[Speeltopic] WvW #192: Cyberpestkoppen op het Algemeen Forum

Deleted User - 2265087

Guest
Hoezo zat jij er vlak op dat zij koppel zijn!?
Maar één iets mogelijk, je bent het zelf gaan uitzoeken op basis van mijn theorie en je wist dat de beste kans om alsnog te winnen, was om het G/G koppeltje eruit te krijgen. Je ontdekte dat de grootste kans was dat het inderdaad Quechua en dark-knight zou zijn, want alle andere combinaties met nonkel jos en met jezelf kon je al schrappen. Ik zat toch ook wat Kong Qiu te verdenken en dark-knight eruit werken zou me ook opnieuw linken aan Kong Qiu, waardoor jij safe zou zitten. Dan zou het slechts kwestie van tijd zijn om een fractie van voor de deadline ook op Kong Qiu of mij te gaan (omdat ik denk dat Kong Qiu wel zou counteren), waardoor hij of ik eruit zou liggen en jij zou winnen.

Je lag er 1x bijna uit, maar ging toen mee op kunjack om jezelf te redden.

Je bent toen de laatste tijd meegegaan op telkens een wolfje (arbeitman en nonkel jos).

En arbeitman infecteren was een truck die je samen met nonkel hebt opgevoerd om Quechua eruit te kunnen werken. Dat is uiteindelijk mislukt en moest je wel meegaan op nonkel.


capricorno met volle zekerheid!


Wat is hier verdacht aan?

En Angelino, je moet nu, onmiddelijk stoppen met een tunnelvisie. Ik ga vanmiddag verder reageren, moet nu huiswerk maken en leren.
 

DeletedUser

Guest
Dit zei ik al enkele dagen geleden in mijn theorie op capricorno (zie vetgedrukt):

Ik heb het gevoel dat capricorno de infectiewolf is. Mogelijks is BlueKnife en/of Kong Qiu ook wolf, gezien Blue nog gespaard was van de inactiviteitsdood en Kong Qiu gezien de vreemde reacties van capricorno op Kong Qiu. Als capricorno infectiewolf zou blijken, is het uiteraard de vraag wie ze zou hebben geïnfecteerd.

Kom op Kong Qiu, je weet best dat het er vrij dik op ligt dat capricorno wolf is. De sluier is gevallen, de puzzelstukjes passen perfect samen. Dit is onze kans!
 

DeletedUser74452

Guest
Dit zei ik al enkele dagen geleden in mijn theorie op capricorno (zie vetgedrukt):



Kom op Kong Qiu, je weet best dat het er vrij dik op ligt dat capricorno wolf is. De sluier is gevallen, de puzzelstukjes passen perfect samen. Dit is onze kans!

Ik moet nu weg en ben rond 20:30u terug. Als ze dan nog steeds niets gezegd heeft lijkt het me inderdaad duidelijk. Maar ik wacht liever nog haar theorie af aangezien de kans dat jij wolf bent ook zeer groot is.
 

DeletedUser

Guest
Wat is hier verdacht aan?

En Angelino, je moet nu, onmiddelijk stoppen met een tunnelvisie. Ik ga vanmiddag verder reageren, moet nu huiswerk maken en leren.

Je eerste lynchstem op arbeitman om de volgende goed te spreken. Arbeitman werd na de 3de lynch geïnfecteerd, dus kon je opnieuw op hem stemmen om dan als goedje verklaard te kunnen worden dat je een wolfje eruit hebt gewerkt.
Quechua heeft last minute de nagel op de kop geslagen en ook jij besefte dat er geen hoop meer was voor nonkel jos, dus moest je wel meegaan om nogmaals je goedheid te bewijzen.

Verder is het gewoon super verdacht dat net die 2 mensen koppeltje waren zoals je zelf hebt gevonden een korte tijd voor de deadline. Denk je nu echt dat als ik wolf zou zijn, één van de 2 mensen zou lunchen waarvan jij op mij wees dat ik die 2 mensen vergat als mogelijke combo?
Kong Qiu was er niet echt mee bezig en jij ging gewoon eventjes wat mee, omdat je die info wel nuttig kon gebruiken. Verder zat ik Kong Qiu, maar vooral jij al veel eerder te verdenken (zie mijn quote uit de vorige post). Ik kom zoveel meer als agressor en verdachte uit het verhaal uit.

