[Speeltopic] WvW #170: Weerwolven van Wakkerdam Elite

DeletedUser

Guest
@L
Valt wel mee, het wordt wel actiever gespeeld. Maar laat maar het is niets voor jou bedenk ik me net. Het aanbod aan rollen is echt enorm en divers!

En weet ik toch Lytho'tje, same here, no hard feelings!! <3 Heb de wolvenchat niet gemist verder, to be honest haha :p
 

DeletedUser4045

Guest
@L
Valt wel mee, het wordt wel actiever gespeeld. Maar laat maar het is niets voor jou bedenk ik me net. Het aanbod aan rollen is echt enorm en divers!

En weet ik toch Lytho'tje, same here, no hard feelings!! <3 Heb de wolvenchat niet gemist verder, to be honest haha :p

Ik speel dan toch liever oldschool :p
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ook, ik vind een spel zonder ziener sowieso echt veel leuker.
Wel kloten dat ik nu net precies wolf moest zijn. Vond ik echt niet leuk.
Wolven zoeken/vinden zonder zienende rollen is veel leuker en veel meer uitdagend, ik had er echt zin in.
En dan is het echt frustrerend dat er zoveel mensen afhaakten.
Ik vraag me echt af waar dat aan lag.
BlueKnife, waarom had jij er ineens geen zin meer in? Was dat echt omdat Bik om een lulreden gelyncht werd?
En anderen, waarom geen zin/motivatie.
Is het omdat je 'maar' burger was?
 

DeletedUser66220

Guest
IK had wel motivatie, jullie lunchte mij jullie probleem!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik mijn handtekening wijzigen? Ik snap niets van dat forumaccount bewerken gedoe :(
 

DeletedUser13565

Guest
Waardeloos. Kan mezelf eigenlijk alleen verwijten dat ik me zo heb laten leiden door die post van Lytho tegen Kahvi. :eek:
Wist daardoor zeker dat ze goedje was.. maar helaas. Klotezooi.

Dat er geen speciale rollen in zaten en dat er geen dode wolven waren betekende helaas geen enkel aanknopingspunt... blijkbaar kan ik zo niet spelen.
 

DeletedUser13565

Guest
Laf spel van Knoefkoe, Empire of Statement en Anthraxxis, goed spel van Kahvi. Dat is denk ik de conclusie van het potje.
 

DeletedUser

Guest
Ahh dank je Siebert :)
Viel me echt zooo mee dat niemand mij echt heeft verdacht.
In het vorige spel (de Koppels ronde) heb ik zo hard geroepen hele tijd dat het mega verdacht is als de bm nog leeft op de vierde dag.
Toen ik bm werd dacht ik "Ow fak, nu gaan ze mijn theorie tegen mij gebruiken" :p
Gelukkig heeft niemand daar een woord over gerept.
En dat Q mij als goedje achtte, dat was mijn redding denk ik.
Dus mensen, uitspraken als deze;

Zijn vanaf nu voor altijd achterhaald :p Whoohoo!

Ik zat goed, alleen was mijn theorie niet helemaal goed. :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nogmaals gefeliciteerd aan de wolven!
Ik ga mijzelf nu een tijdje terugtrekken uit WvW.
Ik ben toch wel behoorlijk teleurgesteld door de houding van verschillende spelers die mee hebben gedaan.
Men kiest om zich in te schrijven en eigenlijk leid ik een ronde van jan doedel.
Stank voor dank in mijn ogen.

Op het moment dat dan spelers niet inzien dat hun houding dermate demotiverend is ga ik daar mijn energie niet insteken. Ik speel WvW voor mijn plezier en daar wil je wel plezier uit kunnen halen.
Ik heb er de laatste tijd best positief ingestaan en wil best nieuwe spelers een kans geven en het hoeven van mij geen wereldspelers te zijn. Wel stoor ik mij eraan dat weer dezelfde mensen dood vallen en niet actief meedoen.
Ik weet gewoon dat als ik me nu wel inschrijf ik zelf er geen plezier meer aan beleef dus kan ik het beter niet doen. Of ik ga niet naar mijn rol spelen, maar bewust mensen lynchen/lunchen.

