[Speeltopic] WvW #199 Knalmaarraak

DeletedUser65747

Guest
Dag 6 Finaledag?

4 man stond er nog, Lytho, Ice scream, Bappos en The winger.

Ice scream stond op en liep niet eens meer het podium op, ze waren nu nog maar met zo weinig..

Omstebeurt moesten ze stemmen.
Lytho - Bappos
Bappos - Lytho - Bappos
The winger - Lytho
Ice Scream - Bappos

Bappos wist dat hij er geweest was en nadat Ice scream zijn naam noemde riep hij hard BAPPPPPPOSSSSSSS en schoot zichzelf door zijn hoofd.
echter had hij in zijn andere hand ook nog een geweer waarmee hij Lytho dwars door zijn hoofd schoot.
Lytho had het geweer zijn kant al op zien gaan en had een snelle reflex waarmee hij
calamus incendium recht door zijn dode hoofd schoot.:eek::eek:

Daar stonden ze dan, the winger en Ice scream. 1 van hen wist dat de ander het was, de ander wist dat de 1 wist dat hij het was. Ze spraken af er een duel van te maken. we schieten bij 3 en de winnaar blijft staan zei Ice scream. The winger ging akkoord en daar stonden ze.
3
2
BAM
Bam*echo**echo*
*echo**echo*
*echo**echo*
En nogmaals, BAM BAM BAM
The winger keek verschrikt en wankelde
vieeze leugenaar steunde hij, voordat hij neerviel en nooit meer opstond.
Ice scream wint namens de slechtjes en was wolf, gefeliciteerd!
 

DeletedUser74593

Guest
Zonde... verdacht eerder al ice. Had beide keren ook mijn schot op hem staan.
 
Reactiescore
1.537
Inactief? Zeg je dat tegen mij of de andere 2 wolfen?

Actieven wel eruit gehapt ja, waarom niet ;) Het werkt nu toch, zoals je ziet.
 

DeletedUser55797

Guest
Inactief? Zeg je dat tegen mij of de andere 2 wolfen?

Actieven wel eruit gehapt ja, waarom niet ;) Het werkt nu toch, zoals je ziet.

Rukurt niet echt gepost. Ice de eerste dagen ook niet. En jij ook op het begin vrij weinig, en daarna pas wat meer. Anyway congratz.
 

DeletedUser24056

Guest
Ja ik wilde net wat actiever gaan spelen omdat ik het een klein beetje aan begon te voelen maar toen werd ik eruit gepleurd.

Wel excuses voor de nonkel-lunch. Ik stuurde dark-knight in maar orasu had al 2 pm's met nonkel ontvangen dus van de onsportieve lunches ga ik me distantiëren.
 

DeletedUser65747

Guest
Hoe de wolven dit gewonnen hebben is me ook een raadsel, had bijna elke dag 2 verschillende lunches in mijn PM box Alleen de laatste 2 dagen zijn wel goed gespeeld door Ice.
 

DeletedUser66220

Guest
potjandorie ik had ice moeten schieten speeder was te obv!!!
 

DeletedUser4045

Guest
Mehh.. Toch jammer..

Van the Winger was ik overtuigd dat hij het niet was. Het was Daniel of Roy. Was in de veronderstelling dat ik schot nog had veranderd in Daniel en gestemd had op Roy. Blijkbaar niet.
 

DeletedUser

Guest
Hoe de wolven dit gewonnen hebben is me ook een raadsel, had bijna elke dag 2 verschillende lunches in mijn PM box Alleen de laatste 2 dagen zijn wel goed gespeeld door Ice.

Hierom heb je of zieners of burgers nodig. Nu zijn de wolven een paar dagen inactief en een paar dagen uit de spotlights en voila de rest knalt elkaar wel af.
 

DeletedUser65747

Guest
Nah het was ook gewoon baduck want alle 3 de wolven hebben op Eem bepaald punt wel meer dan 2 schoten op zich gehad
 

Deleted User - 2265087

Guest
Gelukje vond ik dat we Rukurt er in eerste plaats uithaalden :p

Jep, dat scheelde meteen 1 wolf. Dus daarvoor was dat plan van Roboro in elk geval goed:p

En zoals ik al had gezegd, ik dacht dat Speeder de lynch was, anders had ik hem eruit geknald, in plaats van Quechua. Had weer een wolf gespeeld.

Maar niet echt fair gespeeld, als je de enige actieve spelers gaat lunchen. En je zelf aardig inactief bent.
 

DeletedUser

Guest
Mehh.. Toch jammer..

Van the Winger was ik overtuigd dat hij het niet was. Het was Daniel of Roy. Was in de veronderstelling dat ik schot nog had veranderd in Daniel en gestemd had op Roy. Blijkbaar niet.

Achteraf praten.

//

Sorry voor mijn activiteit in het begin mensen maar ik kon me er echt niet toe zetten om actief mee te spelen, later werd het wat makkelijker met minder mensen en heb ik nog geprobeerd mijn activiteit goed te maken.

Volgens mij hebben wij als wolven trouwens 0,0 met elkaar gecommuniceerd :D
 

DeletedUser

Guest
Maar niet echt fair gespeeld, als je de enige actieve spelers gaat lunchen. En je zelf aardig inactief bent.

Het was meer mijn doel om de (actieve) spelers met hersens eruit te lunchen, in een potje als dit lijkt me dat niet zo'n probleem voor een keertje.

Hoewel ik ook een keer batchie wilde lunchen, dat kwam omdat hij BM was.
 
Reactiescore
338
Hele tijd verstoppen en daarna ineens komen, ik ga je niet weer appen in het vervolg.

Bah! :p
 
Bovenaan