, hodor hodor. Hodor! Hodor hodor. Hodor? Hodor.

Lysa Arryn
Een jager. Als haar zoon sterft voor haar mag ze wanneer ze zelf sterft 2 mensen schieten in plaats van 1.

Robert Arryn
Een normale burger.

Tywin Lannister
Een normale burger, maar een met een extra stem tijdens de lynch. Deze stuurt hij elke dag in via pm naar de spelleider. Als een van zijn kinderen dood gaat, verliest hij zijn extra stem.

Cersei Lannister
Heks. Heeft een levens en/of doodsdrankje. Ze mag deze na nacht 1 inzetten. Niet twee drankjes in 1 nacht. Kan zichzelf niet redden met de lunch.

Jaime Lannister
Een normale burger.

Joffrey Baratheon
Een normale burger, met een kleine uitzondering. Als Sandor hem kiest om te volgen, zal Sandor zelf ook sterven wanneer Joffrey sterft.

Tyrion Lannister
Muizenval. Mag elke dag een val zetten. De eerste persoon die na deze val post, zal hij zien.

Gregor Clegane
Dorpsoudste. Hij is zo sterk en groot dat de wolven 2 nachten nodig hebben om hem op te kunnen eten. Bij de eerste aanval zal hij dus niet sterven. Hij krijgt dit niet te horen, het enige wat er komt te staan is dat er geen lunch is geweest.

Robert Baratheon
Misschien ooit een koning, eentje die te veel dronk weliswaar, maar nu gewoon een simpele burger. Met eer, dat wel!

Stannis Baratheon
Met zijn rechtvaardigheid mag hij elke even nacht iemand bekijken. In plaats van de specifieke rol zal hij enkel goed of slecht te zien krijgen.

Melisandre
Beschermengel. Mag elke nacht 1 persoon beschermen tegen de lunch. Deze persoon wordt dus enkel beschermt tegen de lunch, niet tegen welke andere actie ook waarmee hij dood kan gaan. Mag niet 2 keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen. Dat houdt dus ook in, niet twee keer achter elkaar zichzelf beschermen.

Davos Seaworth
Weerhamster. Zal niet sterven door de lunch, maar wel door een zieneractie. Dit is elke zienerrol, behalve de muizenval en de rattenval.

Renly Baratheon

Een normale burger.

Brienne of Tarth
Een normale burger.

Balon Greyjoy
Een iets te heethoofdige burger. Als hij de meeste stemmen op zich heeft tijdens een lynch sterft hij en zal de persoon met de meeste stemmen daarna de lynch zijn.

Theon Greyjoy
Een burger. Als alle Starks dood zijn, zal hij bekend worden in het topic.

Doran Martell
Een normale burger.

Oberyn Martell
Een normale burger.

Edmure Tully
Een normale burger.

Loras Tyrell
Knight in shining armor. Helaas gewoon burger.

Olenna Tyrell
Orakel. Mag elke even nacht een person de rol van iemand anders sturen. Mag niet 2 keer achter elkaar de zelfde persoon kiezen. Dus na 2 keer zijn 4 verschillende namen aan bod geweest. Dit gaat als volgt: Ik laat persoon a de rol van persoon b zien.

Maester Aemon
Dorpsoudste. Zo oud dat hij de lunch een keer zal overleven, en dus pas bij de tweede keer doodgaat. Sterft wel normaal door de lynch.

Ygritte
Een wilderling. Een normale burger, maar een met een zoektocht. Mag in nacht 1, 2 en 3 raden wie Jon Snow is. Vind ze hem, worden ze koppel. Anders blijft ze normale burger.

Petyr Baelish (littlefinger)
Mag eenmalig het spel tijdelijk stil leggen. De lynch en lunch worden een dag gepauzeerd, en deze hele dag wordt gebruikt om een nieuwe BM aan te stellen. Dit kan pas na nacht 2.

Varys (the spider)
Mag elke nacht/dag 1 vraag sturen naar 1 persoon (niet vaker naar dezelfde persoon tot hij iedereen heeft gehad). Met uitzondering van rolgerichte vragen. De speler die de vraag krijgt mag er voor kiezen te antwoorden, of niet te antwoorden. Het antwoord moet een antwoord op de vraag zijn.

Ilyn Payne
De goede beul. Mag na nacht 1 zijn actie uitvoeren. De beulactie is een dagactie, gebeurd dus direct wanneer het ingestuurd wordt. Is het voor de deadline, komt hij voor de nacht. Is het na de deadline, worden eerst alle nachtacties gedaan voor de beulactie wordt gedaan. De beul wordt niet bekend gemaakt na zijn actie is uitgevoerd.

Jaqen H’ghar
Mag elke nacht iemand stalken. Hij zal dan te horen krijgen of deze persoon een actie heeft uitgevoerd die nacht, of niet. Hij komt niet te weten of deze persoon goed of slecht is, of welke actie dat is. Als hij een van de wolven kiest, zal hij 50% kans hebben om te horen of er een actie is geweest. Geen actie kan dus wolf betekenen, of simpele burger.