Veel plezier met de volgende ronde, maar ik pas.

:( Lytho, ik snap day je hiermee je motivatie verliest, en liever niet wilt spelen. Maar dat vind ik wel erg jammer....

Zeg wolven, had mij niet geluncht, ik was ook actief! En aan het einde, een dag nadat ik dood was wist ik alle wolven:p (ik heb ze echt niet van Knoefkoe gehoord hoor:p)
Verder was het grappig dat jullie Anthraxxis verdachten, maar hem er niet uit stemde, ik vind dat de wolven wel goed hadden gespeeld, ik verdacht ze geen van alle, enkel Anthraxxis een klein beetje, maar ook maar amper...
 

DeletedUser63354

Guest
Ja ik ook, ik vind een spel zonder ziener sowieso echt veel leuker.
Wel kloten dat ik nu net precies wolf moest zijn. Vond ik echt niet leuk.
Wolven zoeken/vinden zonder zienende rollen is veel leuker en veel meer uitdagend, ik had er echt zin in.
En dan is het echt frustrerend dat er zoveel mensen afhaakten.
Ik vraag me echt af waar dat aan lag.
BlueKnife, waarom had jij er ineens geen zin meer in? Was dat echt omdat Bik om een lulreden gelyncht werd?
En anderen, waarom geen zin/motivatie.
Is het omdat je 'maar' burger was?

Dat is inderdaad de reden. Waarom zou ik anders zo uit mn vel springen :p
Overigens ben ik het 100% met Lytho eens en pas ik ook voor de volgende rondes.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Anthraxxis baasje:D Vuil Wolfje.
 
Reactiescore
338
Ja ik ook, ik vind een spel zonder ziener sowieso echt veel leuker.
Wel kloten dat ik nu net precies wolf moest zijn. Vond ik echt niet leuk.
Wolven zoeken/vinden zonder zienende rollen is veel leuker en veel meer uitdagend, ik had er echt zin in.
En dan is het echt frustrerend dat er zoveel mensen afhaakten.
Ik vraag me echt af waar dat aan lag.
BlueKnife, waarom had jij er ineens geen zin meer in? Was dat echt omdat Bik om een lulreden gelyncht werd?
En anderen, waarom geen zin/motivatie.
Is het omdat je 'maar' burger was?

Ik vind het niet erg om burger te zijn, maar ik was ziek en had erge hoofdpijn ook zat ik druk met school waardoor ik geen zin had om wolven te vangen.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ook, ik vind een spel zonder ziener sowieso echt veel leuker.
Wel kloten dat ik nu net precies wolf moest zijn. Vond ik echt niet leuk.
Wolven zoeken/vinden zonder zienende rollen is veel leuker en veel meer uitdagend, ik had er echt zin in.
En dan is het echt frustrerend dat er zoveel mensen afhaakten.
Ik vraag me echt af waar dat aan lag.
BlueKnife, waarom had jij er ineens geen zin meer in? Was dat echt omdat Bik om een lulreden gelyncht werd?
En anderen, waarom geen zin/motivatie.
Is het omdat je 'maar' burger was?

Ik had bij Lytho gemeld dat ik niet actief kon zijn dit potje en dat die me beter kon laten vervangen maar hij had liever geen vervangers dus liet die me dood vallen. Nogmaals sorry lytho :(
 
Reactiescore
338
Bovendien zou ik het persoonlijk niet gepast vinden als ik ook wat vloekwoorden naar mij krijg toegeworpen.

Ik heb wel geprobeerd om naar wolven te zoeken, maar ik kon ze dit potje echt niet vinden. Kahvi vertrouwde ik samen met Q sowieso. Aangezien hun een beetje mij stuurden (vrijwillig) heb ik gewoon een bagger ronde gehad.

Over het "stoppen voor een tijdje" met WvW, zou ik persoonlijk zeer zonder vinden. Ik weet zeker dat er leuke rondes aan zitten te komen, en dat dit potje van Lytho ook leuk was geweest als iedereen meer inzet had getoond. Burger of niet, je moet alles accepteren. Sommige zullen amper ooit een andere rol dan burger zijn geweest, maar doen wel leuk mee. Dan verdien je een potje ook een leuke rol.

Lytho, ik hoop je weer terug te zien. Sowieso mijn potje, want daar wil ik zoveel mogelijk (aardige) spelers in. Ik snap wel dat je nu toe bent aan een sport "pauze". Je verteld btw, leuke verhalen en je leid goed. Enkel ben ik geen fan, van zonder de speciale rollen.
 

DeletedUser

Guest
in vakantie heb ik weinig tijd en ik heb er nu weinig zin en tijd in, ik kijk liever naruto, misschien dat ik na de vakantie terug speel, ik blijf nog wel op het forum kijken denk ik
 

DeletedUser

Guest
Lytho komt vast wel eens terug als hij er weer zin in heeft en wvw hier een kans wil geven, hoe vaak ben ik in al die jaren niet verdwenen en teruggekeerd xD

Quechau, welke post bedoel je ??
 

DeletedUser13565

Guest
Dit slaat echt nergens op.
Lytho? Waarom laat je dit gebeuren.
En wat bedoel je met

Nah, I'm out, val zowat in slaap & Marwo, met zulke grapjes maak je je niet minder verdacht ofzo hoor.

De wolven lynchen maar iemand die niet meespeelt. Enkel in het voordeel van de burgers. Gewoon een burger minder dood. Ze waren gewaarschuwd.

En met tweede constateer ik enkel dat jullie op ongeveer tien verschillende mensen hebben gestemd en ik denk dat jullie beter kunnen ;).

Deze, Kahvi.
 

DeletedUser13565

Guest
Nogmaals gefeliciteerd aan de wolven!
Ik ga mijzelf nu een tijdje terugtrekken uit WvW.
Ik ben toch wel behoorlijk teleurgesteld door de houding van verschillende spelers die mee hebben gedaan.
Men kiest om zich in te schrijven en eigenlijk leid ik een ronde van jan doedel.
Stank voor dank in mijn ogen.

Op het moment dat dan spelers niet inzien dat hun houding dermate demotiverend is ga ik daar mijn energie niet insteken. Ik speel WvW voor mijn plezier en daar wil je wel plezier uit kunnen halen.
Ik heb er de laatste tijd best positief ingestaan en wil best nieuwe spelers een kans geven en het hoeven van mij geen wereldspelers te zijn. Wel stoor ik mij eraan dat weer dezelfde mensen dood vallen en niet actief meedoen.
Ik weet gewoon dat als ik me nu wel inschrijf ik zelf er geen plezier meer aan beleef dus kan ik het beter niet doen. Of ik ga niet naar mijn rol spelen, maar bewust mensen lynchen/lunchen.

Veel plezier met de volgende ronde, maar ik pas.

Moet trouwens zeggen, de afgelopen twee potjes waren wel weer heel actief, dit is een uitzondering lijkt me.
Inderdaad jammer dat jij er veel tijd in steekt en de spelers gemiddeld genomen niet.

Waarschijnlijk gewoon het mooie weer en de examens. En het feit dat er geen speciale rollen waren, dat is redelijk problematisch omdat het in de praktijk bij sommige mensen een negatieve invloed op de activiteit heeft. :(

Oplossing is dat wat ik al vaker heb genoemd, mensen die inactief zijn het volgende potje gewoon niet meer selecteren, en zorgen dat het weer een voorrecht is als je mee mag spelen. Je moet op slecht en inactief spel afgerekend kunnen worden en dat is op dit moment niet zo.

Ik hoop dat jij iig mee blijft spelen.
 

DeletedUser4045

Guest

Dat dacht ik wel ;).
Dat jij haar niet meer zou verdenken, maar ik probeer objectief antwoord te geven op haar vraag ongeacht haar rol ;).

Als ik had neergezet: zie wolvenchat dan was het ook duidelijk geweest :p.
 
Bovenaan