Uiteindelijk nog een bm nominatie van nonkel op Kong Qiu in de hoop dat ik Kong Qiu zou linken aan nonkel jos en volop op Kong Qiu zou gaan.

Het spelletje is sluw gespeeld, maar ik heb jullie/jou door. Game over Capricorno!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik moet nu weg en ben rond 20:30u terug. Als ze dan nog steeds niets gezegd heeft lijkt het me inderdaad duidelijk. Maar ik wacht liever nog haar theorie af aangezien de kans dat jij wolf bent ook zeer groot is.

Angelino is wolf, zeker weten. Je moet mij eventjes geloven, de kans is 50%. Jij bent het sowieso niet. Want Nonkel wil jou verdacht maken door de BM aan jou te geven, ons op een dwaalspoor te zetten. Angelino is de wolf, en heeft het behoorlijk goed gespeeld.

Je eerste lynchstem op arbeitman om de volgende goed te spreken. Arbeitman werd na de 3de lynch geïnfecteerd, dus kon je opnieuw op hem stemmen om dan als goedje verklaard te kunnen worden dat je een wolfje eruit hebt gewerkt.
Quechua heeft last minute de nagel op de kop geslagen en ook jij besefte dat er geen hoop meer was voor nonkel jos, dus moest je wel meegaan om nogmaals je goedheid te bewijzen.

Verder is het gewoon super verdacht dat net die 2 mensen koppeltje waren zoals je zelf hebt gevonden een korte tijd voor de deadline. Denk je nu echt dat als ik wolf zou zijn, één van de 2 mensen zou lunchen waarvan jij op mij wees dat ik die 2 mensen vergat als mogelijke combo?
Kong Qiu was er niet echt mee bezig en jij ging gewoon eventjes wat mee, omdat je die info wel nuttig kon gebruiken. Verder zat ik Kong Qiu, maar vooral jij al veel eerder te verdenken (zie mijn quote uit de vorige post). Ik kom zoveel meer als agressor en verdachte uit het verhaal uit.

Uiteindelijk nog een bm nominatie van nonkel op Kong Qiu in de hoop dat ik Kong Qiu zou linken aan nonkel jos en volop op Kong Qiu zou gaan.

Het spelletje is sluw gespeeld, maar ik heb jullie/jou door. Game over Capricorno!

Angelino, je bent zo wolfs met deze post. Je zit op mij door te drammen, reageert niet verder op mijn verdediging, en zit verbanden te zoeken. Op deze manier kan ik iedereen verdacht maken, door gewoon net zo ver verbanden te zoeken als ik kan.

En sowieso spreekt 1 ding in mijn voordeel, ik ben altijd druk bezig met medewolfjes eruit werken, dat moet je eventjes van mij aannemen, ik kan het ook laten zien als je wilt.

Jij bent wolf, en ik zal zo (en nu echt) bewijzen erbij pakken.
 

DeletedUser

Guest
Angelino is wolf, zeker weten. Je moet mij eventjes geloven, de kans is 50%. Jij bent het sowieso niet. Want Nonkel wil jou verdacht maken door de BM aan jou te geven, ons op een dwaalspoor te zetten. Angelino is de wolf, en heeft het behoorlijk goed gespeeld.

Hoezo, de kans is 50%!?
Reken je jezelf dan niet als goedje????
Als je zeker bent van Kong Qiu's goedheid en zelf ook goedje bent, zou de kans toch 100% moeten zijn dat ik wolf ben? Of durf je die zekerheid niet uit te spreken om niet te geforceerd over te komen?

Angelino, je bent zo wolfs met deze post. Je zit op mij door te drammen, reageert niet verder op mijn verdediging, en zit verbanden te zoeken. Op deze manier kan ik iedereen verdacht maken, door gewoon net zo ver verbanden te zoeken als ik kan.

Natuurlijk zit ik op jou door te drammen... we zijn nog met 3 spelers over, waarvan 1 wolf is en dit de laatste dag is. wat verwacht je anders? dat ik braafjes een analyse post en ga zitten afwachten? Neen, ik ben er zeker van dat jij wolf bent en ik heb daarvoor alle bewijzen gevonden!

