[Speeltopic] WvW #170: Weerwolven van Wakkerdam Elite

DeletedUser52001

Guest
Overigens vind ik wel dat knoefkoe eigenlijk al dood had moeten vallen aan inactiviteit met dit potje, hij deed echt letterlijk niets.

Maar verder gefeliciteerd met de overwinning, kahvi vooral. Ik had er wel mijn twijfels bij (zoals ik liet merken) maar ik was beetje te gefocust op sieb :p Dus goed gespeeld!
 

DeletedUser1435

Guest
lol echt wel dat heb ik gedaan om het spannend te maken niet liegen aub
 

DeletedUser66220

Guest
Dat ik werd verdacht omdat evil big als trol voor dag 1 werd gelunched :eek:
 

DeletedUser

Guest
Overigens vind ik wel dat knoefkoe eigenlijk al dood had moeten vallen aan inactiviteit met dit potje, hij deed echt letterlijk niets.

Maar verder gefeliciteerd met de overwinning, kahvi vooral. Ik had er wel mijn twijfels bij (zoals ik liet merken) maar ik was beetje te gefocust op sieb :p Dus goed gespeeld!

Inderdaad.
En omdat hij dood wou vallen, dacht ik dat die simpele ziel burger was.
 

DeletedUser

Guest
Knoefkoe heeft gewoon 16, 17 en 18 mei niet gepost. sommige zijn al na 2 dagen dood mogen vallen.
 

DeletedUser1435

Guest
dan had je lytho in moeten schakelen. ik ga dat natuurlijk niet doen als wolf of toch wel?
 

DeletedUser4045

Guest
Nogmaals gefeliciteerd aan de wolven!
Ik ga mijzelf nu een tijdje terugtrekken uit WvW.
Ik ben toch wel behoorlijk teleurgesteld door de houding van verschillende spelers die mee hebben gedaan.
Men kiest om zich in te schrijven en eigenlijk leid ik een ronde van jan doedel.
Stank voor dank in mijn ogen.

Op het moment dat dan spelers niet inzien dat hun houding dermate demotiverend is ga ik daar mijn energie niet insteken. Ik speel WvW voor mijn plezier en daar wil je wel plezier uit kunnen halen.
Ik heb er de laatste tijd best positief ingestaan en wil best nieuwe spelers een kans geven en het hoeven van mij geen wereldspelers te zijn. Wel stoor ik mij eraan dat weer dezelfde mensen dood vallen en niet actief meedoen.
Ik weet gewoon dat als ik me nu wel inschrijf ik zelf er geen plezier meer aan beleef dus kan ik het beter niet doen. Of ik ga niet naar mijn rol spelen, maar bewust mensen lynchen/lunchen.

Veel plezier met de volgende ronde, maar ik pas.
 

DeletedUser52001

Guest
Ik vind het overigens wel jammer (ook tegenover lytho) dat sommige mensen zo inactief waren, ook waarschijnlijk mede omdat ze burger waren. Het potje verdiende wel beter.
 

DeletedUser1435

Guest
niet naar je rol spelen is nooit een aanrader, straks denkt men nog dat je wolf bent terwijl je goedje bent :p

dat doen zoveel mensen daarom winnen de wolven ook vaak
 

DeletedUser52001

Guest
Nogmaals gefeliciteerd aan de wolven!
Ik ga mijzelf nu een tijdje terugtrekken uit WvW.
Ik ben toch wel behoorlijk teleurgesteld door de houding van verschillende spelers die mee hebben gedaan.
Men kiest om zich in te schrijven en eigenlijk leid ik een ronde van jan doedel.
Stank voor dank in mijn ogen.

Op het moment dat dan spelers niet inzien dat hun houding dermate demotiverend is ga ik daar mijn energie niet insteken. Ik speel WvW voor mijn plezier en daar wil je wel plezier uit kunnen halen.
Ik heb er de laatste tijd best positief ingestaan en wil best nieuwe spelers een kans geven en het hoeven van mij geen wereldspelers te zijn. Wel stoor ik mij eraan dat weer dezelfde mensen dood vallen en niet actief meedoen.
Ik weet gewoon dat als ik me nu wel inschrijf ik zelf er geen plezier meer aan beleef dus kan ik het beter niet doen. Of ik ga niet naar mijn rol spelen, maar bewust mensen lynchen/lunchen.

Veel plezier met de volgende ronde, maar ik pas.

Jammer, ik vond dat je deze ronde goed hebt geleidt, en ook goede speler bent. Ik geef je wel gelijk over de houding van sommige spelers ja. Ik hoop dat dat de komende tijd nog beter gaat worden.
 

DeletedUser4045

Guest
nope, verantwoordelijkheid van Lytho.
Maar verder is het potje zeer goed geleid.

Er tussen door geglipt. We zijn op de 15e gestart met eerste deadline op de 17e. Hij had dus al op de 15e kunnen stemmen. De 18e was hij er niet en heeft hij niet gestemd, hij heeft toen een waarschuwing gehad en is toen iets actiever gaan spelen. Ik heb hem wel aantal keer in de wolvenchat gezien, vandaar dat dat mij niet zo opviel.

Bovendien stond er gewoon in de inschrijvingen dat 2x op rij niet stemmen je dood zou vallen. Hij is net binnen die regel gebleven i.t.t. anderen.
 

DeletedUser31224

Guest
Kansloze vertoning spelerts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Er tussen door geglipt. We zijn op de 15e gestart met eerste deadline op de 17e. Hij had dus al op de 15e kunnen stemmen. De 18e was hij er niet en heeft hij niet gestemd, hij heeft toen een waarschuwing gehad en is toen iets actiever gaan spelen. Ik heb hem wel aantal keer in de wolvenchat gezien, vandaar dat dat mij niet zo opviel.

Bovendien stond er gewoon in de inschrijvingen dat 2x op rij niet stemmen je dood zou vallen. Hij is net binnen die regel gebleven i.t.t. anderen.

Heeft toch niks uitgemaakt. Als hij dood was gevallen, dan waren we nog verloren, want de andere 3 wolven hebben we nooit verdacht.
Verder heb je het gewoon goed gedaan en waren de verhalen goed.

Over de inactieve, dat is gewoon balen. Er zijn geloof ik 5 dood gevallen, dan is gewoon de balans verstoord in het spel.

Ik was ook niet super actief, maar dat kwam omdat ik gewoon echt geen idee had, wie de wolven waren.
De 3 namen op het laatste, waren gewoon op goed geluk.
 
Bovenaan