Thoros of Myr
De dorpsgek. Mag elke oneven nacht 3 namen opgeven. Hij krijgt vervolgens 3 rollen terug, in alfabetische volgorde (om mogelijke hints in de volgorde te voorkomen). Als hij 3 slechtjes ziet, zal hij sterven. Bij elke andere combinatie zal hij blijven leven.


Slechte rollen:
Daenerys Targaryen
Infectiewolf. Mag elk moment infecteren, gaat niet in plaats van de lunch en wordt niet vermeldt in het topic. Voor de burgers is het dus niet mogelijk om te weten of er een infectie is geweest. Infectie mag na nacht 2.

Viserys Targaryen
Een normale wolf, met niet bijzonder veel invloed. Luncht dus gewoon mee met de wolven!

Jorah Mormont
Normale wolf, met 1 uitzondering. Als hij nog leeft wanneer Daenerys sterft, en ze heeft nog niet geinfecteerd, mag hij haar wreken. Er zal dan de eerstvolgende nacht een extra lunch zijn.

Dragon Eggs
Deze eieren zijn nu nog koud, maar hebben de potentie draken te worden. Dit is een soort welp dus, behalve dat hij geen rollen kan raden. In plaats daarvan zal de eerste persoon die een actie op de dragon eggs uitvoert, sterven. Of dit nu een zieneractie, een beulactie, een beschermactie, etc is. De dragon Eggs zullen dan blijven leven. In nacht 3 groeien ze op tot draken en horen ze bij de wolven. De wolven weten wel wie de Dragon Eggs is, de Dragon eggs weet niet wie de wolven zijn.

Khal Drogo
Beul, alleen dan de slechte variant. Mag na nacht 1 zijn actie uitvoeren. Hij komt pas na nacht 3 bij de wolven terecht. De wolven weten niet wie hij is, en hij weet niet wie de wolven zijn tot die nacht. Beult hij een wolf heeft hij pech. Net als de normale beul wordt hij niet bekend gemaakt wanneer hij zijn actie uitvoert. De beulactie is een dagactie, gebeurd dus direct wanneer het ingestuurd wordt. Is het voor de deadline, komt hij voor de nacht. Is het na de deadline, worden eerst alle nachtacties gedaan voor de beulactie wordt gedaan.

Illyrio Mopatis
Rattenval. Als hulpje van de wolven zal hij elke dag een val mogen zetten. De eerstvolgende persoon die na die tijd POST (dus niet stemt) zal in de val trappen en gezien worden. De rattenval zal onbekend zijn voor de wolven, tot een van de volgende dingen gebeurd: Hij ziet een wolf. In dat geval zal hij in het wolvennetwerk komen. Ziet hij de dragon eggs, zal hij na nacht 3 in het wolvennetwerk komen. Hij wordt geluncht. In plaats van dat hij sterft aan de lunch, gaat er niemand dood en zal hij bekend worden gemaakt aan de wolven. Hij wordt geïnfecteerd. Waar een normaal goedje zijn oude rol kwijtraakt en gewoon wolf wordt, zal de rattenval zijn rol houden, en daarbij wolf worden.


Neutrale rollen:
Sandor Clegane (the hound)
Voor nacht 1 kiest hij een speler die hij volgt. Wanneer deze speler sterft, neemt the Hound zijn rol over. De persoon in kwestie zal dus sterven als ‘the hound’ en niet als zijn originele rol.

Walder Frey
De klootzak. Zijn doel is om zoveel mogelijk chaos in het potje te krijgen. Mag 2 malig alle rollen van alle doden in de nacht verbergen.

Barristan Selmy
Mythomaan. Kiest dag 2 een persoon. Is deze persoon een slechte, wordt hij wolf. Is deze persoon een goedje, wordt hij goedje. Daarnaast kan hij van de goedjes een aantal rollen overnemen, als de persoon die hij kiest deze rol heeft. Kiest hij een muizenval, wordt hij een muizenval. Kiest hij een heks, wordt hij een heks (met levensdrankje). Kiest hij een orakel, wordt hij orakel. Kiest hij cupido, wordt hij cupido (en moet zichzelf dus aan iemand koppelen). Kiest hij de dorpsgek, wordt hij dorpsgek.
 

DeletedUser52001

Guest
Eerste Deadline
Deze valt op Vrijdag, 23 januari om 23:00. Dit is voor enkel de BM stemming. De eerste lynch en lunch is de dag erna. Deze deadline is dus voor dag 0!

Let op!
Deze deadline is eenmalig later dan de normale deadline, die 21:30 is. Hou hier rekening mee!
 