Verder haal je nu zelf aan dat Kong Qiu goedje is, wat mijn gedachte alleen maar versterkt. Je weet dat Kong Qiu goedje is en jij probeert nu de argwaan te wekken dat ik lieg over mijn rol en je wilt precies die zaken tegen me gebruiken als ik zelf al eerder aangaf. Nu ben ik niet 100% zeker, maar 200%. Als je ook nog maar 1 minuut ook Kong Qiu had verdenkt, zou ik kunnen beginnen te twijfelen, maar je doet dat niet en gaat op mij, tja, je weet dat ik juist zit en t'is nu slechts een kwestie van overtuigingskracht.

En hoezo? Welke verdediging?
Je hebt je totaal nihil verdedigt, hoe kan ik daar dan op reageren!???

En sowieso spreekt 1 ding in mijn voordeel, ik ben altijd druk bezig met medewolfjes eruit werken, dat moet je eventjes van mij aannemen, ik kan het ook laten zien als je wilt.

Jij bent wolf, en ik zal zo (en nu echt) bewijzen erbij pakken.

Tja, het is nogal moeilijk.
Arbeitman infecteren en hem dan eruit werken om goedje te lijken, en wanneer je medewolf gewoon met 100% zekerheid eruit gaat gewerkt worden, gewoon meegaan op hem.

Daarnaast, arbeitman werd geïnfecteerd, rarara, de infectiewolf zit nog in ons midden, en rarara, wie van ons 3 heeft hier arbeitman eruit gewerkt? Tja. Dit zegt genoeg!

Capricorno wolf en laat ons al super lang wachten op een verdediging die hij gewoonweg niet meer kan maken, omdat hij compleet door de mand is gevallen! :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lynch 1:

12. AngelinoLoveYa –-> Kunjack

Op Kunjack! Angelino zit mij de hele tijd kwalijk te nemen dat ik op Kunjack stem, om mezelf te redden. En op wie stemt hijzelf Kunjack!

Lynch 2:

12. AngelinoLoveYa

Niet gestemd, is er 'bij langs geschoten.'

Lynch 3:

12. AngelinoLoveYa Capricorno

Dit is de eerste stem op mij, na heel lang op mij zitten.

Lynch 4:

12. AngelinoLoveYa Kong Qiu

De volgende dag stemt hij op Kong, omdat ik me verdedigde, wat niet iedereen deed. Ofwel, gewoon om te zorgen dat hij niet langer op mij hoefde, want het zou raar zijn om alsnog op mij te stemmen, na een uitgebreide verdediging. En hij stemt op mij, en ik zeg dat hij naar mijn verdediging moet kijken. Maar Angelino weigert het gewoon, en negeert het compleet.

Lynch 5:

12. AngelinoLoveYa –-> capricorno -> nonkel jos

Om 20:50 ongeveer veranderd Angelino zijn stem van mij naar Nonkel. Nadat duidelijk was dat Nonkel dood ging, ging Angelino om niet op te vallen, en wel ruim voor de deadline maar op zijn medewolfje.

Quechua, capricorno en dark-knight hebben elk al beschuldigingen gekregen van nonkel jos, ze waren mogelijke verdachten tot zelfs mensen die eruit gewerkt moesten worden. Jij hebt je altijd wat op de achtergrond gehouden en wanneer je ten tonele kwam meer bezig gehouden met de side-show van dark-knight en stan marsh. Jij bent de enigste die nog niet in beschuldiging is gekomen van nonkel jos. Jij bent dus de enige die dan nog wolf kan zijn als hij wolf zou blijken te zijn.

Dat zou tevens betekenen dat het geen G/S koppel is, maar een G/G koppel en de lunch dus allesbepalend zal zijn!

Hier is Kong nog de enige die wolf kan zijn, en nu ben ik het, en is Kong geen wolf meer, je spreekt jezelf zo hard tegen hier. Maar je beseft dat je Kong er niet uit gaat krijgen, omdat ik denk dat Kong goedje is, dan stemmen Kong en ik op jou, en ben jij dood. Dus ga je maar op mij. Maar hierzo kon ik geen wolf zijn!! Kong, hier is het bewijs dat Angelino wolf is, bovenstaande post met uitleg. Leest het en stem dan op Angelino! Want jij maakt het verschil voor de overwinning of het verlies.

