[Speeltopic] WvW #195: The game of death

DeletedUser

Guest
Zoals altijd. Angelino heeft nog maar 1 keer uberhaupt op een wolf gestemd
 

DeletedUser66220

Guest
Goeie speler die flexibility kreeg niet eens een eerlijk afscheid. En stefan :D
Je speelde zo idioot dat ik dacht dat jij echt wolfje was! Ik wou op CI gaan en daarna nonkel x.x
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Haha de tering dat ik dit heb ovrrleefd
 

DeletedUser

Guest
één wolf was gewoon inactief. Quechua, The Winger had gewoon dood moeten vallen wegens inactiviteit.
Je kan gewoon niks over hem posten, omdat hij weinig post.

Maar hier kun je wel zien, dat je een infectiewolf in een niet netwerk potje gewoon geen zin heeft.
 

DeletedUser1435

Guest
the winger had gemiddeld 4,2 post per dag en 4x niet gestemd. dat is gewoon te weinig om iemand te vangen. zeker als je met bonuswolven speelt.


dus ik claim bij deze de overwinning. The winger dood, nonkel en CI verraden door Angelino en nu gaan wij die 2 eruit stemmen
 
Reactiescore
1.577
The Winger valt eigenlijk weinig te verwijten. Die kwam in een potje met 30 pagina's, dan is het altijd moeilijk. Chris had gewoon moeten doodvallen ja.
 

DeletedUser74593

Guest
the winger had gemiddeld 4,2 post per dag en 4x niet gestemd. dat is gewoon te weinig om iemand te vangen. zeker als je met bonuswolven speelt.


dus ik claim bij deze de overwinning. The winger dood, nonkel en CI verraden door Angelino en nu gaan wij die 2 eruit stemmen

Haha ik heb gewoon elke keer gestemd hoor :eek:

En verder zijn er genoeg mensen die vraagtekens bij mij hebben gezet... Nonkel voor de infectie, Kunjack zat een beetje uit te lokken, Blueknife heeft er aan gedacht. Maar er is nooit doorgezet of iets. En als de goedjes dan ook nog eens vooral op elkaar gaan...
 

DeletedUser63354

Guest
Tsja the winger was gewoon te inactief om te verdenken. Heb constamt getwijfeld tussen Bappps ziener en geinfecteerd of Nonkel ziener en geinfecteerd. Verder gewoon achterlijk van sommige goedjes om de kans te geven aan de wolfjes om het 4-4 te laten worden.

Ohja, 4 wolfjes op 17 mensen waarvan je de laatste man moet gaan gokken. Laten we dat maar niet meer doen :D
 

DeletedUser63354

Guest
Toch nog wel hulde aan BlueKnife, die zich herpakt had, maar toen was het wel al te laat.

Tsja CI was wel echt duidelijk trouwens. Zo onschuldig als wat gedroeg ie zich :p
Verder jij ook wel lekker gespeeld nonkel jos. Ondanks dat ik zei dat ik dacht dat je goed was hield ik je uiteraard ernstig in de gaten. Want, laten we eerlijk zijn, je bent een goede speler, je zat op een wolfje en je was bm.

Het had me niet gek geleken als ik na CI op jou was gegaan :p
 

DeletedUser13565

Guest
The Winger valt eigenlijk weinig te verwijten. Die kwam in een potje met 30 pagina's, dan is het altijd moeilijk. Chris had gewoon moeten doodvallen ja.

Ik heb bewust vervanging aangevraagd omdat ik wist dat ik te weinig postte en er echt totaal geen zin in had om er tijd in te steken, zeker omdat ik als ik actief ben toch altijd word gezien.
Volgens mij is er redelijk op tijd vervangen maar zeker voor een wolf erg lastig in het potje komen.

Goed gedaan wolven.
 
Reactiescore
1.577
Ik heb bewust vervanging aangevraagd omdat ik wist dat ik te weinig postte en er echt totaal geen zin in had om er tijd in te steken, zeker omdat ik als ik actief ben toch altijd word gezien.
Volgens mij is er redelijk op tijd vervangen maar zeker voor een wolf erg lastig in het potje komen.

Goed gedaan wolven.

Ja, was ook geen aanval op jou. Ik wilde alleen maar zeggen dat The Winger weinig te verwijten valt. Het was de keuze van de spelleider: ofwel jou laten doodvallen, ofwel vervanging regelen.
 

DeletedUser

Guest
Nonkel, was jij al geinfecteerd, toen je moest kiezen tussen koppel en flex?
 

DeletedUser65747

Guest
1 na laatste en laatste stemming waren echt bizar overigens. Beiden net op tijd in het voordeel van de wolven.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
haha dat was allang zo afgesproken

als 1 van de goedjes niet op een van ons zou stemmen zouden we (thewinger en nonkel) in de laatste minuut stem veranderen en dan sws winnen ^^
 

Deleted User - 2265087

Guest
Bij deze post wist ik dat je bengel was.

Ik wist wel dat iemand door zou hebben dat ik bengel was. Maar de dag dat ik het claimde beschermde ik mezelf.

De dag daarna zou ik Flex beschermen.

Als de wolven mijn 'claim' door zouden hebben, zou er geen lunch zijn, als ze mij probeerde te lunchen. En als ze het niet door hadden hoopte ze misschien dat Flex werd beschermt door de bengel, waardoor ze hem de dag daarna zouden lunchen, maar dan zou hij beschermt worden.

Dus leek mij het veiligste om te doen, maar DK schoot me dood:(

En CI was zo wolfs aan het einde, dat niemand doorzette op hem:eek:
 

DeletedUser1435

Guest
Ci eizersterke ronde gespeeld. Speelde beetje als mij dus in mijn ogen bewrzen goedje
 
Bovenaan