DeletedUser52001

Guest
Deelnemers
Rood = dood
Blauw = BM

1 Emperor - Varys - Inactief dag 5

2 Roboro
3 Quechua - Illyrio Mopatis - Lynch dag 3
4 OrAsU - Littlefinger - Nacht dag 3
5 Draakje - Thoros of Myr - Lynch dag 4
6 Batchieboy - Lysa Arryn - Lynch dag 1
7 Capricorno - Khal Drogo - Beulactie dag 9
8 Bappos - Davos Seaworth - Lynch dag 9
9 ILT - Daenerys Targaryen - Inactief dag 9
10 CrazySobek - Ygritte - inactief dag 5
11 .TheLittleBoss
12 Mooteman - The hound - Nacht Dag 4
13 Tompeter - Walder Frey - Lynch dag 7
14 The winger
15 Flexibility - Viserys Targaryen - Lynch dag 6
16 Evil big - Jorah Mormont - Lynch dag 11
17 Dark-Knight
18 Nonkel Jos - Melisandre - Lynch dag 5
19 CI - Cersei Lannister - Inactief dag 11
20 Stalov
21 Prosieb - Ilyn Payne - Nacht dag 11
22 Khaduffii - Dragon Eggs - Lynch dag 8
23 Braam - Master Aemon - Inactief dag 10
24 Kunjack - Olenna Tyrell - dag 1
25 Essential Values Theon Greyjoy - Inactief dag 3
26 Poo. - Barristan Selmy - Inactief dag 3
27 Kyraco
28 Agloven - Edmure Tully - dag 1
29 Eli - Jon Snow - Nacht dag 10
30 hondmet3poten
31 Boxem - Robert Arryn - Lynch dag 2
32 Amycipatie - Gregor Clegane - Nacht dag 7
33 Yube - Joffrey Baratheon - Nacht dag 4
34 Ramoth - Eddard Stark - Nacht dag 8
35 Oscar11 - Oberyn Martell - Nacht dag 9
36 Blueknife - Tyrion Lannister - Beulactie dag 6
37 Mayco - Renly Baratheon - Inactief dag 2
38 Stan Marsh - Hodor - Inactief dag 4
39 Keizer Gerwin - Jaime Lannister - Lynch dag 10
40 The joker13 - Robert Baratheon - Inactief dag 4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
En de laatste erbij. Jullie mogen nu posten.

Als je geen rol hebt gekregen, stuur me zsm een PM. Niet posten voor je je rol hebt!

Valar Morghulis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55797

Guest
Veel plezier iedereen, ik heb er in ieder geval zin in. Stel me ook verkiesbaar als king of the iron throne
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er in in :D. Ik stel me ook beschikbaar om de troon warm te houden.
 

DeletedUser13565

Guest
Op een mooie afsluitende ronde! Eigenlijk is een game of thrones thema met goedjes en slechtjes onmogelijk want het is juist een serie zonder echt goed of echt slecht, maar ben benieuwd.

Die troon wil ik overigens ook wel natuurlijk
 

DeletedUser

Guest
Mijn stem gaat dan naar Quechua voor de troon om te laten zien dat ik geen wraak koester uit de vorige ronde :p (en ik hem een geschikte speler er voor vind).
 

DeletedUser52001

Guest
Op een mooie afsluitende ronde! Eigenlijk is een game of thrones thema met goedjes en slechtjes onmogelijk want het is juist een serie zonder echt goed of echt slecht, maar ben benieuwd.

Die troon wil ik overigens ook wel natuurlijk

Goed en slecht is enkel voor wvw om het makkelijk te maken.

Zie het maar zo, daenerys wil westeros binnen voor de troon terwijl de rest dr liever niet terug heeft en het zelf uitvechten :p
Maarja, als ik elk huis een eigen kant had willen geven was het wvw niet meer xD
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Op een mooie afsluitende ronde! Eigenlijk is een game of thrones thema met goedjes en slechtjes onmogelijk want het is juist een serie zonder echt goed of echt slecht, maar ben benieuwd.

Die troon wil ik overigens ook wel natuurlijk

Bij een game of thrones thema, waar alles verraad en bedrog is geen netwerken instellen is een heel zwaar gemis. Ik hoop dat je dit nog snel aanpast!
 

DeletedUser81928

Guest
Quechua in het verleden altijd een goede bm gebleken mits hij tijd genoeg had.
 

DeletedUser52001

Guest
Ohja, voor eventuele ratten en muizenvallen, vergeet dus niet dat voor de deadline van de BM, ik al een tijdstip voor morgen van jullie wil!
 

DeletedUser

Guest
Jezus wat veel rollen. Props wel hiervoor, veel werk in gestoken.

Ik ben beschikbaar als bm natuurlijk maarja wie niet
 
Reactiescore
25
Jezus wat veel rollen. Props wel hiervoor, veel werk in gestoken.

Ik ben beschikbaar als bm natuurlijk maarja wie niet

Ik gok de mensen die al gestemd hebben op iemand anders en zich dus niet kandidaat stellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan