[Speeltopic] WvW #199 Knalmaarraak

DeletedUser65747

Guest
Orasu presenteert
"Knalmaarraak!" De Cowboy shootout in Wakkerdam.
Voor diegene die graag eens een frisse, snelle en luchtige tussenronde willen spelen.


Instellingen:
Spelers - 20
Eindtijd stemmen: 22:00
Verhalen: 22:00 - 23:00
Hints: Nee
Klaagmuur: Ja, PM naar OrAsU

Rollen:
Jager*: 17
Wolven: 3

Verder
Lynch: in topic (Rood en Vet)
*Jagerschot: PM naar OrAsU
Lunch: PM naar OrAsU

Ik wil hierbij nog even de aanpassing maken dat je in het topic GROEN ook je jagerstem mag zetten. Dit hoeft echter niet je echte te zijn. de echte MOET via PM, niet via PM een jagerstem ontvangen is dus geen jagerschot.

Wil je lezen hoe dit potje te werk zal gaan?

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?167876-Wvw-148-Knalmaarraak!!!&highlight=knalmaarraak

Hier kun je wat terug lezen!



Gebeurtenissen:

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5 part 1

Dag 5 part 2

Dag 6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65747

Guest
Spelerslijst:

1. Flexibility Jagersschot dag 5 - jager
2. Dark Night Jagersschot dag 3 - jager
3. Calamus Incendium Lynch dag 5 -jager
4. Capricorno Lynch dag 4 - jager
5. Batchieboy Lunch dag 5- jager
6. Mooteman Lunch dag 3 - jager
7. Douwe-Jan Inactiviteit dag 3 - jager
8. Ice Scream WINNAAR! wolf
9. Rever Jagersschot dag 3 - jager
10. .TLB Lynch dag 3 - Jager
11. Nonkel Jos Lunch dag 2 - jager
12. Evil big Lynch dag 2 - jager
13. Bappos Lynch dag 6 - jager
14. the winger Minderheid dag 6 - jager
15. CrazySobek Jagersschot dag 3 - jager
16. Quechua Jagersschot dag 4 - jager
17. Speeder. Jagersschot dag 5 - Wolf
18. Roboro Jagersschot dag 4 - jager
19. Rukurt Jagersschot dag 3 - Wolf
20. Lytho Jagersschot dag 6 - jager
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65747

Guest
Ik ga nu de rollen uitdelen, Iedereen krijgt in groepen van 5 een PM dat het spel is begonnen, en de wolven krijgen een extra PM. Als je dus geen PM hebt gekregen dat je wolf bent ben je automatisch jager.

Eerste Deadline is morgenavond voor de BM. 22:00
 
Reactiescore
1.577
BM-stemmen hierheen. Ik ben van plan om dit potje iets serieuzer te spelen. Daar heb ik echt zin in. Vorige twee potjes (inclusief de pietenronden) was ik niet bepaald mezelf.
 
Reactiescore
1.577
Voor mijn eigen stem heb ik het een beetje moeilijk. Arbeitman, Rukurt, Quechua of Bappos. Die laatste was scherp het vorige potje met z'n priesteractie, maar lijkt inactief de laatste tijd. Idem voor Rukurt. Quechua speelde niet zo sterk het vorige potje en Arbeitman was wolf. Ik wacht dus even af voor ik mijn definitieve BM-stem geef.
 

DeletedUser62766

Guest
Ik ga voor Nonkel Jos dan. Over het algemeen wel betrouwbare speler en bovenstaand bericht beloofd natuurlijk veel goeds.
 

DeletedUser

Guest
Voor mijn eigen stem heb ik het een beetje moeilijk. Arbeitman, Rukurt, Quechua of Bappos. Die laatste was scherp het vorige potje met z'n priesteractie, maar lijkt inactief de laatste tijd. Idem voor Rukurt. Quechua speelde niet zo sterk het vorige potje en Arbeitman was wolf. Ik wacht dus even af voor ik mijn definitieve BM-stem geef.

Alvast dank voor de BM stem m8.

Nonkel Jos
 

DeletedUser13565

Guest
Voor mijn eigen stem heb ik het een beetje moeilijk. Arbeitman, Rukurt, Quechua of Bappos. Die laatste was scherp het vorige potje met z'n priesteractie, maar lijkt inactief de laatste tijd. Idem voor Rukurt. Quechua speelde niet zo sterk het vorige potje en Arbeitman was wolf. Ik wacht dus even af voor ik mijn definitieve BM-stem geef.

Ik speelde niet zwak hoor. Hoezo?

Maar van mij mag iemand anders ook wel een keertje.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Voor mijn eigen stem heb ik het een beetje moeilijk. Arbeitman, Rukurt, Quechua of Bappos. Die laatste was scherp het vorige potje met z'n priesteractie, maar lijkt inactief de laatste tijd. Idem voor Rukurt. Quechua speelde niet zo sterk het vorige potje en Arbeitman was wolf. Ik wacht dus even af voor ik mijn definitieve BM-stem geef.

Als Arbeitman het vorige potje wolf was, zegt dat niks over dit potje, dat weet je zelf ook wel. Dus als hij vorig potje, ondanks het wolf zijn, sterk speelde, hoeft het wolf zijn geen rede te zijn om niet op hem te stemmen.

Ik bied me aan als BM! Heb zin in dit potje, weer wat nieuws, volgens mij gaat dit wel een heel snel potje worden:D
 
Reactiescore
338
Goedemorgen allemaal!

Ik heb vandaag en morgen stage dus kan niet super actief overdag zijn. Meer in de avonden, maar ik probeer we zeker een actief potje van te maken! Burgemeesterstemmen hoeven niet naar mij, genoeg stemmen om bm te worden krijg ik toch niet.

Groet,
Crazy.
 

DeletedUser16768

Guest
nonkel Jos
Gemotiveerd blijkbaar. Kunnen we goed gebruiken.
 
Reactiescore
1.577
Ik speelde niet zwak hoor. Hoezo?

Maar van mij mag iemand anders ook wel een keertje.

Zwak is niet het juiste woord. Je kan beter, laat ik het zo stellen!!

Als Arbeitman het vorige potje wolf was, zegt dat niks over dit potje, dat weet je zelf ook wel. Dus als hij vorig potje, ondanks het wolf zijn, sterk speelde, hoeft het wolf zijn geen rede te zijn om niet op hem te stemmen.

Dat is natuurlijk een beetje een open deur. Ik wil gewoon even kijken wie vandaag motivatie toont. Het feit dat Arbeitman wolf was, betekent gewoon dat ik hem niet kan beoordelen op basis van het vorige potje.
 

DeletedUser

Guest
Nonkel Jos Al had ik liever Bappos gedaan. Zijn priester-actie was een slimme zet ;) Maar aangezien hij geen kandidaat is...
 

DeletedUser20001

Guest
Bm stemmen mogen hierheen. Mijn bm stem naar bappos dat we nu maar vriendelijk naar elkaar mogen zijn :)
 
Bovenaan