Zoals Quechua zei.
Nonkel jos werd gezien door de ziener (arbeitman). Nonkel jos kon maar één ding doen, blijven gaan op arbeitman in een titanenstrijd. Maar op een gegeven moment zou arbeitman er effectief uitliggen, z'n lot lag in de handen van nonkel. Waarom liet nonkel jos arbeitman leven en liet hij Stan Marsh, totaal ter zijde, sterven?
Omdat nonkel jos bewijs nodig had dat het hij was die al die tijd juist zat en niet arbeitman. Die nacht zou arbeitman geïnfecteerd worden door nonkel jos om de volgende dag eruit gelynched worden. Nonkel jos gaf niet om het leven van een nieuw medewolfje, maar misbruikte hem en dat kun je zien aan arbeitmans blijvende strijd tegen nonkel. Toen arbeitman stierf en wolfje bleek, had nonkel jos kunnen aantonen dat hij goedje is.

En mij lijkt het duidelijk, wie heeft hier vanavond al vaak z'n gezicht laten zien, echter weinig woorden achter gelaten? Jep, Kong Qiu.

Nonkel jos en Kong Qiu zijn wolven!


Het spijt me (capricorno)nonkel jos, maar ik kan je niet langer vertrouwen. Je hebt ons lang genoeg bespeeld!

Dit is de post dat hij ineens op Nonkel gaat, en weer zegt hij dat Kong wolf is, maar toch stemt hij nu op mij?

Angelinoloveya is wolf!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hoezo, de kans is 50%!?
Reken je jezelf dan niet als goedje????
Als je zeker bent van Kong Qiu's goedheid en zelf ook goedje bent, zou de kans toch 100% moeten zijn dat ik wolf ben? Of durf je die zekerheid niet uit te spreken om niet te geforceerd over te komen?



Natuurlijk zit ik op jou door te drammen... we zijn nog met 3 spelers over, waarvan 1 wolf is en dit de laatste dag is. wat verwacht je anders? dat ik braafjes een analyse post en ga zitten afwachten? Neen, ik ben er zeker van dat jij wolf bent en ik heb daarvoor alle bewijzen gevonden!

Verder haal je nu zelf aan dat Kong Qiu goedje is, wat mijn gedachte alleen maar versterkt. Je weet dat Kong Qiu goedje is en jij probeert nu de argwaan te wekken dat ik lieg over mijn rol en je wilt precies die zaken tegen me gebruiken als ik zelf al eerder aangaf. Nu ben ik niet 100% zeker, maar 200%. Als je ook nog maar 1 minuut ook Kong Qiu had verdenkt, zou ik kunnen beginnen te twijfelen, maar je doet dat niet en gaat op mij, tja, je weet dat ik juist zit en t'is nu slechts een kwestie van overtuigingskracht.

En hoezo? Welke verdediging?
Je hebt je totaal nihil verdedigt, hoe kan ik daar dan op reageren!???



Tja, het is nogal moeilijk.
Arbeitman infecteren en hem dan eruit werken om goedje te lijken, en wanneer je medewolf gewoon met 100% zekerheid eruit gaat gewerkt worden, gewoon meegaan op hem.

Daarnaast, arbeitman werd geïnfecteerd, rarara, de infectiewolf zit nog in ons midden, en rarara, wie van ons 3 heeft hier arbeitman eruit gewerkt? Tja. Dit zegt genoeg!

Capricorno wolf en laat ons al super lang wachten op een verdediging die hij gewoonweg niet meer kan maken, omdat hij compleet door de mand is gevallen! :D

Angelina, jij moet echt ophouden met onzin uitkramen. Ga je eerst eens op mijn bovenstaande post verdedigen!

EN dat dikgedrukte ga je gewoon dingen in een verkeert verband zetten om mij maar wolfje te maken. Want voor Kong is de kans 50% om goed te gokken. Hij weet van zichzelf dat hij goed is. Ik ben echter 99% (100% is claimen!! :eek: ) zeker dat jij wolf bent! Ik weet dat Kong goedje is, en dat ik goedje ben.

En nu valt bij mij ook ineens alles in elkaar. Want dat verklaart dat Angelina zei om lolliger te gaan spelen. In het geval dat zij als wolf een ander speelstyl krijgt, is dat vast verklaart, want zij wou lolliger spelen! Later kwam ze daarvan terug om minder verdacht te worden.
 

DeletedUser74452

Guest
Ik heb beide verdedigingen gelezen, en ik vertrouw Capricorno het meeste.

