[Speeltopic] WvW #182 (de échte) Welke rol heb jij?

DeletedUser

Guest
Ja potverdrie je was in mijn situatie net zo sceptisch geweest!!
 

DeletedUser63354

Guest
Ik kreeg trouwens een 'opmerking' van iemand dat ik een slechte rolverdeling had gemaakt. Dat ik in een netwerkronde een ziener had gestopt en geen infectiewolf.

Maargoed, ik vond de rolverdeling wel goed :p ik kon van tevoren ook niet weten dat Bappos (Heks + cupido) zich aan de Senne (Ziener) zou koppelen en daarmee al een netwerk zou ontstaan.
Goed, thanks voor de complimenten die ik heb gekregen, ik moet zeggen dat ik het zeer mooi vond om te zien hoe de wolven zich tot het uiterste hebben gestrekt om nog wat goedjes voor zich te winnen. Ook natuurlijk heeft het netwerk goed gespeeld, alhoewel het af en toe met wat geluk ging :p (eob die arbeit mythomaant en gezien word door de ziener waardoor er weer 2 bewezen goedjes bijkomen en een gegarandeerde bengel)
Wat dat betreft hsdden de slechtjes wat pech. Welp stierf ook op een manier waar ik als spelleider zelfs dacht: what the fack xd. Ik heb victorious op dag 1 ook geen actie laten doen vanwege zijn ban, puur omdat hij toen nog niks toegevoegd kon hebben en het voor mij een soort van 'voorkennis' weggeven was.

Ook wil ik even aanhalen dat ik vind dat Arbeitman zeer tactisch met zijn pogingen is omgegaan. Hij probeerde gewoon rollen van de wolven te raden, daardoor groei je niet alleen zelf op, maar kun je ook bewezen wolven aanduiden. Goed gespeeld!
Ook wil ik me nog even richten tot de invallers, en daarbij zeker Kunjack. Ten eerste bedanmt voor het vervangen boys! :) Ten tweede mijn complimenten voor het actieve spel wat een gemiddelde invaller niet heeft! Ondanks dat het wellicht op het einde niet zo goed ging met het juiste target uitkiezen, hebben jullie wel gewoon je best gedaan en zijn jullie actief geweest. Toppers :)

Leuk spelletje.
 

DeletedUser65460

Guest
Ik kreeg trouwens een 'opmerking' van iemand dat ik een slechte rolverdeling had gemaakt. Dat ik in een netwerkronde een ziener had gestopt en geen infectiewolf.

Maargoed, ik vond de rolverdeling wel goed :p ik kon van tevoren ook niet weten dat Bappos (Heks + cupido) zich aan de Senne (Ziener) zou koppelen en daarmee al een netwerk zou ontstaan.
Goed, thanks voor de complimenten die ik heb gekregen, ik moet zeggen dat ik het zeer mooi vond om te zien hoe de wolven zich tot het uiterste hebben gestrekt om nog wat goedjes voor zich te winnen. Ook natuurlijk heeft het netwerk goed gespeeld, alhoewel het af en toe met wat geluk ging :p (eob die arbeit mythomaant en gezien word door de ziener waardoor er weer 2 bewezen goedjes bijkomen en een gegarandeerde bengel)
Wat dat betreft hsdden de slechtjes wat pech. Welp stierf ook op een manier waar ik als spelleider zelfs dacht: what the fack xd. Ik heb victorious op dag 1 ook geen actie laten doen vanwege zijn ban, puur omdat hij toen nog niks toegevoegd kon hebben en het voor mij een soort van 'voorkennis' weggeven was.

Ook wil ik even aanhalen dat ik vind dat Arbeitman zeer tactisch met zijn pogingen is omgegaan. Hij probeerde gewoon rollen van de wolven te raden, daardoor groei je niet alleen zelf op, maar kun je ook bewezen wolven aanduiden. Goed gespeeld!
Ook wil ik me nog even richten tot de invallers, en daarbij zeker Kunjack. Ten eerste bedanmt voor het vervangen boys! :) Ten tweede mijn complimenten voor het actieve spel wat een gemiddelde invaller niet heeft! Ondanks dat het wellicht op het einde niet zo goed ging met het juiste target uitkiezen, hebben jullie wel gewoon je best gedaan en zijn jullie actief geweest. Toppers :)

Leuk spelletje.

