[Speeltopic] WvW #192: Cyberpestkoppen op het Algemeen Forum

DeletedUser24056

Guest
Eindverhaal

Het moment van de waarheid!! Capricorno, angelino en kong qiu zijn de nog niet weg gepeste forumgebruikers. Wie is angelina??? Is angelina angelina of is iemand anders angelina?

Kong qiu, welke de rol van burgervader toevertrouwd kreeg door nonkel jos had het voor het zeggen. Angelina en capricorno vlogen elkaar direct in de haren. Kong qiu, of wellicht kan ik beter angelina zeggen, keek glimlachend toe. Hij stapte tussen capricorno en angelina in en zei: 'ik ben angelina'. Angelina zei: 'nee ik ben angelina'. Capricorno dacht dat angelina angelina was en samen met angelina pestte ze angelina weg. Maar angelina gaat nooit 'down without a fight'. Angelina stapte op angelina af en deelde een flinke sneer uit: 'ALLEZ AMAI moet je mama je broekje uit komen kuisen???!?!?!', maar de echte angelina deed dat weinig en hij pestte een keer flink terug: 'ALLE TIENERS EN JONGVOLWASSENEN LACHEN U UIT'. Angelina droop af en was een onzekere forumgebruiker. Ondertussen stond angelina daar nog met capricorno. Omdat angelina wel vond dat capricorno netjes naar zijn pijpen had gedanst, besloot hij capricorno niet te lunchen. Ze mocht angelina's slaafje zijn, ze luisterde immers zo goed.

Angelina was dus niet angelina, angelina was onzeker forumgebruiker
capricorno was ook onzeker forumgebruiker, overleeft dit debacle
Kong qiu was de enige echte angelina
 

DeletedUser24056

Guest
Wat een meesterlijke laatste dag en wat heb ik hardop moeten lachen om de heerlijke posts van angelino. Mooie ronde, bedankt iedereen en gefeliciteerd wolven. Goed gespeeld.
 

DeletedUser74452

Guest
Ik dacht dat ik een onzekere forumgebruiker was?
Volgens mij is er iets fout gegaan..
 
Bovenaan