Sorry Angelino, maar zoals ik al eerder zei ben jij hier de wolf. Je ging eerst op mij, maar toen je zag dat je dat niet kon halen ging je maar snel op Capricorno. En dan geloof ik je niet meer mits een goede verdediging van Capricorno die er gekomen is.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Kong, ga op Angelino stemmen, en lees de posts hierboven even waarom. Vooral het dikgedrukte is een belangrijke aanwijzing.

Doe het, en red de goedjes!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb beide verdedigingen gelezen, en ik vertrouw Capricorno het meeste.

Sorry Angelino, maar zoals ik al eerder zei ben jij hier de wolf. Je ging eerst op mij, maar toen je zag dat je dat niet kon halen ging je maar snel op Capricorno. En dan geloof ik je niet meer mits een goede verdediging van Capricorno die er gekomen is.

Oh, zag deze post nog niet! Bedankt voor het vertrouwen en stemmen op Angelino!
 

DeletedUser

Guest
Lynch 1:

12. AngelinoLoveYa –-> Kunjack

Op Kunjack! Angelino zit mij de hele tijd kwalijk te nemen dat ik op Kunjack stem, om mezelf te redden. En op wie stemt hijzelf Kunjack!

Lynch 2:

12. AngelinoLoveYa

Niet gestemd, is er 'bij langs geschoten.'

Lynch 3:

12. AngelinoLoveYa Capricorno

Dit is de eerste stem op mij, na heel lang op mij zitten.

Lynch 4:

12. AngelinoLoveYa Kong Qiu

De volgende dag stemt hij op Kong, omdat ik me verdedigde, wat niet iedereen deed. Ofwel, gewoon om te zorgen dat hij niet langer op mij hoefde, want het zou raar zijn om alsnog op mij te stemmen, na een uitgebreide verdediging. En hij stemt op mij, en ik zeg dat hij naar mijn verdediging moet kijken. Maar Angelino weigert het gewoon, en negeert het compleet.

Lynch 5:

12. AngelinoLoveYa –-> capricorno -> nonkel jos

Om 20:50 ongeveer veranderd Angelino zijn stem van mij naar Nonkel. Nadat duidelijk was dat Nonkel dood ging, ging Angelino om niet op te vallen, en wel ruim voor de deadline maar op zijn medewolfje.

Lynch 1: Ik zat al continue in clynch met Kunjack, terwijl Kunjack en jij op mij zaten. Jouw stem op Kunjack was puur uit zelfverdediging, terwijl ik met Kunjack gegrond stemde. Zijn continue veranderen van stem heeft mij op het verkeerde spoor geleid.

Lynch 2: Heb ik gans die periode niet eens gereageerd als je het mij vraagt, ik ben niet eens online gekomen, dus niet moeilijk dat ik ook niet gestemd heb.

Lynch 3: Inderdaad, stem op jou na een zware aanval. Moest ik inderdaad na de deadline gaan verklaren, omdat dit nog steeds in de periode van mijn "inactiviteit" viel. Check maar goed die periode es na en je zult merken dat ik inderdaad afwezig was en niet alleen op dit stukje op het forum, maar overal.

Lynch 4: Heb ik je m'n reden gegeven. Jij had je verdedigt en ik wou daarom niet meteen op jou stemmen. Ik had de situatie nonkel/bappos/quechua/arbeitman nog onvoldoende bestudeerd, dus ik besloot om niet mee te lopen op arbeitman. Uiteraard, achteraf gezien was hij de meest verdachte persoon, tot op het einde van het spelletje het eigenlijk wel duidelijk was dat we blind waren dat we niet gezien hadden dat hij de ziener was.

Lynch 5: Tja, dit is gewoon hetzelfde argument dat ik tegen jou heb, gebruiken tegen mij.

Hier is Kong nog de enige die wolf kan zijn, en nu ben ik het, en is Kong geen wolf meer, je spreekt jezelf zo hard tegen hier. Maar je beseft dat je Kong er niet uit gaat krijgen, omdat ik denk dat Kong goedje is, dan stemmen Kong en ik op jou, en ben jij dood. Dus ga je maar op mij. Maar hierzo kon ik geen wolf zijn!! Kong, hier is het bewijs dat Angelino wolf is, bovenstaande post met uitleg. Leest het en stem dan op Angelino! Want jij maakt het verschil voor de overwinning of het verlies.


Dit is de post dat hij ineens op Nonkel gaat, en weer zegt hij dat Kong wolf is, maar toch stemt hij nu op mij?

Angelinoloveya is wolf!