Je vergeet mij te bedanken.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Ik vond de rolverdeling redelijk, maar vind de instellingen verwarrend.
Als er ja bij infectiewolf staat, dan moet hij er eigenlijk ook in. Door die verwarring heb ik de hele tijd bij de 'verspreking' van Senne, gedacht dat hen een G/S koppel waren.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was een minder dingetje maar goedjes winnen dus ik en blij hoei
 

DeletedUser

Guest
Ook wil ik even aanhalen dat ik vind dat Arbeitman zeer tactisch met zijn pogingen is omgegaan. Hij probeerde gewoon rollen van de wolven te raden, daardoor groei je niet alleen zelf op, maar kun je ook bewezen wolven aanduiden. Goed gespeeld!

Bedankt! En ja, het is makkelijker wolven raden dan speciaaltjes! Leuke rol die Cherubijn, mag wel vaker terugkomen in WvW!
 

DeletedUser63354

Guest
In de (extra) instellingen stond duidelijk dat elke rol was om te speculeren.
 

DeletedUser63354

Guest
Wel hinderlijk dat ik altijd, maar dan ook altijd burger ben.

Als er een speciaaltje inactief was geweest op dag 2, had ik je die rol gegeven, maargoed :p
Ik zal even de spelerslijst posten met rollen, ben wel via mobiel nu.
 

DeletedUser63354

Guest
1. Napoleon Bonaparte. - Welp
2. Flexibility - Jager
3. Eucalyptus Sunrise - Burger
4. PartOfTheGame - Burger
5. Dragon of Blaze - Burger
6. Senne - Ziener
7. Victorious - Sjamaan
8. Empire of Statement - Burger
9. Snuf - Dorpsoudste
10. arbeitman - Cherubijntje
11. nonkel jos - Wolf
12. Bappos - Heks + Cupido
13. Emperor - Mythomaan
14. Gekkou Hayate - Wolf
15. Dream-About-It - Burger
 
Reactiescore
1.577
Gelukkig door mijn goeie spelen

gewoon 4 slechtjes ontmaskerd

Nonkel
Napoleon
Victorious
en stemde nochtans goed op gekkou! ( stond mijn schot op ) :p

:D :D :D :D
Flexje toch

Heel veel pech voor de slechtjes, en best wel wat geluk bij de goedjes. Als het netwerk niet zo goed in mekaar zat, geloof ik wel dat we het koppeltje nog gelyncht hadden gekregen op dag 4 en dan had het nog spannend kunnen zijn. De niet-bewezen goedjes hadden Gekkou en ik volledig in onze zak met dat infectieverhaal :D.

Leuk potje, eerste keer ook dat ik als wolf niet win. Nu maar weer eens zonder netwerken!!
 
Reactiescore
1.577
Complimenten ook aan Gekkou. We hadden gegokt en als Arbeitman of Flex kraakten had Gekkou er 3 spelers uitgekregen deze nacht, waarvan nog maar eentje bewezen goedje was. Dan had alles nog gekund.

Ook geweldig geleid door Blue trouwens! Mss had er wel een infectiewolf in mogen zitten, in zo'n klein potje wél een ziener steken, maar geen infectie geeft iets teveel voordeel. Maarja, als NB nu niet gelyncht werd en had kunnen opgroeien, spraken we misschien helemaal anders.
 

DeletedUser

Guest
Alleen, was er geen enkele kans dat gekkou eronder uit zou komen.

De consensus was dat als gekkou dood was het duidelijk was geweest.
 

DeletedUser66220

Guest
Complimenten ook aan Gekkou. We hadden gegokt en als Arbeitman of Flex kraakten had Gekkou er 3 spelers uitgekregen deze nacht, waarvan nog maar eentje bewezen goedje was. Dan had alles nog gekund.

Ook geweldig geleid door Blue trouwens! Mss had er wel een infectiewolf in mogen zitten, in zo'n klein potje wél een ziener steken, maar geen infectie geeft iets teveel voordeel. Maarja, als NB nu niet gelyncht werd en had kunnen opgroeien, spraken we misschien helemaal anders.

Wie wouden ze lunchen dan ? ;p
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat we niet aan de 100 pagina's zijn gekomen, was het een actief potje.
 
Bovenaan