[Speeltopic] WvW #182 (de échte) Welke rol heb jij?

Deleted User - 2265087

Guest
Wel hinderlijk dat ik altijd, maar dan ook altijd burger ben.
Burger is 1 van de leukste rollen:)

Ondanks dat we niet aan de 100 pagina's zijn gekomen, was het een actief potje.

Er waren dan ook maar weinig spelers.

Er aan het einde een fantastisch potje om te lezen. Hoe nonkel en Gekkou het bleven proberen, en ikzelf was er bijna in getuint, totdat ik bedacht dat Senne (of was het bappos?) nooit een berichtje naar nonkel zou sguren, met dat ze beide goedje zijn. Nonkel wist anders heus wel dat het een medewolf was, dus zou bappos/senne nooit 1 op 1 blijven volhouden tegenover zijn medewolf.

En als het een medewolf van Nonkel was geweest, had nonkel in het topic openbaar kunnen maken wie dat was, nu kon hij dat niet.

Maar verder beide erg geloofwaardig gespeeld!!!
 

DeletedUser

Guest
Ha, ik zei het toch :) :D. Jullie moeten me vaker naar me luisteren, naabjes. Grote dank aan Flex, Arbeitman en Bappos. We hebben dit potje toch maar mooi gedomineerd dacht ik zo. Twee keer op rij het potje beslissen, dat is me nog nooit gelukt haha.

Enne Kunjack, ga je schamen noooob :D

Leuke wolven dit potje. Lekker actief meegedaan. Toch 1 van de leukere potjes die ik speelde. Perfect op het juiste moment gedaan.

Dank voor het leiden

+1
 

DeletedUser

Guest
Ik schaam me nergens voor, ik speel m'n eerste potje in maanden en maanden tijd en er was geen reden om aan te nemen dat iedereen de waarheid sprak.

Jullie hadden geluk dat jullie direct goed zaten met gekkou.
 

DeletedUser

Guest
Ik schaam me nergens voor, ik speel m'n eerste potje in maanden en maanden tijd en er was geen reden om aan te nemen dat iedereen de waarheid sprak.

Jullie hadden geluk dat jullie direct goed zaten met gekkou.

Ik had jou gezien, ik had al direct aangegeven dat Gekkou verdachte nummer 2 was. Al vanaf het begin. Was geen enkel geluk bij.
 

DeletedUser

Guest
Zucht, je valt in herhaling Senne. Ik praat blijkbaar compleet langs je heen.
 
Reactiescore
1.577
Senne zit met dat irrationele gevoel dat hij denkt dat hij het potje op kwaliteit heeft gewonnen. Dat is de overwinningsroes, hij snapt niet goed dat de theorie die ik maakte best mogelijk was, omdat hij verblind was door het netwerk. Als je daarbuiten zit, is het een andere zaak.
 

DeletedUser

Guest
Ik had jou gezien, ik had al direct aangegeven dat Gekkou verdachte nummer 2 was. Al vanaf het begin. Was geen enkel geluk bij.

Ja en als ik het niet was had je nog verdachte nummer 3. :eek:

Beetje makkelijk hè, als je bij voorbaat 5 man in je eigen cirkel uitsluit van wolf zijn en je bijna op het einde van het potje zit. Was puur gebaseerd op gevoel en dus een gok. Het hele potje was ik niet verdacht, op een e keer na ergens in het begin. End aar zat toen niets van jouw bij. Het was voor jou op het einde gewoon een beetje schieten en hopen dat je raakte. Anders had je Kunjack niet gelyncht.
 

DeletedUser

Guest
Ja en als ik het niet was had je nog verdachte nummer 3. :eek:

Beetje makkelijk hè, als je bij voorbaat 5 man in je eigen cirkel uitsluit van wolf zijn en je bijna op het einde van het potje zit. Was puur gebaseerd op gevoel en dus een gok. Het hele potje was ik niet verdacht, op een e keer na ergens in het begin. End aar zat toen niets van jouw bij. Het was voor jou op het einde gewoon een beetje schieten en hopen dat je raakte. Anders had je Kunjack niet gelyncht.

Er waren nog 5 mensen over waarbij Kunjack voor mij op 1 stond en jij op 2. Dus dat heeft niks met geluk te maken, ik heb Kunjack gezien als burger en toen gingen we voor jou. Zonder twijfel, geheel volgens plan. Jij hebt het gewoon heel goed gespeeld maar het was niet 'een beetje schieten'. Ik heb Kunjack overigens helemaal niet gelyncht.

ikzelf was er bijna in getuint, totdat ik bedacht dat Senne (of was het bappos?) nooit een berichtje naar nonkel zou sguren, met dat ze beide goedje zijn. Nonkel wist anders heus wel dat het een medewolf was, dus zou bappos/senne nooit 1 op 1 blijven volhouden tegenover zijn medewolf.

Eh Capri, die mail is wel verstuurd haha. Wilde hem duidelijk maken dat ik erin wilde blijven en arbeitman een van ons ging beschermen, lukte uiteindelijk goed.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Eh Capri, die mail is wel verstuurd haha. Wilde hem duidelijk maken dat ik erin wilde blijven en arbeitman een van ons ging beschermen, lukte uiteindelijk goed.

Dat snapte ik, maar ik bedoelde dat jij nooit een berichtje gestuurd zou hebben naar Nonkel waarin je tegenover een medewolfje vol bleef houden dat je goedje was. Dus door dat berichtje wist ik dat NOnkel loog.
 

DeletedUser

Guest
Dat snapte ik, maar ik bedoelde dat jij nooit een berichtje gestuurd zou hebben naar Nonkel waarin je tegenover een medewolfje vol bleef houden dat je goedje was. Dus door dat berichtje wist ik dat NOnkel loog.

Oh op die manier, ja klopt :)
 
Bovenaan