Tja, je moet situatie per situatie bekijken.
Voor de deadline viel Kong Qiu uit het plaatje, na de deadline werd het opeens wel overduidelijk dat jij wel wolf moest zijn en dat ik al langer fout zat op Kong Qiu. En dat heb ik allang vermeld dat jij dat tegen mij kon gebruiken nu, en kijk es aan, dit is exact wat je doet.

Je kunt met echt geen enkel goed bewijs afkomen om mij te verdenken, terwijl ik massa bewijzen tegenover jou heb, die jij blijkbaar allemaal negeert.

Je draag Kong Qiu nu op om op mij te stemmen, op basis van hem niet meer te verdenken en nu op jou te willen gaan. Waarom, capricorno, voor de zoveelste keer, waarom zou ik me zo verdacht maken als ik wolf zou zijn door:
• eerst druk op zoek te gaan naar het koppeltje
• dan één van de twee mensen die jij als laatste combo hebt aangehaald te lunchen en zo het G/G koppeltje uit te halen
• vervolgens van Kong Qiu naar jou overschakelen op verdenkingen

Je weet best dat als een wolfje dit zou doen, dit gewoon zelfmoord is en gewoon absoluut achterlijk. Het feit dat ik dit toch doe bewijst alleen maar dat ik goedje ben en last minute de laatste puzzelstukjes heb gevonden van de puzzel!

Angelina, jij moet echt ophouden met onzin uitkramen. Ga je eerst eens op mijn bovenstaande post verdedigen!

EN dat dikgedrukte ga je gewoon dingen in een verkeert verband zetten om mij maar wolfje te maken. Want voor Kong is de kans 50% om goed te gokken. Hij weet van zichzelf dat hij goed is. Ik ben echter 99% (100% is claimen!! :eek: ) zeker dat jij wolf bent! Ik weet dat Kong goedje is, en dat ik goedje ben.

En nu valt bij mij ook ineens alles in elkaar. Want dat verklaart dat Angelina zei om lolliger te gaan spelen. In het geval dat zij als wolf een ander speelstyl krijgt, is dat vast verklaart, want zij wou lolliger spelen! Later kwam ze daarvan terug om minder verdacht te worden.

Ik moet ophouden met onzin uitkramen en me eerst verdedigen op jouw theorie!?
Je hebt nog niet eens deftig op alle facetten van mijn theorie verdedigt, dus kom zelf maar es op met antwoorden op al m'n andere verdenkingen op jou!

En dat laatste, je zit dat al nu het hele potje tegen mij te gebruiken. Vorig potje was dat zogezegd ook een bewijs en was ik gewoon goedje. Je komt telkens af met zwakke bewijzen, daarnaast, zei ik niet dat ik serieuzer zou worden na de eerste lynch? Als ik me niet vergis heb ik die belofte mooi nagekomen, of is dat toevallig deel van het plan capricorno?

Mij dunkt dat je met losse flodders zit te schieten vlak voor de deadline in de hoop alsnog Kong Qiu te overtuigen!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb beide verdedigingen gelezen, en ik vertrouw Capricorno het meeste.

Sorry Angelino, maar zoals ik al eerder zei ben jij hier de wolf. Je ging eerst op mij, maar toen je zag dat je dat niet kon halen ging je maar snel op Capricorno. En dan geloof ik je niet meer mits een goede verdediging van Capricorno die er gekomen is.

Neen, Kong, je zit fout!!!!
Geloof me, dit is exact hetgeen ik al gisterenavond heb verteld. Je laat je vangen door exact die reden die ik opgesomd heb!!
 

DeletedUser74452

Guest
Het feit is dat ik niet kan oordelen over het spel van Angelino, ik weet niet hoe hij speelt als goedje en niet als wolf. Daarom leg ik mijn vertrouwen in Capricorno, in de hoop dat Angelino wel degelijk de laatste wolf is. Anders Capricorno, heb je oprecht goed gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Het feit is dat ik niet kan oordelen over het spel van Angelino, ik weet niet hoe hij speelt als goedje en niet als wolf. Daarom leg ik mijn vertrouwen in Capricorno, in de hoop dat Angelino wel degelijk de laatste wolf is. Anders Capricorno, heb je oprecht goed gespeeld.

Je moet niet oordelen hoe ik vroeger speel, je moet oordelen op wat er nu op tafel ligt en alle bewijzen zeggen Capricorno!!!
 
Bovenaan