[Speeltopic] WvW #199 Knalmaarraak

DeletedUser24056

Guest
Ik bied me aan als bm. Mijn eigen stem gaat naar Quechua. Denk dat vooral in chaotische rondes als deze tot zn recht komt. Nonkel goed alternatief.
 

DeletedUser55797

Guest
Veel goede spelers, ook oude bekenden. Ik wacht nog even met mijn BM-stem.

Verder, wat valt er te claimen Batchie? Je bent ofwel wolf of jager. Gezien wolven niet gaan zeggen dat ze wolf zijn is het zinloos om te claimen, iedereen zegt toch wel dat hij/zij een jager is.
 
Reactiescore
338
Er zijn een paar over wie ik twijfel of die mijn bm stem verdiend, paar maanden hier niet geweest dus ik twijfel erg.

Nonkel Jos, naar mijn mening een goede speler. Evenals Quechua.

Toch ga ik voor een ander, Mooteman. Ook hem vind ik een goede en leuke speler.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59612

Guest
Crazysobek met zijn eeuwige excuses overdag niet te kunnen spelen:D
Roboro is hier denk ik de beste speler, maar als hij wolf is is het lastig hem te snappen. Ik ga voor Mooteman.
 
Reactiescore
1.577
Het is vooral dat de twee stemmen die je krijgt blijkbaar een verklaring nodig hadden van diegene die ze gaven. En aangezien je nog maar 1 potje terug bent en je nu niet bepaald zo uitmuntend speelde het vorige potje, valt dat op. Afin, misschien hecht ik er teveel waarde aan aangezien ook Crazy en Evil Big na lange afwezigheid weer terug zijn. Maar ik vond het toch mijn plicht om dat te melden.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik kan uit de instellingen niet halen of we mogen netwerken..

Claimen heeft niet echt zin, want niemand zal wolf claimen, dus dan claimt automatisch iedereen jager..

Mijn BM-stem gaat nu naar Bappos. Steady ervaren speler over het algemeen.
 
Reactiescore
1.577
Het is vooral dat de twee stemmen die je krijgt blijkbaar een verklaring nodig hadden van diegene die ze gaven. En aangezien je nog maar 1 potje terug bent en je nu niet bepaald zo uitmuntend speelde het vorige potje, valt dat op. Afin, misschien hecht ik er teveel waarde aan aangezien ook Crazy en Evil Big na lange afwezigheid weer terug zijn. Maar ik vond het toch mijn plicht om dat te melden.

Het gaat dus om deze twee posts:

Crazysobek met zijn eeuwige excuses overdag niet te kunnen spelen:D
Roboro is hier denk ik de beste speler, maar als hij wolf is is het lastig hem te snappen. Ik ga voor Mooteman.

Er zijn een paar over wie ik twijfel of die mijn bm stem verdiend, paar maanden hier niet geweest dus ik twijfel erg.

Nonkel Jos, naar mijn mening een goede speler. Evenals Quechua.

Toch ga ik voor een ander, Mooteman. Ook hem vind ik een goede en leuke speler.

De ene zegt dat Roboro de beste is en gaat toch voor jou. De andere zegt dat Quechua en ik goede spelers zijn en kiest toch ook voor jou. Dat valt natuurlijk op.
 

DeletedUser55797

Guest
Het gaat dus om deze twee posts:





De ene zegt dat Roboro de beste is en gaat toch voor jou. De andere zegt dat Quechua en ik goede spelers zijn en kiest toch ook voor jou. Dat valt natuurlijk op.

De een zegt Roboro gevaarlijk te vinden om nu BM te maken. En heb altijd goede gesprekken met Crazy, dus misschien gunt hij mij de BM-stemming een keer? Voor hun echte mening/reden kan ik natuurlijk niet voorkauwen, daar kunnen ze zelf beter antwoord op geven.

Ik ben blij een keertje BM-stemmen te zien, zonder dat ik me daarvoor beschikbaar stel. Komt er meteen iemand het onder de loep nemen, heel goed overigens. Maar goed, ik denk dat je mij sneller door zal hebben dan bijvoorbeeld Q, Roboro of daarvoor jijzelf Nonkel.
 
Reactiescore
1.577
't is ook een beetje voorbarig om hieruit al conclusies te trekken natuurlijk, maar ik dacht ik meld het even. Benieuwd naar de reacties van de personen in kwestie.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik vind het apart dat Mooteman zich eerst van de domme houdt wat betreft die BM-stemmen.
Mooteman, wat betreft het snel doorhebben, laatste keer dat ik wolf was werd ik door toedoen van Angelino :)D) de eerste dag al gelyncht.

Is verder wel erg weinig opvallends gezegd, iedereen heeft het zowat over BM-stemmen wat niet heel interessant is verder.
 

DeletedUser65747

Guest
Claimen is toegestaan aangezien iedereen toch jager claimt. Netwerken is niet toegestaan vanaf NU.
 

DeletedUser55797

Guest
Ik vind het apart dat Mooteman zich eerst van de domme houdt wat betreft die BM-stemmen.
Mooteman, wat betreft het snel doorhebben, laatste keer dat ik wolf was werd ik door toedoen van Angelino :)D) de eerste dag al gelyncht.

Is verder wel erg weinig opvallends gezegd, iedereen heeft het zowat over BM-stemmen wat niet heel interessant is verder.

Ik snapte oprecht niet wat er verdacht was dat ik gewoon 2 BM-stemmen kreeg. Nadat Nonkel uitlegde waarom hij het verdacht vond klonk het vrij logisch dat hij het verdacht vindt.
Dat was dan vrij vlot!
 

DeletedUser73803

Guest
Lekker handig dat ik nu niemand een BM stem kan geven op basis van het vorige potje, als ik nu zeg dat speler x helemaal goed zat verkloot ik natuurlijk mijn eigen potje, dus ga ik als BM op iemand die niet meedeed, maar die wel een goede speler is. Crazysobek, heb volgens mij in een van mijn eerste potjes met hem samen gespeeld.
 
Bovenaan